K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-12-2007, 18:32   #1
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
afgørelser.

hej .
er der nogen der ved, hvor længe en kommune kan trække den skriftlige afgørelse?
min sag blev afgjordt den 13dec.07.
ingen kender begrundelsen, heller ikke job-centret. vi skal alle afvendte den skriftlige.
vil det så ikke sige, at tiden går fra de fire uger der normalt er til at klage i?
skal den ikke være ude inden 8 dage?
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 16:35   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Pia

jeg kan faktisk ikke huske hvor længe det er svaret må være undervejs, men jeg ved at jeg har læst at anketiden først gælder fra den dato du har modtaget brevet, for at være på den sikrere side ville jeg dog hvis jeg var dig , rykke for det skriftelige afslag , og sætte en klar og tydelig dato på , bare så du sikrere dig at de ikke får den geniale ide at tilbage datere brevet

og når afslaget så kommer med posten så gem også kuverten med dato stempling på, så skulle du vist være på den sikre side...

og det er da også utroligt at de den 13 kan svare i telefonen men at de ikke kan sende dig det skriftelige afslag så du har det den 14 det er mere end ringe ....

Der er jo også det i det at med din historie er det mere end interessant at finde ud af hvad grunden til afslag er.

Får du ikke dit afslag med post her en af de allerførste dage efter nytår ville jeg også hvis jeg var dig , tage skridtet fuldt ud og klage over det til borgmesteren , det ligner da ikke noget, man har da overhovdet ikke ro i sindet før man ser hvad det er for noget de henholder sig til i det brev.....


Ønsker dig alt held og lykke med at få dit afslag på skrift og ikke mindst håber jeg at anken hjælper
  Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 20:48   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
jeg skulle have haft opringningen torsdag, men de ringede først fredag fra job-centret, og det var sektionslederen der ringede fordi de have været helt opkørte over afslaget. de måtte heller ikke få grunden.
højst besynderligt som fagforeningen udtrykte det. det er elleres normalt at man får begrundelsen også mundtlig.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-12-2007, 21:36   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Pia ja det hele lyder lidt underligt og fordækt , hvorfor i alverden skulle der være noget til hindre for at de fortalte i telefonen hvorfor du ikke har fået den pension når det nu plejer at være sådan , og hvorfor i alverden ser de ikke bare at få sendt det afslag med begrundelse afsted så du kan komme til at anke , jo længere tid du skal vente på afslaget jo længere tid går der jo også inden du kommer i gang med din sag igen.

Jeg håber virkelig at din fagforening kan gøre noget for at hjælpe dig
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afgørelser Sommerfugl77 Spørgsmål ang fleksjob 11 01-10-2012 10:39
HJÆLP! Afgørelser fra BAN Hanstad Spørgsmål ang fleksjob 10 30-09-2011 16:12
Afgørelser fra BAN - hvordan? Tassi Alt det andet 9 11-07-2011 00:50
Definition på Afgørelser? buster Alt det andet 4 26-01-2011 11:24
Afgørelser fra Ankestyrelsen Admin Pluto Nyt om loven 0 27-07-2007 13:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension