K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2007, 20:03   #1
Flisbeth
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2007
Alder: 70
Indlæg: 3
Styrke: 0
Flisbeth er ny på vejen
Rapport vedr.indstilling til pension

I marts 2007 søgte jeg pension, jeg blev derefter sendt til vores lokale reva center, for at blive arbejdsprøvet.
Min arbejdsprøvning sluttede i august 2007. Den 18.09.07 har jeg evalueringssamtale med reva center og jobkonsulent.
Den 27.09 sender jeg mail til min jobkonsulent for at høre hvor lang tid der går før end at jeg kan forvente at få min rapport til godkendelse så den kan blive vider sendt til mit socialcenter, hun svare at hun ikke kan oplyse mig om hvor lang tid der vil gå, men at de da er ved at indføre rapport fra reva i min resurseprofil.
Jeg tager derfor kontakt den 10.10.07 til en borgervejleder som Holbæk kommune har ansat.
Han har åbenbart svært ved at komme igennem til min jobkonsulent, men for så kontakt til afdelingslederen den 17.10.07, hvor han for oplyst at beskrivelser foreligger men konklusioner og samlet indstilling mangler.
Det er overfor ham oplyst, at endelig ressourceprofil vil være mig i hænde til underskrift indenfor de næste 4 uger.
Det vil sige at jeg skulle modtage den engang i midten af november.
Han siger at der ikke er tidsfrister på at lave en sådan indstilling, men kunne da godt tænke mig at høre om andres erfaringer med tidsfristen for skrivning at indstilling til pension.

Lisbeth
Flisbeth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2007, 21:15   #2
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jeg søgte selv (§ 17) d. 29. januar. Min sag overgik først til pensionsafsnittet d. 5. Maj. Jeg havde søgt aktindsigt d. 24. april (ellers havde den nok ligget der endnu!). Ressourceprofilen var blevet lynhurtigt "opdateret" - dvs. spydige bemærkninger fra lederen af sygedagpengeafsnittet. På det tidspunkt var det 14 mdr siden jeg sidst havde den til gennemlæsning ( bla. 2 praktikker var ikke indført!!).

Jeg har modtaget indstillingsskemaet for 2. gang i dag og sagen forventes afgjort d. 14. Nov. Jeg har ikke modtaget endelig ressourceprfil til underskrift endnu.

Normalt må der gå 3 mdr fra du rejser sagen til den er afgjort - hvis du selv rejser den. Jeg kender ikke reglerne omkring § 18 eller når der skal afprøves først...

Jeg fandt sagsbehandlingsfristen under min kommunes hjemmeside, men det er vist langtfra alle kommuner der har offentliggjort den....
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vedr rehab´s indstilling til fleksjob, skal den følges ? mookmik Spørgsmål ang fleksjob 14 28-05-2013 13:16
Spørgsmål vedr. pension.... Trunten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 02-11-2011 20:54
Rapport vedr. fleksjob mik16 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 25-03-2011 08:59
Vedr. extern pension Susanne2412 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 30-06-2010 21:50
Indstilling: Pension af Psykisk årsag i stedet for den reelle fysiske? @PerChr Alt det andet 30 03-11-2008 16:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension