K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-09-2015, 21:44   #1
Ulla Jensen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2013
Indlæg: 13
Styrke: 11
Ulla Jensen er ny på vejen
LÆ265 mv

Hejsa
Står for 3. Gang og skal til rehab.møde.
Før dette møde har min sb nu bedt om en LÆ265 attest!
Og inden rehab.mødet skal jeg nu forsøges presses så meget op i tid som muligt.. Jeg er pt på 9 timer om ugen, og føler at det er max for mig..
Jeg har været på 12 timer, men pga tiltagende smerter kom jeg ned i tid for en måned siden.. Jeg har været i denne praktik (jobafklaringsforløb) siden november sidste år, og har ikke været øget i tid.. Derfor skal jeg død og pine nu presses over de 12 timer.. Jeg er fuldstændig slået ud af denne besked, men min sb sagde at hvis jeg ikke var forsøgt øget i tid, ville de med garanti forlange det til næste rehab.møde..
Jeg accepterede, da jeg selvfølgelig gerne vil have en afklaring hurtigst muligt. Men frygter allerede for mandag, hvor det går løs... Jeg har det rigtig dårligt med at blive presset.. Stresser nemt, og det gavner selvfølgelig ikke min krop og smerter..
Nu ser jeg frem til denne LÆ265... Men er der noget jeg bør være obs på, når den skal laves? Min læge er på min side, og det beroligere mig at vide..
Mit ønske er en flexjobbevilling på max 10 timer..
Er 43 år, og har gigt mv flere steder i kroppen..
Der er min anden praktik..
Mvh Ulla
Ulla Jensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2015, 23:26   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Og det er denne måde de presser folk på....

Hvis man vitterlig har nået sin grænse....ja så skal man passe på med at acceptere alle mulige dumme forsøg...også selv om nogen siger at det vil tage længere tid...

Husk at det kun er dig selv det går ud over...

Mit forslag til dig...nu du er gået med på de 12 timer...

Mød op hver evig eneste dag....ikke noget med at melde dig syg hjemmefra...

Hvis du er eller bliver syg...så slæb dig derhen og så fortæl dem at du er syg og må gå hjem...

Så de ved selvsyn kan se at du er syg..

Hvis man melder sig syg hjemmefra og man gør dette for tit...ja så vil den afprøvning ikke tælle med...

Kommunen vil simpelthen bare sige at de ikke har kunne nå at finde ud af din arbejdsevne...

Skriv dagbog...om hvordan du har det under den afprøvning...denne dagbog kan du så aflevere hver uge eller hver 14 dag...og husk at gemme en kopi til dig selv...man har det nemlig med at glemme hvordan "det var"
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2015, 23:56   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
mht. dagbog...............husk specielt også at beskrive hvordan du har det efter arbejdsprøvningen, når du kommer hjem.

hvilke konsekvenser positive som negative har det for dig, dit overskud til at klare hjem, familie, sociale aftaler mv.

denne dokumentation er meget vigtig for din fremtidige afklaring.

pas på dig, og husk at det er en virkelig dårlig ide at tage ekstra medicin for at klare mere i arbejdsprøvningen, for det holder man ikke til i det lange løb.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension