K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2007, 20:04   #1
bo m
Elsker at være her på K10
 
bo ms avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2007
Lokation: næstved
Alder: 69
Indlæg: 65
Styrke: 17
bo m er ny på vejen
Question skifte pension?

hej, jeg får den gamle almindelig forhøjet førtidspension og har hørt at det er meningen at alle skal have samme sats?
hvis ikke kan jeg så søge om at skifte til den nye?
hilsner fra Bo
__________________
bo m
bo m er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2007, 20:57   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej bo m

Det er rigtigt, at nogle under valgkampen talte om, at alle skulle have samme pension.

Men der er ikke noget nyt om det... endnu. Jeg tror nu heller ikke, man skal regne med det.

Det eneste, der har været på tale om "gamle" førtidspensionister (tilkendt før 2003) var, at de kunne forsøge sig med et job uden at miste pensionstilkendelsen. Det er der dog intet nyt i, for det har man kunnet hele tiden. Så det er nok bare noget valgflæsk... tom snak.

Men der er en førtidspensionsreform på trapperne, som vist er blevet forsinket pga. valget.

Den venter alle på k10 spændt på... GYS!!!!

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2007, 14:30   #3
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 47
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Nu mener jeg bestemt at partierne indgik en aftale for nogle år siden, som forpligter.

De ting der loves under valgkampen skal føres ud i livet. Jeg kan ikke lige huske hvad aftalen hedder.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2007, 22:41   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
amik problemet er jo så bare at det er SF der snakker om at dem fra før 03 skal tilbydes den samme sats som de førtidspensionister der er efter 03 og som bekendt vandt sf jo desværre ikke valget

den eneste udmelding jeg mindes at have hørt fra de nuværende politikkere er netop muligheden for at man kan tage et arbejde og komme tilbage til sin pension hvis ikke det går , men den mulighed har nu været der hele tiden og det siger jo en del om dem hvis ikke de ved det
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At skifte læge ? Kio Alt det andet 5 31-01-2013 21:01
Advokat skifte??? Tina Aalborg Alt det andet 4 26-07-2009 10:01
Kan jeg skifte job konsulent? annasavanah Spørgsmål ang fleksjob 7 27-03-2009 11:27
Kan man skifte flexjobkonsulent DRAGEN Spørgsmål ang fleksjob 8 15-01-2007 17:49
skifte flexjob jcdk Spørgsmål ang fleksjob 9 09-03-2006 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension