K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2008, 15:22   #1
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Cool Ny bruger

Hej alle

Her er min historie:

Var ude for en arbejdsulykke i 2004 bøvlet med fys,læger,kiropraktor,indlagt til træningsophold i 2006, opereret i juli 2007 re-prolaps i jan. 2008, blev syg under indlæggelse og kastede op, havde det være da jeg kom hjem end som da jeg blev indlagt
Jeg har store facetled på 2-3 nivauer,dehydrering på 4 af 5 disk i lænden plus slidtage, opereret på l5-s1.
Jeg er i flexjob på 20 timer, hvis jeg har noget job når jeg vender tilbage, har ikke været meget på arbejde det sidste års tid desværre.

Hilsen JJC

Sidst redigeret af JJC; 23-01-2008 kl. 15:24.
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 17:05   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej jjc og velkommen.

Pyha... sikken historie.

Du skriver noget om, at du ikke ved, om du har dit job, når du er færdig med at være sygemeldt.

Du skal være opmærksom på, at din kommune SKAL gøre ALT for, at du bevarer dit job.

Du skal også have ajourført ressourceprofil med nye oplysninger.

Og vigtigst - så følger du sygedagpengeloven, mens du er sygemeldt, og der SKAL også løbende vurderes, hvordan din tilknytning til jobbet bevares osv.

Jeg kan anbefale dig at læse om sygedagpengeopfølgning under "Nyttige links" her på siden. Sygedagpengeguiden.

Der står en masse, du forhåbentlig kan bruge.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 20:49   #3
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
Hej JJC

Også velkommen fra mig. Sikken masse du har at bøvle med. Håber du har fleksjob, når du vender tilbage.

Bea
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 23:49   #4
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Tak Zuza og Bea

Der var lige noget jeg ikke var klar over så jeg må lige ha læst på det og ha fat i min rådgiver.


Hilsen Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2008, 23:50   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej JJC også velkommen herfra
  Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 00:12   #6
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
JJC... du spørger bare os her, så er der måske en, der kan hjælpe dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 00:36   #7
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Det skal jeg nok, jeg mangler lidt opbakning fra min rådgiver han har meget med at spørge om jeg ikke selv kan spørge firmaet om det ene og det andet og hvis han selv skal så glemme han det eller det tar hundrede og en madpak.........
Mit bøvl med fys. var den første jeg havde mente efter 3 gange træning at hun skulle nok få mig i fuldtids arbejde igen.
Den anden jeg fik pga. den første blev langtids syg var sur og snerpet, jeg skulle bare tage mig sammen og så slappe af når jeg klagede over det gjorde ondt og jeg ikke kunne ligge på ryggen
Men nu har jeg en stor opbakning fra sygehuset så jeg er kommet lidt mere ovenpå selv om det ikke går helt efter planen pyha jeg trængte lige til lidt luft...........
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 00:46   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Mange her på siden har glæde af at skrive dagbog - over smerter, hvad kan man magte hjemme, nattesøvn osv.

Altså en masse, der kan have betydning for at magte sit arbejde.

Over tid tegner der sig et mønster, som man kan selv kan blive klogere af, men som også kan bruges, når der skal indføres skånebehov i ressourceprofilen.

Denne dagbog kan du sagtens skrive nu og fremover.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2008, 00:51   #9
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
God ide har jeg ikke lige tænkt på tak.....
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny bruger...:-) Gucci1966 Alt det andet 2 27-03-2012 20:29
ny bruger Smilet Smille Din historie 9 02-04-2009 10:27
ny bruger pylle12 Dit og Dat 2 11-12-2006 11:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension