K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2016, 17:00   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
antal af ledige, syge, på KH, sygedagpenge o.lign i kommunerne

Jeg undres gang på gang over, at landets største kommune( socialdemokratisk styret i årtier) omtales både på K10 og i andre medier, som en kommune der ikke er borgervenlig m.v
Er der en statistik, hvor man kan finde kolde tal, sat op imod antallet af borgere, socialstatus( indtægtsgrundlag og uddannelses baggrund og sundhedsdata), der kan verificere de meget store forskelle der er på antallet af f.eks godkendelser af fleksjob og førtidspension.

Når det igennem tiden beviseligt kan dokumenteres, at antallet, og dette er eksempler, blev tilkendt langt flere FP. i Århus og Odense end i København må det da mane til eftertanke.
Dette før reformen i 2013. Jesper Tynell, cavlingpris vinder dokumenterede, at de omtalte kommuner ikke havde flere syge borgere end København, og der var intet der sandsynliggjorde, at borgere i København er mere raske, som gennemsnit.
Nu viser det sig, at tilkendelser af S. førtidspension er ca. det halve i københavn end i Randers. Så det fortsætter desværre. Er det virkeligt sandt, at KBH. kun er for de rige, og kommunen gør alt hvad den kan for at udstøde de svage?
Eller er der en logisk forklaring, som jeg bare ikke kender?

Jeg vil gerne høre fra alle, også jer, der ikke kan bevise noget, men har erfaringer. Hvis danmark ikke skal være et land, hvor du på en vej kan få og på en anden vej må gå, skal vi gøre noget.

Sidst redigeret af vasen; 27-07-2016 kl. 17:04.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2016, 23:32   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Jeg kan ikke finde runde rundt på K10, men men jeg vil gerne skrive min erfaring om det jeg kan læse mig til vedr. lægekonsulenter.
Ser fra web master at der er et link til Avisen DK vedr manniche.Eer det det hun hedder.
Nå, men der er andre i samme kategori.

At hun stadig bliver brugt er mig en gåde, men nuvel i Københavns bruger de også stadig Jens Ottar. Samme lægekonsulent udtalte i p. 1 i 2004, at han havde skrevet over 100 ulovlige udtalelser, for man bider jo ikke hånden af den der fodrer en!!!
Jens bang fhv. lægekonsulent har nu sin egen konsulentvirksomhed, hvor bl.a Københavns kommne sender sine sagsbehandlere på kursus på. Samme Jens bang er blevet fyret fra flere kommuner dengang man brugte lægekonsulenter til at vurdere mnnekskers sygdom.
Manden er psykiater, og har udtalt at alle med psykiatriske diagnoser er simulanter. spis den og synk den , hvis du kan kære læser her på K10!

Begge omtalte lægekonsulenter har stort set ingen klinisk erfaring.
Dette vidste de kommuner som betalte høje honoraer udmærket, og samme kommuner ved udmærket at de bruger såkaldte ekseperter til at retfærdigøre deres cirkus.

hvordan tror I, at de omtalte herrer ellers får deres løn fra.
De er ikke på Kontanthjælp efter reformen. De sidder stadig og trækker i trådene.

Sidst redigeret af vasen; 02-08-2016 kl. 23:36. Årsag: stvefejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension