K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-09-2016, 19:25   #1
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Partshøring til rehab-team

Jeg skal for rehab-teamet i kommunen i oktober. Har lige været til møde med min sagsbehandler, hvor vi har lavet den forberedende del. Og der er indhentet lægeoplysninger = LÆ 265.

Jeg er i et ressourceforløb nu pga. en belastningsreaktion indtil 31.12.16, som jeg forventer bliver forlænget, da jeg ikke har nået alle punkterne fra sidst, bl.a. praktik.

Lægen mener det er 'formålsløst' at sende mig i praktik.

Så vidt jeg ved / kan huske kan jeg selv sige noget på mødet eller lave en partshøring.

Hvad er bedst ?

Vil det give nogen mening at fortælle, at man gerne ville tage et arbejde, hvis man kunne. Så sent som 2014 søgte jeg alle mulige og umulige jobs med lang transport og fik også et vikariat på 3 mdr. Men nu ser verden desværre meget anderledes ud. Eller er rehab-teamet temmelig ligeglade for det siger alle ?

Jeg vil egentlig gerne have et flexjob på få antal timer eller FP, det sidste er nok urealistisk, da jeg som sagt ikke er arbejdsprøvet.
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2016, 21:08   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Om de er ligeglade, tror jeg er meget forskelligt.
Men hvis du ikke siger noget, risikerer du at virke ligeglad.
Jeg følte ikke at teamet var ligeglade da jeg var inde ved dem, men har hørt nogen hvor det var modsat.
Hellere tale og risikere at tale for døve ører, end slet ikke tale. Det er i hvert fald min mening
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 09:25   #3
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Partshøring til rehab-team

Jeg skal for rehab-teamet i kommunen i oktober. Har lige været til møde med min sagsbehandler, hvor vi har lavet den forberedende del. Og der er indhentet lægeoplysninger = LÆ 265.

Jeg er i et ressourceforløb nu pga. en belastningsreaktion indtil 31.12.16, som jeg forventer bliver forlænget, da jeg ikke har nået alle punkterne fra sidst, bl.a. praktik.

Lægen mener det er 'formålsløst' at sende mig i praktik.

Så vidt jeg ved / kan huske kan jeg selv sige noget på mødet eller lave en partshøring.

Hvad er bedst ?

Vil det give nogen mening at fortælle, at man gerne ville tage et arbejde, hvis man kunne. Så sent som 2014 søgte jeg alle mulige og umulige jobs med lang transport og fik også et vikariat på 3 mdr. Men nu ser verden desværre meget anderledes ud. Eller er rehab-teamet temmelig ligeglade for det siger alle ?

Jeg vil egentlig gerne have et flexjob på få antal timer eller FP, det sidste er nok urealistisk, da jeg som sagt ikke er arbejdsprøvet.
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 09:55   #4
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
Det er altid godt, at fortælle hvad man stiler efter. Desværre er der enkelte sagsbeh. der opfatter det forkert, så hvis det var mig, ville jeg blot give udtryk for min frustration over, at jeg ikke kan lave det jeg gerne vil arbejdsmæssigt, hvis der også skal være energi/kræfter til et liv ud over det.
De skriver alt ned, så tjek at de ikke får noget galt i halsen.
Hvad lægen mener skal du ikke udtrykke på mødet. Kommunen skal ikke nødvendigvis rette sig efter lægen, uden arbejdsprøvning.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 13:29   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske det var en god ide at forsætte i den tråd du har i forvejen endda med nøjagtig samme indhold.

Jeg har lagt dine to tråde sammen da reglerne herinde siger at man ikke må lave flere forskellige tråde med samme indhold.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 13:45   #6
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Måske det var en god ide at forsætte i den tråd du har i forvejen endda med nøjagtig samme indhold.

Jeg har lagt dine to tråde sammen da reglerne herinde siger at man ikke må lave flere forskellige tråde med samme indhold.
Helt ok og tak. Kom bare til at tænke på, at den måske mere hørte til kategorien 'rehab' end 'ressource', så derfor den blev dobbeltpostet
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2016, 10:01   #7
Subo66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-05 2016
Indlæg: 105
Styrke: 8
Subo66 er ny på vejen
Hvis man til partshøringen i rehab-teamet siger, at man ønsker FP, hvad sker der så, hvis det bliver afslået ? Ryger man så på KH ?
Subo66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension