K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2008, 01:54   #1
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
Vil lige sige hej:)

Hej alle sammen

Jeg er en "ny gammel" bruger af k 10.Forstået på den måde at det er meget længe siden jeg har været på K10.
I den tid er der sket meget bla har jeg fået min førtids pension igennem!
Dem der har kendt mig tidligere kan måske huske at det var meget svært for mig at søge førtids pension........det var meget svært for mig at erkende at jeg var nødt til det

Men nu er det så gået igennem.......og jeg er så småt ved at vende mig til det........selvom jeg må indrømme at jeg stadig ikke ser mig selv som pensionist.......og jeg stadig ikke helt kan forholde mig til at jeg har fået et "mimer kort" som jeg har fundet ud af at det så smukt heder.9
Så er jeg faktisk begyndt at glæde mig over de fordele det giver mig........og se det på de lyse side.........at jeg fx kan køre i tog til halv pris og komme ind i svømmehallen til halv pris..........efter jeg fik overvundet mig selv og begyndte at bruge mit pensionist kort..........altså finde ud at det slet ikke var så slemt Der er faktisk ikke nogen der kigger mærkeligt eller stiller dumme spøgesmål når jeg bruger mit kort.......... det er slet ikke så slemt!

Og så er der jo de helt åbne lyse fordele..........at jeg ikke behøver stresse over min økonomi og bekymre mig om at have råd til mad sidst på måneden.
Jeg have fx råd til at jeg i dag kunne købe en lys terapå lampe til mig selv,sådan en har jeg gerne villet ha længe,så det er jo dejligt

Og så giver det mig i det hele taget mere ro, at jeg ikke behøver stresse over min økonomi.Jeg er fx begyndt at gå på en skole for folk med psykiske vanskeligheder, det have jeg ikke mulighed førOg jeg er rigtig glad for at gå der og have mulighed for at bruge nogle af mine recoucer posiktivt,og få lov til at lave nogle kreative ting

Selvom det er hårdt at skulle anerkende sig selv som førtids pensionist, så er det alligvel utroligt hvor meget energi det frigiver når jeg ikke længere skal slås med kommuner og bekymre af hvad jeg skal leve af.
Nu hvor der er kommet mere ro på mit liv.........ja tror jeg faktisk at den her pension betyder at der vil komme så meget ro på,så jeg hen af vejen kan begynde at arbejde noget mere med mig selv...........så jeg på langt sigt kan få det bedre

Kærlig Hilsen Line

PS hvor er det fedt at se at der er kommet så mange nye til siden.
Den er jo blevet ret stor efterhånden
Og det er jo bare en rigtig flot side i har fået lavet........flot klare Heidi og web.......og dejligt at vide at i stadig hænger i

Sidst redigeret af cirkeline; 15-01-2008 kl. 01:57.
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2008, 02:15   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Heeyyy Cirkeline

Godt at se dig igen og at høre at du endelig har fået din pension igennem

Er glad for at høre fra dig og glad for at du endelig har fået ro på (også på din økonomi) det var tiltrængt ....

Håber at du bliver ved med at kigge ind, du er savnet...

Og ja vi hænger i det samme gør Zuza og Stella for ukrudt forgår jo ikke så let, og selv om vi er blevet en del flere og større så er det altid dejligt at hilse på jer "gamle"

K10 var trods alt aldrig blevet til noget hvis ikke vi havde været nogen fra starten af ...

Bliv endelig hængende

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 11:58   #3
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
hej heidi........mange tak skal du have
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 13:28   #4
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
Hej Cirkeline!

Dejligt at høre fra dig! Og dejligt at du begynder at opleve noget positivt. Håber vi "ser" dig herinde engang i mellem.

K.h. Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 16:10   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Godt at høre du er glad for pension Cirkeline...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 23:29   #6
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
Hej Femie og stella..........mange tak for jeres hilsner sikke nogle fine katte........de ser søde ud er det jeres egne?

Og også hej til alle jer herinde som jeg ikke kender endnu.......men som jeg glæder mig til at lære at kende det virker som om der er en masse søde mennesker herinde

Men der er altså nogle ting jeg ikke forstår........det er jo blevet en meget smart side (og det skyldes jo sikkert dit store arbejde web Men hvad betyder de der stjerne.......er det når man har gjort noget godt ligesom i skolen ........ellers sagt noget klogt at man får en stjerne........eller hvordan fungere det?

Og hvordan får man nogle venner........jeg syntes det ser såp trist ud når jeg åbner siden at der står at jeg ingen venner har?

Hilsen Line
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 23:41   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Cirkeline

Stjernene er omdømme, det vil sige at hvis nogen af en eller anden grund syntes at du har skrevet noget godt eller at du bare er søøøød så kan de give dig stjerne altså omdømme...

Man giver så af sit eget omdømme...

Du kan se at jeg lige har givet dig stjerner ved at gå ind i din brugerprofil og lige når du kommer derind så kan du se der står

Sidste Bedømmelses point der er modtaget

Nogen gange er der bare stjerner og andre gange er der skrevet en kommentar, men prøv at kigge ...

Jeg har heller ikke nogen venner endnu

Men det er nok fordi det som siden nu er bygget op i er meget anderledes end det gamle og der er meget nyt der skal læres .. vi har en plan om at skrive noget om hvordan man kan lave grupper få venner osv ...

Men har lige tænkt os at vente lidt endnu , da der er en opdatering på vej til denne hjemmeside som giver mange flere muligheder, så for at spare os selv lidt vil vi vente med at skrive noget om hvordan det bruges


Men du kan altid kigge i den øverste linje hvor der er en der hedder FAQ og der kan du læse lidt om hvordan det hele fungere

Håber du fandt ud af lidt mere ellers må du skrive igen
  Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 23:58   #8
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
Smile

Hej Heidi

Mange tak for hjælpen.......jeg vil prøve at kigge lidt næmere på det igen........så jeg kan finde ud af hvordan det hele fungere

Hilsen Line

PS Jeg vil gerne være din ven hi hi

PPS Kan godt forstå at i venter med at skriver de der venne ting.........så I ikke skal til at lave dobbelt arbejde

Vil endnu engan gerne sige jer tak........både til jer der har lavet siden og lægger en masse arbejde i det, men også til alle jer andre der bruger siden og er med til at den fungere

Siden her var en meget stor støtte for mig i en meget svær tid hvor jeg have svært ved at komme ud.Og det hjalp mig utroligt meget at jeg have jer til at støtte.
Det var rart at have noget støtte i den svære proces det var for mig at beslutte om jeg skulle søge pension.......og det var enormt rart at der her var nogen jeg kunne snakke med det om
Det var en uvuderlig støtte for mig.......endnu engang tak
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2008, 15:45   #9
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
Hej igen, Cirkeline!

Ja, det er min egen kat, hun hedder Fie (kaldes ofte Fiemie), så jeg har "hugget" hendes navn til at bruge herinde. Hun er min "terapikat" :-). Fik hende da jeg var sygemeldt og hun er meget knyttet til mig, for jeg har gjort hende tam; hun var en alt for lille, vildkatte-killing, som bare dukkede op en dag (for ca. 3½ år siden). Lige nu ligger hun på skrivebordet ved siden af computeren. Hun har sin egen pude her.

Skal nok stoppe nu, kan ellers fortælle i evigheder om vores katte. Vi har en til: Trille, 1 år. Hun er dælme en lille rod, men meget, meget kærlig.

Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2008, 18:46   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Cirkeline det er ikke min kat...men det er mig...hehehehehe... med styrthjelm på...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vil bare lige sige tak :) hboegelund Dit og Dat 0 30-05-2011 08:51
Vil da bare lige sige hej. Er ny her Charliza Din historie 11 22-09-2010 08:27
Første gang jeg skulle sige: jeg er lige blevet bevilliget en førtidspension.... bettina Dit og Dat 15 28-03-2008 17:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension