K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2007, 12:05   #1
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
Hjælp! Hvor finde en god advokat (fyn)

Jeg vil gerne have advokatbistand for nu er min sag- og generelt folk i kommunen i min situations sagt kørt for lang!
Er der nogen der har erfaring med gode advokater som kan vinde kommune sager??? Kommunen har nemlig nogle hot shot advokater, og nu skal det fandme stoppe ved at de får svar igen!

Hjælp?
Nogen?
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2007, 13:36   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Jeg fik engang et råd om at søge advokat i anden kommune end den jeg ville sagsøge. Meget kan jo ordnes pr. telefon, mail osv.

Advokat Helsinghoff i Århus vurderer din sag gratis, så måske du skulle prøve der?

Se evt. http://www.folkebladet.dk/index.php?vs=ar&id=3884

Helsinghoff har vurderet min sag, og mener der er grundlag for en retssag. De er absolut ikke forkastet fra min side - hvis ikke min sag falder i hak nu, så har Odense Kommune også en advokat fra mig i nakken!

Held og lykke

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 22:11   #3
zumamadsen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2008
Indlæg: 2
Styrke: 0
zumamadsen er ny på vejen
Jeg har brugt www.advodan.dk et par gange. De kan varme anbefales og har kontore i stortset alle landets størrere byer. Se evt også http://www.metalassens.dk/sw6363.asp hvis du er LO medlem - så kan du få gratis advokatrådgivning.
zumamadsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 10:06   #4
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hej

Jeg har også lige valgt at få en advokat på min sag og jeg har valgt Advokat Helsinghoff i Århus - Flemming Hedegaard.

Det er fibromyalgiforeningen der har anbefalet mig ham og jeg har snakket med ham. Han sagde at de faktisk hjælp langt de fleste i kommunesagerne, for med det samme der kom en advokat på, så var kommunerne meget nemmere at snakke med!! Han vurderede at det kunne komme til at koste omkring 25000 kr. Men hvad er 25000 kr. i forhold til fremtidig forsørgelse og en stopper i kampen mod kommunen.

Jeg ved godt at de bor helt i Århus, men ring derop og sig at du gerne vil have en telefonsamtale med en advokat. Så ringer han dig op inden for nærmeste fremtid. :-)

De hedder:

Advokatfirmaet Helsinghoff & Partnere
Europaplads 2, 2 sal.
8000 Århus
Tlf.: 86 12 87 77


Hilsen Helene
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2008, 11:21   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Jeg vil også på det varmeste anbefale Advodan.

Vi har haft brugt dem et par gange og med stor succes.

De har som nævnt kontorer i samtlige større byer og ja, jeg tror også som lena nævner at det er en fordel at vælge en anden advokat fra en anden kommune end den du er i

Pøj pøj med det hele
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advokat hjælp søges telefonmanden Dit og Dat 11 15-01-2013 15:03
Hvor kan jeg finde dem smit46 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-06-2011 09:50
Hvad hed de og hvor kan man finde dem smit46 Spørgsmål ang fleksjob 0 12-05-2011 04:10
hvor kan man finde flexjob fishermanfo Spørgsmål ang fleksjob 4 03-02-2011 00:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension