K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-12-2007, 12:25   #1
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Må man have lidt finanser i banken

Hej alle herinde
Håber at I nyder julen.
Velkommen til jer der er nye Jeg er også ny og er rigtig glad for at have fundet dette forum. Jeg syntes dejligt at kunne få svar på ting som jeg går og tumler med og at de kommer prompte.
Jeg har nu et spørgsmål som lyder:
Hvis jeg har penge i banken ( fra min invalidesum ) som jeg har fået udbetalt i jan. mdr. kan det have indflydelse på størelsen af min pension

Jule hilsner fra thilde
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 13:36   #2
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hej thilde, og daw med dig

Nej thilde. Din erstatning for invaliditetspådragelse (langt og flot ord), må det offentlige ikke røre ved.

Man kæmper f.eks. ikke i flere år i retssystemet på at opnå at få tilkendt en ulykkeserstatning for, at kommunen kan spare på pensionsudbetalingen.

Omvendt kan du måske oveni få tilkendt en invaliditetsydelse, som jeg dog ikke kender regler og betingelser for, i henhold til hvilket handicap du har?

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 14:58   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Benny Gerhard !
Tak for dit svar. Det lettede.
Jeg har traumatisk stress. Hukommelsen er gået fløjten........... blandt andet, i den forbindelse. Det er et stort handicap for mig.
Jeg har fået en pension der hedder med kontrol efter 2 år, for at vudere om det er blevet bedre. Kontrollen er 1. okt. 2008 men weebmarster har fortalt mig at kommunen giver ikke en pension, hvis det ikke er på sigt fremover. Samtidig siger min psykolog at jeg aldrig får erhvervsevnen igen, her efter 4 år, hos hende.
Tak for dit svar, Benny Gerhard
Julehilsner til dig og dine fra thilde
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 16:56   #4
Helena
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-12 2007
Lokation: Storkøbenhavn
Indlæg: 14
Styrke: 17
Helena er ny på vejen
Jeg er enig med Benny.

For sjov spurgte jeg min sagsbehandler dengang jeg fik førtidspensionen 'hvad nu hvis jeg vinder i lotto eller arver fra en rig onkel i Amerika'

Det måtte jeg godt uden kommunen gør noget, men hvis jeg ville arbejde og tjene lidt hver måned, så trækker de i pensionen, hvis indkomsten kommer over det beløb, der er fastsat man må tjene ved siden af pensionen årligt.

Men formue påvirker ikke pensionsudbetalingen.
Helena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lån i banken ??? nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 12-10-2017 17:17
job-banken.nu Sunnydob Alt det andet 0 16-08-2013 12:42
penge i banken pepse Fremtiden for fleksjob og førtidspension 2 27-08-2012 18:05
flekser og lån i banken orkidee Spørgsmål ang fleksjob 5 26-12-2009 12:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension