K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2007, 12:54   #1
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Søge pension hvornår??

Jeg tror jeg er kommet lidt videre i min sag ved kommunen. Nu er sagsbehandleren ihvertfald begyndt at tale om evt. at søge mig en pension.

Men så er det at jeg kommer til at tænke på de emner jeg har læst hvor der tales om nye satser. Er der sat tid på hvornår de nye satser kommer?? Er der stigninger på vej???
Hvis nu min sagsbehandler siger her pr. 1. dec. at hun vil indstille mig til en pension, hvornår gælder den så fra??

Jeg er gift, så det kommer jo i forvejen til at "koste" på en evt. pension, og derfor er jeg jo interesseret i at få den bedst mulige løsning

Hilsen Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 16:28   #2
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Der er kun 1 sats.som det så retter ind efter dig(samlevende,samlevers indkomst)...Din pension gælder fra den dag den bliver tilkendt.
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2007, 20:19   #3
hesvje
Føler sig hjemme på K10
 
hesvjes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2007
Lokation: Billund
Alder: 51
Indlæg: 31
Styrke: 17
hesvje er ny på vejen
Tak for svaret )

Jeg har i eftermiddags fået en opringning fra min sagsbehandler, som fortalte at hun anbefaler (i samråd med jobkonsulenten) at hun indstiller mig til pension. Det skal indsendes inden d.3. december, og så håber jeg det ikke tager alt for lang tid inden jeg får svar. Det vil være en rigtig god julegave hvis jeg får tilkendt førtidspension, selvom jeg meget hellere ville arbejde, men jeg ved inderst inde at det vil være det bedste både for mig og min familie.....

Hilsen Heidi
hesvje er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvornår kan man søge om erstatning i industriens pension pedo Alt det andet 4 02-09-2011 09:27
Hvornår og hvordan kan jeg søge om førtidspension? Jesper38 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 09-03-2010 12:19
Hvornår skal man senest søge Gunell Alt det andet 2 24-11-2009 22:29
hvornår skal man søge for at få forlænget sine sygedagpenge. Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 23-09-2008 09:54
Afslag på FP - hvornår kan man søge igen Mariepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-05-2008 08:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension