K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-01-2008, 22:25   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
arbejdsprøvning

hejsa jeg en pige på34 der aldrig rigtigt har været i arbejde før(har været på kontanthjælp i 16år)..er i de sidste to år blevet sendt i jobtræning i et projektkøkken hvor jeg fra start skulle være 37 timer...gik så ned på 30 og til sidst ned på 25 ..da jeg brød totalt sammen derude og havde det svært ved den mindste modstand...derefter blev jeg sendt direkte i arbejdssøgning i noget der hedder cortex hvor vi efter en måned fandt ud af at jeg havde brug for behandling...(også fordi jeg brød sammen)
skal nævnes at da jeg var 13 fik konstateret for højt stofskifte og fik afvide jeg kun skulle gå i skole når jeg kunne overkomme dette og fik erklæring på jeg ikke kunne læse bøger da jeg glemte indholdet efter 15 min,fik i et par år medicin mod dette men da jeg stadig var syg måtte de operere noget af min skjoldbugskirtel....derefter gik det fint i nogen år ....hvor jeg så opdagede den var helt gal igen da jeg græd hjerteskærende tit og anede ikke hvorfor.fik konstateret for lavt stofskifte og fik derfor så eltroxin jeg skal tage resten af mit liv..i mine teenager år havde jeg det utroligt psykisk dårligt med for højt stofskifte...har hele tiden følt jeg gik ved siden af mig selv..og begyndte ryge lidt hash som jeg stadig godt kan finde på en imellem derfor skulle jeg i behandling for mit hashforbrug i håb om jeg så var klar på arbejde 37 timer men nu har jeg i 3 mån fået lov gå i behandling men da jeg er enlig mor til to børn vidste de ik hvilken tilbud jeg skulle have så de 3 mån blev spildt...har dog fået nogen piller af min læge der skulle hjælpe mig helt fra ryge...men jeg har aldså stadig mit stofskifte problem hvor tallene dog er inden for normal området men svinger utroligt meget og jeg har det utrligt dårligt psykisk...og her er det så mit hashproblem gør jeg ik kan skelne fra stofskifte symtomer til hashsyntomer men ved at jeg har det på samme måde som da jeg opdagede stofskiftesygdommen dvs jeg græder uden ane hvad jeg er ked af har kuldeskærhed oppustet mave og nogen gange synsproblemer...!!
nu sender komunen mig så i *job og krop* en slags arbejdsprøvning hvor to ansat af komunen skal vurdere om jeg kan klare de 30 timer jeg er sat på fra start.(kan ik komme på trollesbro afbejdsprøvning som lovet da jeg har et mindre misbrug).jeg har søgt flexjob men har halvt fået afslag men komunen har lovet mig de ik sender mig flere steder hen efter dette...de mener jeg bliver afklaret nu..!!sagde til dem jeg havde det svært ved starte på 3o timer da jeg er totalt smadret når jeg kommer hjem til mine børn og spiser jeg et stk rugbrød føler jeg at jeg har spist tre tallerkner fulde mad og er helt udmattet..hvad gør man????
ang mit hashproblem lader det til komunen mener jeg godt kan klare 37 timer uanset og føler ik rigtigt nogen gider bekymre sig om mit stofskifte og lægger alle symptomer hen på det!!skal siges jeg kun ryger om aftenen inden jeg skal i seng...dvs jeg er ik påvirket af det om dagen på den måde og ikke hver aften jeg ryger inden jeg skal sove...!!ved godt hashen sidder i blodet i lang tid efter men de symptomer jeg har er jeg helt sikker på stammer fra min sygdom...har lidt af den fra jeg var helt ung og ved godt hvordan man har det...!!

jeg har gået til psykolog (15 timer) som ikke rigtigt hjalp mig da hun kun sad lyttede det var rart ,men ikke nok...fik så lovet komme til en ny men efter kommunerne blev lagt sammen ..blev jeg så sendt i det projekt køkken i 37 timer...
komunen fik lavet en psykologisk test ..hvorved en psykolog snakkede med mig 2x2 timer og kom frem med en laaang journal hvori der stod mit hash ik var et problem for min arbejdsevne men at det var nyttesløst sætte mig ud i arbejde før mine personlige problemer var løst....fik ik nævnt mit stofskifte med ham...da det først rigtigt er blevet et problem for mig efter jeg skal tænke mig til komme ud på arbejdsmarkedet...komunen vælger så kun se han har skrevet jeg kan arbejde uanset hashen men mine personligeproblemer ser de totalt bortfra...hilsen pruttenQ34
ps...skal lige siges jeg er i matchgrubbe 4,hvad det så betyder for mig??

Sidst redigeret af pruttenQ34; 16-01-2008 kl. 23:12.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension