K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2007, 21:27   #1
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
hejsa

jeg har kigget med på sidelinien i meget langtid


jeg er kvinde på 30 år med to tennisalbuer og to Håndled som er opgivet af læger på Sønderborg og Åbenrå sygehuse og en lænd der gør ondt hele tiden
der er indstillet til flexjob og er arbejdsprøvet og alt muligt andet, nu er det endelig kommet såvidt at jeg skal afprøve et sidste sted og hvis jeg ikke kan klare det skal jeg søge pension.
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2007, 22:08   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hejsa og velkommen til.

Jeg håber, du kan få glæde af k10.

Du må endelig "sige til", hvis du vil spørge om noget.

Jeg vil da krydse fingre for din afprøvning.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2007, 23:16   #3
socialnørden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2007
Indlæg: 38
Styrke: 18
socialnørden er ved at flytte ind på K10socialnørden er ved at flytte ind på K10
Hej Mulle!

Hjertelig velkommen til..

Hvad har du tidligere beskæftiget dig med? Grunden til at jeg spørger er, at det du lider af meget ofte har en sammenhæng med det daglige arbejde man har udført og hvis der er den mindste mistanke herom så skal det anmeldes til Arbejdsskadestyrelsen som en erhvervsrelateret lidelse. Arbejdsskadestyrelsen behandler så din sag med henblik på at afgøre om det kan anerkendes som en erhvervsrelateret lidelse efter arbejdsskadeforsikringsloven og hvis det kan om du er berettiget til erstatning for varigt mén og varigt erhvervsevnetab....

Ved ikke om ovenstående er relevant, men hellere fortælle det en gang for meget end en gang for lidt var hvad jeg tænkte

Hilsner fra Socialnørden.
socialnørden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2007, 19:16   #4
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
hejsa

tak for jeres svar


jeg har kun været på arbejds markedet i ca 17 måneder siden jeg blev 18 år


jeg har via en helbreds erklæring fra lægen læst mig til at jeg skulle have DIFFUSE SMERTER og KRONISK SMERTESYNDROM under udvikling.

men nu må jeg se hvordan det går , jeg har været afsted to dage men kun 3 timer om dagen og jeg har det slet ikke godt har mange smerter i arme og lænd
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2007, 20:50   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Et godt tip er at skrive dagbog, især mens du er i arbejdsprøvning.

Hvor mange smerter har du?
Hvor meget orker du, når du er hjemme?
Hvor meget sover du?
Hvilke arbejdsopgaver kan du klare, og hvilke ikke?
Osv.

Det kan du få glæde af senere, når du sammen med læge og sagsbehandler skal videre i dit forløb.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2007, 09:10   #6
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Et godt tip er at skrive dagbog, især mens du er i arbejdsprøvning.

Hvor mange smerter har du?
Hvor meget orker du, når du er hjemme?
Hvor meget sover du?
Hvilke arbejdsopgaver kan du klare, og hvilke ikke?
Osv.

Det kan du få glæde af senere, når du sammen med læge og sagsbehandler skal videre i dit forløb.


jeg skriver dagbog om hvordan det går og om der er flere smerter end jeg har til daglig og har allerede nu mange flere smerter end jeg plejer og jeg har kun været afsted tre dage men kun tre timer hver dag og kan nu mærke at det ikke er så godt men nu må jeg lige se hvordan det går
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2008, 20:52   #7
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mulle1026 Se meddelelser
jeg skriver dagbog om hvordan det går og om der er flere smerter end jeg har til daglig og har allerede nu mange flere smerter end jeg plejer og jeg har kun været afsted tre dage men kun tre timer hver dag og kan nu mærke at det ikke er så godt men nu må jeg lige se hvordan det går



hej igen

jeg nåede at være igang i 24 arbejdsdage der af 1 barn syg 3 dage hvor jeg tog før hjem og 11 dage hvor jeg var hjemme pga stærke smerter og den 28 januar sygmeldte min læge mig så igen. Nu venter jeg så på at skulle til en ny helbredserklærings undersøgelse hos lægen
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2008, 21:06   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Når din læge har sygemeldt dig, lyder det, som om han er på din side.

Du kan jo vise ham din dagbog.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2008, 16:01   #9
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Når din læge har sygemeldt dig, lyder det, som om han er på din side.

Du kan jo vise ham din dagbog.



Det regner jeg også med at han er.

Jeg har tænkt mig at tage min dagbog med når jeg skal til den gennerelle helbredsundersøgelse
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2008, 21:36   #10
mulle1026
På vej til at lære K10
 
mulle1026s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2006
Lokation: Havnbjerg 6430 Nordborg
Alder: 47
Indlæg: 11
Styrke: 18
mulle1026 er ny på vejen
Så har jeg været til den gennerelle helbredsattest og kommunen har modtaget den, kommune lægen har gennemgået den og besluttet at jeg skal til en Reumatolog, så nu venter jeg bare igen på at modtage et brev om hvornår jeg skal til undersøgelse hos denne Reumatolog ( Mats Lindberg).

(Håber ikke der går meget lang tid )
mulle1026 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hejsa KatrineB Alt det andet 4 06-03-2012 22:32
Hejsa. Claus-Aller Alt det andet 12 04-03-2011 08:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension