K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2008, 12:31   #1
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
SNYDER KOMMUNERNE OGSÅ HER ?

ANKESTYRELSENS AFGØRELSER

Har netop afsluttet møde med et byrådsmedlem i min kommune, vi kom til at snakke om den afgørelse ankestyrelsen kom med i min sag.. Den hænger nemlig ikke sammen med det som det sociale nævn siger (2 gange gir de mig ret)

Jeg har ved dette møde fundet ud af at kommunerne laver en fordelagtig tjekliste, som de fremsender til ankestyrelsen... Dette er opdaget da en anden i systemet var til samtale hos sin sagsbehandler, og denne snakkede over sig...

mon ikke man skulle, hvis man har fået et negativt svar, tjekke ved ankestyrelsen, hvilke bilag den pågældende kommune har fremsendt til dem, det tyder jo på at der kan være fejl og mangler (også her )

Har talt med min advokatsekretær, har fået grønt lys til at sende brev til ankestyrelsen idag...

Det man skal skrive er at man beder om fuldstændig aktindsigt, og så henvise til sit journalnummer...

Er der nogen der har oplevet noget ligende? så skynd jer at få sendt noget afsted, så vi kan se om kommunerne 'glemmer' vigtige papirer i vores sager...


Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:38   #2
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej Kitter

Jeg tog min kommune i at fremsende div. papir til arbejdsskadestyrelsen og ankestyrelsen har 1 sag ved hver her havde kommunen lavet om i de udtagelser jeg havde skrevet til dem, de havde indsat forskellige sætninger fra div. mail som kommune og jeg selv havde sendt igennem de sidste 2 år. dette er sket efter jeg havde skrevet under.
Også kaldet dokumentfalskenri Kommunen har siden måtte fremsende brev til både arbejds og ankestyrelsen hvor i de indrømmer de har lavet dokomentfalskneri, er spændt på sagens udfald som i denne uge er oppe i arbejdsskadestyrelsen
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:47   #3
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Falco Se meddelelser
Hej Kitter

Jeg tog min kommune i at fremsende div. papir til arbejdsskadestyrelsen og ankestyrelsen har 1 sag ved hver her havde kommunen lavet om i de udtagelser jeg havde skrevet til dem, de havde indsat forskellige sætninger fra div. mail som kommune og jeg selv havde sendt igennem de sidste 2 år. dette er sket efter jeg havde skrevet under.
Også kaldet dokumentfalskenri Kommunen har siden måtte fremsende brev til både arbejds og ankestyrelsen hvor i de indrømmer de har lavet dokomentfalskneri, er spændt på sagens udfald som i denne uge er oppe i arbejdsskadestyrelsen
Indrømmer kommunen ordret, at de har begået dokumentfalsk?

Så meld kommunen til politiet, da det er dit helbred de leger med!

Benny G.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 12:53   #4
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hej

Ja forvaltningschefen havde ikke så mange muligheder havde de papir jeg havde skrevet under på dagen inden de blev sendt og udskrift fra arbejdskadestyrelsens side under min sag, dette var ikke ligefrem de samme papir, så der var ikke så meget at komme efter.
Jeg har desværre mange lov overtrædelser i min sag, men venter til rette øjeblik så trække jeg dem med ned i søllet hvor de prøver at få mig ned, men kan love det ikke lykkedes dem, har det med at hidse mig totalt op og gå til modangreb, vil de lege med loven så leger vi med den.
Og når jeg ikke selv gider mere står fagforening og advokat klar i kullisen til at overtage sagen.

En af de fordele man kan ha efter en arbejdsskade er at arbejdsskadestyrelse og ankestyrelsen kommer med ind i sagen og skal have dokumenter fra kommunerne hvor ved de bliver sendt retur hvis de ikke mener det er ok, er sket 1 gang i min sag.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 13:01   #5
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
har netop sendt følgende til ankeskadestyrelsen

Jeg har dags dato talt med et byrådsmedlem i kommunen og min advokatsekretær, hvilket får mig til at rette følgende henvendelse, da der må forelægge fejl og mangler i jeres dengang tilsendte materiale.

Dette på baggrund af, at selv samme kommune har tilkendt mig en førtidspension på det samme grundlag, som I har truffet jeres beslutning om stop af sygedagpenge udfra. Det menes derfor, at i måske ikke har kendskab til alle aspekter i denne sag.

Jeg skal anmode om fuldstændig aktindsigt vedrørende min sag med

journalnummer xxxxxxxxx


med venlig hilsen
og på forhånd tak

nu er jeg spændt på hvad de skriver

held og lykke til Falco med sagen, lad hører hvordan det falder ud

enig med dig Benny, de skal bare meldes... Det er nemlig vores helbred de leger med

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 14:48   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Man burde måske skrive til Socialudvalget og Arbejdsmarkedsudvalget på Christiansborg.

Man kunne skrive følgende:

Om borgernes retssikkerhed er truet, når Ankenævn og Ankestyrelsen IKKE modtager ALLE papirer i borgerens sag, når der ankes?

Er det muligt ved lov at indføre, at ved ankesager til ankenævn og Ankestyrelsen, at disse instanser AUTOMATISK SKAL høre borgeren, om ALLE papirer, som kommune og ankeinstans er i besiddelse af og bekendt med, er vedlagt i sagen?

Som det er nu, står der på Ankestyrelsens hjemmeside, at ankenævnet SELV videresender borgernes papirer.

Det viser sig i praksis, at der alt for ofte mange vigtige papirer af afgørende betydning for afgørelsen af borgernes sager.

Gad vide, om vi kan lokke Hejdien til at skrive til nogen om det. Fedte, fedte... he-he.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 03:12   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Zuza kigger på det og skriver et udkast, men du har næsten lavet det hele jo
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Privatrådgiver snyder udsatte... gisne Politik og Samfund 59 11-11-2013 07:45
Kommunerne er også i tvivl.... phhmw Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-03-2013 14:24
Snyder sig fra virksomhedspraktik ekseleven Politik og Samfund 0 26-09-2012 11:46
Regeringen snyder kommunerne, som snyder borgerne zuza Nyt om loven 0 13-11-2008 21:05
Snyder Kommunen sjann Din historie 6 29-05-2008 22:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension