K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2008, 20:54   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Her er så endnu et bevis på hvordan man behandler hundesyge folk i Danmark

Her er så endnu et bevis på hvordan man behandler hundesyge folk i Danmark ( jeg er flov over Danmark ) sådan nogle elendige folk der sidder på kommunerne inkompetente fjolser der ikke fatter noget...ja undskyld mig men jeg er ved at tage fløjlshanskerne af over for åndssvage sagsbehandlere og Venstre hjernelamme ondskabsfulde borgmestre og hvis nogen bliver sure så bliv I bare sure .Vi behøver ikke være enige om noget og det skal ikke være nogen hemmlighed at VKO hænger mig langt ud af halsen og jeg sammenligner Anders Fjogh med Darth Vader the monster.

Jeg bliver så gal når en dum dulle sagsbehandler ...en dum gås eller en dum stodder...ikke fatter at en pige med hjertesygdom er alvorligt syg og at de sender hende i aktivering er noget forbandet svineri...Åhhh hvor er det skrækkeligt den måde folk er blevet på...håndbold er vigtigere end alt andet...en flok iskolde mennesker er danskerne blevet , totalt kun interesseret i sig selv egotrippere med arrogance der hælder til stupiditet af værste slags.

Puha det skulle ud for jeg er træt af idioter på kommunerne og idiotiske politikere og borgmestre der myldrer rundt allevegne...

Tænker på Ellen rye Olsen der skrev om det og ingen gad høre om det på borgen.

FØJ !


Katja fik ingen hjælp.

http://1234.tv2.dk/article.php/id-10194127.html

20-årige Katia Hjelmager døde den 27. december 2007 efter 15 måneders kamp for at få hverdagen til at hænge sammen. Hendes liv ændrede sig pludseligt efter hun faldt om med en svulst i hjertet i september 2006.

Af Peter Møller

Ved folketingsvalget i fjor modtog TV 2 et videoklip fra den 20-årige Katia Hjelmager til vores udsendelse 1234 | Vores Valg.

Klippet, hvor Katia retter en bøn til politikerne, blev ikke vist i udsendelsen. Midt i januar fik redaktionen kendskab til, at Katia var død. - her er historien om hendes sidste tid:


Med et slag gik Katia Hjelmager fra at være en almindelig 20-årig handelsskoleelev til at være kontanthjælpsmodtager.

I dag sidder hendes familie tilbage med sorg og skuffelse over den behandling de modtog fra Vejen Kommune.

Familien havde ikke råd til at hjælpe hende med medicin og transport, og de mener kommunen ikke, at kommunen trådte til med den nødvendige hjælp.

I videoboksene herunder kan du høre Katias mor, Lone Skriver, og hendes mormor, Bodil Thomsen, fortælle om deres oplevelser med kommunen.

Når familien henvendte sig til kommunen, føler familien, at de fik uforskammede svar.

"Unge piger tager jo så mange piller"

Katias mormor Bodil Thomsen fortæller for eksempel, at hun fik at vide, at hun på et tidspunkt mødte op på kommunen med Katia, for at få dækket nogle udgifter til hjertemedicin.

Svaret var, at "unge piger spiser så mange piller i dag - kan hun ikke bare lade være med det?"

Katias mor, Lone Skriver fortæller, at en ansat på kommunen grinede af hende, når hun ringede til dem for at bede om hjælp.

Faldt om på motorvejen
Katias sygdom brød pludseligt ud den 2. september 2006. Hun har selv skrevet en tekst på syv A4-sider, om hvordan det var pludseligt at blive dødeligt syg;

Hun var på vej til Aalborg i en bil med sin fætter ved rattet, da hun pludselig fik det dårligt.

Fætteren standsede bilen i nødsporet på motorvejen, hvor Katia faldt om. Hun blev i al hast bragt til Aalborg Sygehus med hjertestop. I alt fire gange gik hendes hjerte i stå, og lægerne måtte nedkøle hendes organer for at holde liv i hende.


Meget tæt på døden

Nedkølingen betød, at hendes tarmvæv begyndte at dø, og samtidig viste en scanning en svulst i venstre hjertekammer.

Selv om lægerne ikke levnede Katia mange chancer, opererede de hende i hjertet og i tarmen, og ved et mirakel overlevede hun.

Hun kunne udskrives den 6. oktober - da vejede hun lidt over 44 kilo og havde et operationsar fra strube til skridt.


Sygdommen betød, at Katia ikke længere kunne passe skolen, så kommunen sendte hende på kontanthjælp.

Hjem til mor

Da hun ikke kunne klare sig selv, valgte Katias mor at tage hende hjem for at pleje hende.

Det betød, at kommunen skar Katias kontanthjælp ned fra udeboende til hjemmeboende (2.236 kr. pr. md.).

I den kaotiske periode efter Katias sygdom brød ud, glemte familien at sende en skriftlig ansøgning om støtte til medicin til kommunen.

Katias mor siger, at hun spurgte kommunen om hjælp til medicinen, men da det ikke blev registreret nogen steder, måtte familien selv lægge ud.

Det samme gjaldt kørsel til undersøgelser på sygehuset og til den psykolog, som Katia fik bevilliget.

Hun havde nemlig oparbejdet en voldsom dødsangst efter operationen.

I alt måtte Katias mormor køre 800 kilometer om måneden med hende - og selv tage pengene til benzin fra sin folkepension.

Penge efter tre måneder

Efter tre måneder uden tilskud fra kommunen, fik familien sendt en skriftlig ansøgning afsted, hvorefter der blev bevilliget gratis medicin fra den 1. januar 2007.

Katia fik det langsomt bedre i løbet af 2007, og i september kunne hun begynde i aktivering hos Imerco i Vejen. Hun kunne kun holde til to timers arbejde om dagen, og boede stadig hjemme hos sin mor.


Katias mor kunne dog ikke blive ved med at holde til, at passe sin datter.

Hun fik en depression - så i løbet af efteråret forsøgte familien at få hjælp til en lejlighed til Katia.

Da Katias mor henvendte sig, var svaret fra en af kommunens chefer, at pigen kunne komme på krisecenter.

Katias egne notater
Katia selv mødte også op på kommunen, men blev afvist.

Da hun kom hjem fra mødet på kommunen, var hun så vred, at hun skrev ned, hvad hun havde fået at vide af sagsbehandleren:

"Kommunen kunne på INGEN måde hjælpe mig md at flytte hjemmefra".

"De kunne ikke tage mig i hånden og sige: "Nej hvor er det synd for dig Katia, vi skal nok betale din husleje".

"Hvis jeg havde børn ville de gå ind og se om jeg havde rammer nok i mit liv til at tage mig af dem. Ellers måtte de overveje at tage dem fra mig".

Skrev til folketingsmedlem
I desperation skrev Katias mor nu til Venstres folketingsmedlem Preben Rudiengaard.

Han fik fuldmagt til at gå ind i sagen, og efter at have set på den, skrev han et brev til sin partifælle, Vejens borgmester Egon Fræhr.

"Kære Egon, jeg skriver til dig i en sag som vedrører en af dine borgere..." skriver Preben Rudiengaard.

Ud fra sagsakterne og moderens beskrivelse af sagen vurderer han, at "problemerne skal ses i en manglende koordineret social indsats og problemer med kommunikationen."

Han skriver endvidere, at kommunen ud fra Katias helbredsmæssige situation må støtte hende til at finde en bolig.

Inden Rudiengaards brev ankommer, får Katia dog tildelt en lejlighed.

Katia dør til en fest
Her når hun at bo i lige knap to måneder inden hun dør af sin hjertesygdom.

Hun falder om til en fest i Billund den 27. december - der bliver slået alarm og ambulancen ankommer klokken 02.55.

Ambulancefolk og læger forsøger at genoplive hende, men klokken 04.37 må de give op, Katia er død.

Vejens borgmester Egon Fræhr (V) vil ikke kommentere detaljer i den konkrete sag over for TV 2/NYHEDERNE.

Han fastholder, at kommunen har overholdt alle regler, og en gennemgang af Katias sagsmappe viser da heller ikke "umiddelbart" nogen tegn på lovbrud.

Ifølge Egon Fræhr er sagen et eksempel på, at nogle borgere forventer mere service end kommunen reelt har mulighed for at levere.


KOMMENTARER (7) Skriv kommentar

1.
emlsa | 28-01-2008 19:19 | anmeld kommentar

Mine dybeste medfølelse til Katia's familie.
Og bagefter kan jeg kun sige.. Føj et samfund vi har!!
Vi burde skamme os!!
2.
vaffi | 28-01-2008 19:24 | anmeld kommentar

Hej
jeg synes det er en skandale som folk bliver behandlet jeg er desværre en af dem som bliver behandlet dårligt jeg er syg og er af samfundet bleven vurderet til at kunne arbejde 2 til 3 timer om ugen men alligevel nægter vejle kommune mig førtidspension det vil sige jeg ikke får en krone da jeg er bleven gift.
3.
missdupont | 28-01-2008 19:25 | anmeld kommentar

Jeg er skuffet over vores samfund. Her er en pige på 20 der beder om hjælp. Og det fik hun bare aldrig!!! Også jeg vil give min dybeste medfølelse til Kajta`s familie og venner. Jeg er som sagt dybt skuffet og håber at lignende situationer IKKE gentager sig!
Stine Dupont Odense
4.
dahl.camilla | 28-01-2008 19:25 | anmeld kommentar

Det er enorm tragisk, men jeg kan ærlig talt ikke forstå problemet? Det er ikke fair, den måde der er blevet talt til familien på og kommunikationen kunne helt sikkert have været bedre end den står fremstillet i artiklen. Men udover det, så forstår jeg ikke at familien forventer mere økonomisk hjælp end de allerede har fået - jeg kan virkelig ikke se at kommunen skulle have kunne gøre mere.
Det er enormt synd for familien at de har mistet deres kære og de må have misforstået noget, hvis de tror at der var mere at komme efter hos kommunen.
5.
stopmig | 28-01-2008 19:26 | anmeld kommentar

"Ifølge Egon Fræhr er sagen et eksempel på, at nogle borgere forventer mere service end kommunen reelt har mulighed for at levere."

Egon Fræhr, magen til svineri skal man da godt nok lede længe efter. Man kan kunne jo starte med at lade være med at gøre grin af folk i første omgang. Det koste jo ikke noget at tale pænt til folk.
6.
chrispi | 28-01-2008 19:26 | anmeld kommentar

R.I.P katja.
Kender dig ikke, men håber du er kommet til et bedre sted.
- Christina
7.
liselotterasmussen | 28-01-2008 19:26 | anmeld kommentar

Hvor er vores velfærds samfund ud af til skal det være så godt så godt men er man syg i Danmark er det skidt og de politikker vi har er ikke et dyt værd og må jeg kondoler med Katia+s familie puma 47

Sidst redigeret af Stella; 28-01-2008 kl. 21:13.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 21:11   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg så udsendelsen på TV2, jeg var lige ved at tude....

Hun så SÅ sød ud... og kæmpede alt hvad hun kunne for at kunne klare sig i hverdagen!

Har sendt en kommentar på www.1234.tv2.dk

Tanker går til Katias familie...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 21:17   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja Curls det smerter at hun fik så lidt kærlighed og hjælp fra sin sagsbehandler...

Men nu er Katja død og så sparer kommunen de penge. ( sarkastisk bliver man en gang imellem)

Mange får så dårlig behandling .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 22:35   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er bare så trist... og så ung en pige.

Gad vide, hvor mange andre der bukker under for "beskæftigelsesindsatsen"?

Hun er desværre nok ikke den eneste.

Forhåbentlig giver historien her efterdønninger LANGT inde på Christiansborg, så hun ikke har levet forgæves.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 00:40   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- tror desværre ikke efterdønningerne berører nogle af de kolde skider______ inde på Christiansborg. Men, de lytter somregl efter når vi, borgerne, råber op - for de er jo bange for at miste stemmer og tabe ansigt.

Synes altid det er borgerne der tager de første spadestik til forandringer - som Feks da den unge Anton blev knivdræbt på strøget, tænker på fakeloptoget og mediedækningen. Derefter kom overvågning på tale.....

Det er OS der skal stå sammen - samle underskrifter, gøre opmærksomme, udbringe og vidrebringe historierne - lidt som da vi skrev til Operation-X (denne ovenstående sag kunne næsten også postes!) - der er da et lig på bordet (er det ikke dét der skal til for at åbne øjne)?

Jeg har ikke stemme til at råbe politikerne op, men er vi mange der råber i kor, så bliver vi sikkert hørt!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 15:42   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Borgmester var herre over LIV OG DØD!!!

Og borgmesteren KUNNE have forebygget det, hvis han ville.

Mormoderen bankede på hos ham og sagde, at det gjaldt LIV ELLER DØD!!!

Og HVEM har det øverste ansvar for kommunen?
Og HVEM ignorerede mormoderen?

Det gjorde borgmesteren.

Og sagen var FULD AF FEJL!!!

Han skulle fandeme hives hele vejen igennem retsmaskineriet og udstilles som en BØDDEL!!!!

HAN gjorde sig til herre over liv og død!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 18:53   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og endnu flere historier - og kommentarer til Katjas historie:

Her er en historie:

Jeg vil her nævne 4 eksempler på det velfærdssamfund, vi lever i (så det blive et langt indlæg):

Citat:
Mine forældre er skilt og kæmper hver deres kamp med det offentlige.

Min mor er førtidspensionist pga. slid og 3 diskusprolapser i ryggen som følge af et hårdt arbejdsliv. Hun bor i øjeblikket i et gæstehus på meget få kvadratmeter hos nogle venner, fordi det lige kniber med at give hende hjælp til at finde en bolig.
Hun har selv gjort en stor indsats for at finde noget at bo i. Endda kigget på lejlighed, som hun evt. kunne købe. Men hun må jo praktisk talt ikke eje noget, for så skærer de i pensionen, og så vil hun ikke have råd til at sidde i en lille lejlighed. Hun må godt nok heller ikke bo ved vennerne, for så skærer de også i hendes pension. Hun har en C/O adresse og er principielt hjemløs. Alle min mors ejendele står i kasser. Det, der dagligt kunne vise hende minder fra et langt liv, står i papkasser på minus kvadratmeter.
Lige nu overvejer vi, at jeg køber en lejlighed, som hun så lejer (uden at jeg tjener en øre), men beskatningen for at eje er lidt for høj til, at vi kan se os ud af det.

Min far har i mange år nu søgt om førtidspension. Han er også slidt i ryg, nakke og har "tennisalbue" i begge albuer. Men det kan jo ikke passe, at en mand med 6-7 år tilbage på arbejdsmarkedet jf. vores statistikker ikke kan arbejde. Så han ryger i den ene arbejdsprøvning efter den anden. Seneste prøvning har vist, han max. kan arbejde 1½ time om dagen på en god dag, hvilket så resten af dagen henligger ham med smerter. Men 1½ - så er der jo ingen grund til førtidspension. Så skal der findes et sted, hvor han kan arbejde 1½ time om dagen. Han er på kontanthjælp og hvis han nægter pga. smerter eller overlast at tage 1½ times arbejde om dagen, så ryger kontanthjælpen, for arbejdsprøveningen viser jo, at han kan holde til 1½ time. Man ser ikke på, hvordan han har det efter 1½ time, kun hvad prøvningen viser.

Jeg selv var uheldig at få kappet et stykke af en finger for 2 år siden pga. en arbejdsulykke. En finger syner jo ikke af noget, så efter få måneders sygemelding, meddelte min daværende sagsbehandler ved Varde Kommune, at hvis jeg ikke kunne klare at komme tilbage til den arbejdsplads, hvor skaden skete, måtte jeg se at få fundet noget andet og blive ansat med tilskud. Fair nok, da der er masser af år i mig endnu på arbejdsmarkedet. Problemet var bare lige, at fingeren ikke var ophelet, og jeg gik og ventede på en operation mere i fingeren pga. problemer med ophelingen. Men jeg skulle altså ud på min arbejdsplads og finde ud af, om jeg kunne arbejde. Det gjorde jeg så i 14 dage med konstatering om, at det fysiske arbejde kunne jeg ikke varetage før en operation. Og så var helvede løs igen, for det kunne jo ikke passe (nej, et manglende fingerled er jo ingenting). Siden er jeg blevet selstændig og beder til hver dag, at jeg ikke ryger ind i sygdom eller lignende igen, så jeg skal i kløerne på det offentlige.

Min kæreste har efter 5 år endelig fået medhold i, at hun er slidt ned pga. arbejde som maler og social- og sundhedsmedhjælper. Hele højre skulder er ødelagt af slidgigt, der er 2 diskusprolapser i nakken og en 3., der er begyndt at røre på sig. I 5 år har hun måtte kæmpe med smerter, spændinger og kronisk hovedpine uden at blive taget alvorligt. I perioder har hun kun kunne ligge på en madras på gulvet uden at kunne røre sig. Men det har fra læger og offentlige instanser heddet sig, at hun bare skulle i gang, for det kunne jo ikke være rigtig i hendes alder. En læge på Esbjerg Slagtehus (undskyld Sygehus), kaldte det for skab og kaldte hende nærmest hypokonder "Vi kan jo ikke bare stoppe folk med smertestillende, fordi de har en smule ondt". Efter en tur på det sorte marked for at skaffe smertestillende, der kunne få min kæreste på benene (lettere dopet), gik vi til lægen og truede med at gå til medierne, hvis ikke de tog sagen alvorligt. Så skete der sjovt nok noget. Efter røntgen og MR kan de se, at der er masser af grund til, at hun har smerter, og at det ikke skyldes hun er hypokonder. Enhver anden så slidt i ryg og nakke også ville reagere sådan og ikke kan udføre et normalt arbejde.

"Et mimimumskrav må være, at vi taler ordentlig til vores borgere ude i den offentlige forvaltning". Godt sagt, Preben Rudiengaard. Men selv den lille ting har jeg endnu tilgode at se, at vores kommuner leverer.

Endnu en gang - min største og dybeste medfølelese til Katia og hendes familie.

Peter
Læs alle indlæggene her. Der er nu 74 indlæg.

Lad os krydse fingre for, at nogle får øjnene op for den HETZ, man driver på syge og handicappede. Nogle DØR pga. den hetz.

Et det DET, man kalder velfærdssamfund? At folk skal DØ?

Det bliver kun et såkaldt velfærdssamfund med en masse sunde borgere, når alle de syge er døde eller har begået selvmord pga. HETZ.


http://1234.tv2.dk/article.php/id-10194127.html
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 19:00   #8
kitter
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2008
Lokation: Assens
Indlæg: 95
Styrke: 17
kitter er ny på vejen
sjovt du nævner Peters historie

jeg har været på 1234 og henvist til K10 og netop rettet direkte henvendelse til Peter...

super at vi linker til historien om Katias skæbne herfra...

har linket til K10 den modsatte vej

Kitter
kitter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 19:04   #9
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Sikken en historie...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2008, 19:46   #10
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ulovlighederne skinner åbenbart igennem hos andre end hos os her på k10.

Læs her:

Citat:
Ud fra TV2's gennemgang af sagen her på hjemmesiden er min kommentar, at denne sag på mange måder afspejler kommunernes indfaldsvinkel til borgere, der har brug for hjælp: De koncentrerer sig om at finde de paragraffer, der kan føre til afslag frem for at finde de paragraffer, der kunne bruges til at hjælpe borgeren.

Det er ganske enkelt ikke rigtigt, når borgmesteren udtaler i TV2 Nyhederne, at loven ikke giver kommunen mulighed for at hjælpe. Der findes paragraffer i serviceloven, som stort set altid vil kunne bruges, hvis kommunerne vil. Men dem vil de helst ikke få øje på.

Stadig ud fra TV2's gennemgang af sagen mener jeg, at kommunen har begået flere overtrædelser af den sociale lovgivning, hvilket kan dokumenteres ud fra både konkrete afgørelser i ankesystemet og ud fra forskellige tilkendegivelser fra skiftende socialministre i Folketinget.

Mvh
Jørgen Lenger
Udviklingschef, Muskelsvindfonden
http://1234.tv2.dk/article.php/id-10194127.html
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan virker og ser et fleksjob bevis ud Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 30 10-03-2014 07:36
Endnu et indslag omkring villigheden til, at melde folk for socialt bedrageri GentleGiant Politik og Samfund 9 01-02-2013 08:20
Hvis et samfund skal kendes på, hvordan det behandler de svageste gunvor Politik og Samfund 7 17-09-2011 11:47
Ingen retssamfund, her er endnu et bevis. PiaCP Politik og Samfund 8 19-07-2011 09:24
bøger eller anden literatur om hvordan folk er kommet vider laurana Dit og Dat 5 17-03-2011 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension