K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-01-2008, 10:38   #1
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Lægekonsulenterne

Hej

Har siddet og kigget med i div. tråde om kommunernes læge konsulenter og kigget lidt på nettet efter det samme.
Her kan man studse lidt over at flere kommuner bruger/ har ansat den samme lægekonsulent eller hvis der har været flere sager mod en lægekonsulent dukker navnet op i en anden kommune.

Hvorfor er det at man herinde ikke smider deres navn op så kunne man da se om det virkelig kan passe om den/de samme konsulenter bruges i flere kommuner eller det er et sammentræf at der er flere læger der sjovt nok hedder det samme.

M.V.H

Falco
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 10:58   #2
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Falco Se meddelelser
Hej

Har siddet og kigget med i div. tråde om kommunernes læge konsulenter og kigget lidt på nettet efter det samme.
Her kan man studse lidt over at flere kommuner bruger/ har ansat den samme lægekonsulent eller hvis der har været flere sager mod en lægekonsulent dukker navnet op i en anden kommune.

Hvorfor er det at man herinde ikke smider deres navn op så kunne man da se om det virkelig kan passe om den/de samme konsulenter bruges i flere kommuner eller det er et sammentræf at der er flere læger der sjovt nok hedder det samme.

M.V.H

Falco
Gladsaxe Kommunes lægekonsulent hedder Claus Bjerregaard.

Han er ansat i arbejdsmarkedsafdelingen i kommunen.

Han er læge i almen medicin og er ansat i Forsvaret, når han ikke udfører "ansvarsfrie" lægegerninger, som kommunens "BØDDEL".

Se: http://www.k10.dk/showthread.php?p=18056#post18056

Mvh. Benny G.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 15:18   #3
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hedensted Kommunes læge hedder Else Lund og ja skriver vist også lige hvad det passer hende
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 15:27   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jens Bang er vist konsulent i temmelig mange københavnske omegnskommuner, vist også i København.

Jens Bang er en af "opfinderne" af arbejdsevnemetoden.

Prøv at søge på siden her, så dukker der en masse frem om ham.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 15:33   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jens Bang er også lægekonsulent for Albertslund og vist også for Glostrup.

Han afliver systematisk alle grunde til at man har fået bevilget det ene eller det andet .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 16:53   #6
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
I Hillerød har vi to lægekonsulenter.

den ene hedder Henrik Alsbæk, har bla lavet 2 konsulentudtagelser, hvor der i den ene er konkurrende lidelser, og den anden ingen forklaringer, disse er lavet på baggrund af de samme speciallægeerklæringer.

Så er der Carsten Herfelt, han undlader helt diagnoser sat af speciallæger, og laver sin egen, kronisk rygsmertesyndrom.

Så er der nævnet lægekonsulent Erling Birk Madsen, som også undlader diagnoser, laver bindevævslidelse om til Ledaffektion?

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 17:34   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmm ja jeg ved fra min læge af at vi har fået ny lægekonsulent her i kommunen men jeg kan sjovt nok finde noget om alle vigtige medarbejder på kommunen men ikke et eneste sted fremgår det hvem der er lægekonsulent her i kommunen ....

nogen der ved hvordan man finder sådan en person ??
  Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 18:25   #8
Juliane
Elsker at være her på K10
 
Julianes avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2006
Lokation: Ny Hjørring
Indlæg: 53
Styrke: 18
Juliane er ny på vejen
Hej.

Hejdien, jeg vil da tro, at man kan ringe til borgerservice og der få oplyst ,navnet¨på lægekonsulenten.

Her i Ny Hjørring kommune,hedder lægekonsulenten :Thomas T.Pedersen/mnc.

Om han altid har været lægekonsulent i Hjørring,ved jeg ikke.Jeg stiftede - positivt- bekendskab med ham i forbindelse med kommunesammenlægningen.Om bekendskabet blev så positivt, fordi at min sag efterhånden havde kørt så længe, eller om han simpelthen bare er sådan af natur, ja det må jeg lade stå usagt.

Juliane
__________________
Du kan ikke ændre fortiden, - men du kan sørge for at bekymringer for fremtiden,- ikke ødelægger nutiden
Juliane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2008, 19:41   #9
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Falco Se meddelelser
Hedensted Kommunes læge hedder Else Lund og ja skriver vist også lige hvad det passer hende
Den udtalelse kan jeg kun bekræfte hun er rent ud sagt inkompetent.
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2008, 09:38   #10
Falco
Hvor skulle jeg ellers være
 
Falcos avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Hedensted
Alder: 52
Indlæg: 187
Styrke: 18
Falco er ny på vejen
Hejsa

Ja hun er lige til at lukke op og ja skide i Pænt sagt endda.
Sjovt nok kan man efter lidt søgning se hun har været flere steder i landet og at der flere steder er klaget over hun overtræder loven, hvilket også er sket i Hedensted kommune.
Hvordan kan sådan en person stadig få lov til at arbejde inden for dette område? Fatter man jo ganske enkelt ikke.
Falco er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP: STEM lægekonsulenterne ude! buster Politik og Samfund 16 27-02-2012 14:03
Er straffeloven overtrådt af lægekonsulenterne? Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 13 31-01-2012 18:41
Hjælp - hvad må lægekonsulenterne? Maria99 Alt det andet 7 24-06-2011 14:46
SF vil afskaffe lægekonsulenterne! sun-lady Politik og Samfund 0 21-06-2011 14:01
hjælp fra k10 brugere - om lægekonsulenterne shylock Den nyttige viden vi alle har 0 28-06-2009 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension