K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-03-2017, 17:53   #21
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Men OBS alle kan kalde sig jurist Det er ikke en beskyttet titel
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-03-2017, 18:58   #22
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nunca Se meddelelser
Så undre det mig, at sagen forsat skal syltes? For så kunne de da bare sætte det i værk, og igen få bekræftet at jeg ikke kommer til at kunne varetage ét arbejde og forsørge mig selv. Så var den sagt jo hurtig over stået. Nu når funktionsevnen er helt væk, og alle behandlingsmuligheder udtømt.
I første instans vil jeg foreslå dig at ringe til en socialrådgiver praksis som reklamerer om gratis råd.
http://www.socialraadgiverpraksis.dk/
De har gratis telefonisk rådgivning tirsdag fra kl. 10-12, samt torsdag fra kl. 19-21, altså i dag lige om lidt hvis du kan nå det, ellers måske på tirsdag.

Jeg har selv haft ringet og fået et godt råd hos en af deres medarbejder og han virkede dygtig.

De kan måske i første omgange råde dig til hvordan du kommer ud af dødevandet.


Citat:
Oprindeligt indsendt af Nunca Se meddelelser
Det er meget kringlet, men syntes at have læst at arbejdsevnen netop kan vurderes ud fra noget andet end selv arbejdsprøvning. Hvorfor dælen gør de så ikke det, så vi kan komme videre i denne sag. (igen derfor jeg vil have nogle inde over som kender til de regler, og kan hjælpe mig videre.)
Mon ikke du tænker på funktionsevne undersøgelsen?
Jeg har læst her på siden at mange kommuner holder fast på at man under ingen omstændigheder kan få pension uden at komme i arbejdsprøvning, selv om det faktisk sker i andre kommuner.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2017, 13:56   #23
BRUnel
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-04 2017
Indlæg: 1
Styrke: 0
BRUnel er ny på vejen
www.socialrådgiver.nu/privat/

Jeg har brugt dem i forbindelse med min sygemelding og var virkelig tilfreds
BRUnel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension