K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2008, 00:20   #1
odenseMand35
Ved at vænne sig til K10
 
odenseMand35s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: Odense
Indlæg: 21
Styrke: 17
odenseMand35 er ny på vejen
Unhappy Hjælp søges

Hej til alle jeg er en mand på 35 år som er sygemeldt pga stress og depression
jeg skulle lige høre om hvordan kan jeg søge flexjob eller pension ?

jeg har talt med mit læge om med angående flexjob


og en ting mere lægen siger til mig at jeg kan få et lejledhed får mig selv pga at min kone skæller ud fordi jeg sagt hun skæller mig ud men jeg vil ikke miste henne men kan det virkelige passe at lægen skal blande i mit privat liv jeg har brug for råd og vejledning ?

Sidst redigeret af odenseMand35; 30-01-2008 kl. 01:16.
odenseMand35 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 03:04   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Odensemand35 når du er sygemeldt skal du have sygdopfølgning, det skal du have første gang efter 8 uger, og her kunne det måske være en god ide at du over for sagsbehandleren gjorde opmærksom på at du tænker i retningen af fleksjob og høre hvad hun/han siger til det...

Inden fleksjob kommer på tale skal alle andre muligheder være udtømte.

Jeg ved ikke hvor længe du har gået sygemeldt og om du har haft opfølgning, ihvertfald skal din sagsbehandler og du finde en måde på en ene eller anden måde at få dig ud i job på.

Men alt andet skal være afprøvet og din sygedom skal være kronisk og uden mulighed for bedring ...

Hvad ang din læge, så nej lægen må ikke blande sig i dit privat liv, men mon ikke bare det er et råd fra lægen hvis du har ytret dig om din kone til vedkommen...

Altså ikke en indblanding (lægen beordre dig jo ikke væk fra din kone ) men simpelthen et råd .... som du kan vælge at tænke over tage eller glemme igen
  Besvar med citat
Gammel 30-01-2008, 15:08   #3
odenseMand35
Ved at vænne sig til K10
 
odenseMand35s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Lokation: Odense
Indlæg: 21
Styrke: 17
odenseMand35 er ny på vejen
jeg er sygemeldt på ubestemt tid og har sagt til mit læge det vil være godt hvis jeg kunne få flexjob ellers er jeg meget bange for mit ægteskab er i fare jeg er så psykisk og fysiks syg tænker hverdag hvad der skal ske med mig tænker hele tiden kan ikke sove og er meget frusteret koncetratinonens problemer.

nej jeg har ikke været til kommunen endnu til opfølgning ?

hvordan er minne chancer og hvordan skal det foregå mhp med flexjob eller pension ?

har fået medicin mirtazapin teva

Takker på forhånd til svarene.

Sidst redigeret af odenseMand35; 30-01-2008 kl. 15:12.
odenseMand35 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp søges mølski Alt det andet 2 27-06-2011 15:34
hjælp søges V_Brask Dit og Dat 1 13-12-2010 02:30
Hjælp søges deva Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-08-2010 22:03
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 16-12-2008 20:29
Hjælp søges. AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 24-01-2008 15:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension