K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2016, 02:36   #11
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Er det dokumentfalsk, at KK indsætter punktvis fra speciallægeerklæringer (min erfaring)
Også fra almen praksis.
Det hele i min dag danser rundt.
midt i udrag fra f.eks 2010, skrives der referater fra 2014.
dette ved jeg, men de der læser det tror det hele er fra 2016, of dette giver en fordrejet af ens sag,
De sagakter sendes til pensionsvævn og videre til evt. Ankestyreksen.
Dette medfører, at man ikke får en objektiv og kronologisk vurderning i sin sag.
Om kommunen gør det helt bevidst eller om de kan være ubegavede ved jeg ikke.
Min mor sagde ofte: dumsnu menneksr er de mest farlige.

Sidst redigeret af vasen; 28-07-2016 kl. 02:38. Årsag: alt har pt. røde prikker, trods det hele ikke er fejl. det forstå jeg ikke.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2016, 09:28   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Er det dokumentfalsk, at KK indsætter punktvis fra speciallægeerklæringer (min erfaring)
Også fra almen praksis.
Det hele i min dag danser rundt.
midt i udrag fra f.eks 2010, skrives der referater fra 2014.
dette ved jeg, men de der læser det tror det hele er fra 2016, of dette giver en fordrejet af ens sag,
De sagakter sendes til pensionsvævn og videre til evt. Ankestyreksen.
Dette medfører, at man ikke får en objektiv og kronologisk vurderning i sin sag.
Om kommunen gør det helt bevidst eller om de kan være ubegavede ved jeg ikke.
Min mor sagde ofte: dumsnu menneksr er de mest farlige.
Hver gang der er sket noget i ens sag, bør man bede om aktindsigt, og hver gang man bliver sendt ud i noget nyt, er det en rigtig god idé, at bede om, at få en kopi af det, som de på stedet har modtaget fra kommunen.

I slutningen af min egen sag blev jeg sendt til en anden aktør, og jeg fik hurtigt et godt indtryk af min konsulent på stedet. Ved vores første møde spurgte han ind til forskellige ting, på et tidspunkt spurgte han hvor længe jeg havde haft rygproblemer, jeg svarede, at det var startet da jeg var omkring 20 år (på daværende tidspunkt var jeg 44), jeg lagde mørke til, at han løftede øjenbrynene lidt, men tænkte ikke mere over det.

På vej ud spurgte jeg ham, om jeg måtte får en kopi af det han havde modtaget fra kommunen, og vi gik ind og tog en kopi af det.

Da jeg kom hjem og læste det fik jeg forklaringen på hans løftede øjenbryn.
På et tidspunkt havde jeg været hos en reumatolog, som i sin erklæring bl.a. havde skrevet "mere end 10 års varende rygsmerter", det havde en sb citeret som "ca. 10 års varende rygsmerter".

For konsulenten har det jo lydt som om, at jeg smurte tykt på.

Næste gang jeg var til møde med konsulenten tog jeg en kopi af lægeerklæringen med, og viste ham den, og jeg kunne næste se på ham, at han tænkte "nååårh, så hænger det bedre sammen".

Jeg havde et super godt samarbejde med denne konsulent.

Da jeg senere skulle til en psykologisk undersøgelse argumenterede jeg for, at den fejlbehæftede redegørelse for mit forløb ikke skulle sendes med, og det endte med, at jeg fik lov til selv, at skrive det, der skulle sendes til psykologen vedr. mine rygproblemer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension