K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2007, 22:22   #1
Snus
På vej til at lære K10
 
Snuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2007
Alder: 60
Indlæg: 8
Styrke: 0
Snus er ny på vejen
Cool Omskoling/kontanthjælp.??

Hejsa med jer
Jeg søgte og fandt dette forum, måske dejligt, og lidt hjælp at hente.

Måske nogen der kan fortælle mig, om det er lovligt af kommunen at fastholde mig på kontanthjælp, når de beder mig taget taxa kørekortet, for at blive arbejdsprøvet i dette fag, men henblik på flexjob, ingen oplyser mig om noget, kun at jeg skal tage dette kort, alle udgifter i forbindelse med transport har jeg selv måtte betale, ingen hjælp fik jeg til det, de betalte for kortet og teroi og køretimer/prøver, da jeg så forhør mig hos den jobkonsulent der er tilknyttet mig, siger hun faktisk til mig at det er en omskoling, skulle jeg så ikke have haft en anden ydelse udbetalt end kontanthjælp..??

Håber jeg fik formuleret mig så det forståes
Knus Snus

Dejlig side har siddet og læst længe inden jeg oprettede mig som bruger, men fandt intet i retning af mit problem
Snus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2007, 00:33   #2
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja jeg ved det ikke?? Men et eller andet sted burde det vel have heddet" revalidering, i stedet for omskoling? Hvis det var revalidering, skulle du ifølge " gamle dage" have haft en anden ydelse.
Håber du snart får svar fra " de kloge herinde" Er Meget kærligt ment. Knus Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2007, 01:48   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej snus og velkommen.

Du får lige et lidt kortere svar i første omgang.

Du skal have en ressourceprofil, hvoraf det hele fremgår.
Også om du SELV er interesseret i at køre taxa.

Dine helbredsoplysninger osv. skal fremgå af ressourceprofilen osv., som skal underskrives af dig, når du har kommenteret den osv.

Har du en ressourceprofil?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg få hjælp til omskoling? Camille De Unge 9 13-04-2009 11:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension