K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-11-2007, 15:06   #1
Susanne2750
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 68
Indlæg: 27
Styrke: 17
Susanne2750 er ny på vejen
Førtidspension

Hej Alle sammen.


Jeg har i dag modtaget papirerne der skal sendes til pensionsnævnet.

Jeg vil derfor gerne spørge, om det kun er disse papirer der bliver sent, eller om det er alle papirer der er skrevet om mig de modtager.

Der står til sidst i brevet.

Indstilling,JF. Lov social pension §20:

Pgl. fysiske og psykiske helbredstilstand vurderes, ikke at kunne behandles eller reducere i sådan grad, at hendes arbejdsevne ville kunne forbedres og dermed skabe mulighed for at genetablere en tilknytning til arbejdsmarkedet, selv på særlige vilkår.

Det vuderes, ikke at hun er revalideringbar og revalideringsmulighederne anses derfor for udtømt. Ligeledes vuderes flexjob, at være urealistisk grundet hendes ringe arbejdsevne.
Behandlingsmulighederne skønnes for udtømt.

Det vuderes derfor, at pgl`s arbejdsevne er så ubetydelig, at der indstilles til, at hun bevilliges førtidspension.

Vil i ikke mene at den så går igennem?

Den skal op i nævnet den 10. December, så jeg er meget nervøs.

Mvh Susanne
Susanne2750 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-11-2007, 23:49   #2
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Alle dine papirer kommer med, for det er jo vigtigt at også dine tilføjelser til resourceprofilen er med,
men indstillingen lyder som en klar indstilling til førtidspension. I altfald kan jeg se en klar sammenligning med min, som endte med førtidspension.

mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2007, 00:28   #3
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 18
Kaftbyen er ny på vejen
Hej..., jeg vil lige sige at der stod ca: det samme i min instilling til pension, og at de gav afslag... måtte hen og klage temlig kraftigt først, men jeg fik det så tilsidst . det var min egen kommune der hade søgt. ja ja man undres, men pøj pøj med det. Ellers må du endlig klage.
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2007, 02:25   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Susanne

Du skal huske at det der står i de papirer....det er din sagsbehandler der har skrevet det....og det er ikke hende der træffer beslutningen...hun kan kun indstille til at de giver dig den....

Det er pensionsnævnet i din kommune (det kan være at det kaldes noget andet) der træffer beslutningen...

Om de så følger hendes indstilling....det er ikke til at vide...de behøver ikke at gøre det....men som regel plejer de at gøre det...

Der er dog undtagelser som du kan se med saftbyen´s sag...

Så selv om det er svært...så er mit råd at du lige venter med at glæde dig før du hører beslutningen...

Jeg vil håbe på det bedste for dig....
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2007, 14:06   #5
Susanne2750
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 68
Indlæg: 27
Styrke: 17
Susanne2750 er ny på vejen
Hej Alle


Til Majs

Mange tak for dit svar,det var rart at høre at der stod det samme i dit brev,og at alle papirerne kommer med. Da det der stod i papierne er mest mine egne kommentarer.



Til Saftbyen.

Jeg er ked af at høre din historie, men godt at det endte godt til sidst .


Til Webmaster.

Jeg er godt klar over at jeg ikke skal glæde mig for tidligt, men jeg har fået at vide at det er 99,9% sikkert at den går igennem.

Mvh.Susanne
Susanne2750 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension