K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2007, 20:36   #1
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
Angry Pensionsafslag pga. lægekonsulent

I den her tid, hvor der debatteres meget om en lægekonsulents rettigheder, vil jeg lige supplere med at fortælle følgende:

Jeg har søgt pension fra min arbejdsplads pensionskasse. Jeg har vedlagt speciallægeerklæring fra marts 2007, hvori min arbejdsevne er nedsat med 2/3.Jeg har desuden været i fleksjob i samme virksomhed siden 2003, og de har ligeledes fået tilskud på 2/3, men nu hvor jeg søger pension, så har jeg fået afslag, med den begrundelse af lægekonsulenten ikke mener at min arbejdsevne er nedsat. Jamen hvad er det for noget.. Udfra 2 stk. erklæringer har han kunne undersøge min arbejdsevne. Ja der må absolut være tale om alternativ behandling.
Nu skal jeg så til en ny undersøgelse for at få fastslået min arbejdsevne, men hvad nu hvis den sættes til 100%.. hvor står jeg så lige når jeg er fleksjobber


Til slut vil jeg lige sende en lille aftenhilsen til sidens læsere og takker alle for en hammer god hjemmeside
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2007, 21:42   #2
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej ajmj

er ikke helt med, er det førtidspension du har fået afslag på ved kommunen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2007, 16:47   #3
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
Hej Peacock
Det er arbejdspladspensionen som jeg gerne vil have udbetalt (invalidepension). Jeg har betalt 1/3 via løntræk og arbejdsgiver 2/3.
Ved nedsættelse af arbejdsevnen til 2/3 skal pensionskassen udbetale invalidepension, men det nægter de altså og vil have yderligere oplysninger. Pensionskassens lægekonsulent mener ikke at min arbejdsevne er nedsat på trods af mine erklæringer om at det er den.
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny lægekonsulent gøjneren Alt det andet 8 28-03-2012 17:26
Lægekonsulent Stueplanten Dit og Dat 14 18-12-2011 22:20
Lægekonsulent? Suk Spørgsmål ang fleksjob 8 14-05-2009 07:00
Lægekonsulent Dorthemusen Dit og Dat 4 26-03-2009 11:07
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension