K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2007, 01:38   #1
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
§ 28 ,hvad er det

søgte her på k 10 men fandt ikke noget.

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2007, 02:30   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej Baldur.

Det kommer jo an på, hvilken lovgivning det er.

Men hvis det drejer sig om sygdom, så er det måske § 56 (før 28), som handler om, at arbejdsgiver kan få refunderet sygedagpenge i kommunen fra første sygedag ved forventet antal sygedage pr. år.

Altså typisk ved kronisk sygdom.

Hvis jeg har gættet helt forkert, må du spørge igen.

Du kan evt. tjekke mere her www.bm.dk

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2007, 03:15   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
§ 28 nu § 56 her er hvad der står om det i den nye fleksjobpjece

Citat:
§ 56-aftale
Der er i princippet stadig mulighed for at oprette en § 56-aftale
(tidligere § 28-aftale), der gør det muligt at fritage private såvel som
offentlige arbejdsgivere for at betale sygedagpenge til den ansatte i
de to første uger af et sygefravær, såfremt lønmodtagerens sygdomsrisiko
er væsentligt forøget
Jeg ved ikke hvor meget den bruges i fleks systemet , men jeg ved at da jeg i sin tid var hele rouletten igennem for at finde ud af hvad mine muligheder var , der var netop § 56 det første de greb fat i , altså kunne jeg være på det ordinære marked med den § , også arbejde de sig igennem revalidering bagefter og først da de to ting var udelukket med en begrundelse , kom fleks på tale så det kan undre mig at så få kender til den

jeg har fundet ovenstående i den nye fleksjobpjece som man kan bestille eller hente her på pdf fil http://www.clh.dk/fileadmin/template...ksjob17web.pdf

Jeg kan klart anbefale at man henter den og har den liggende til at slå op i både hvis man er i arbejde og hvis man er ledig ...

Jeg har talt hvor mange ændringer der er kommet og efter alt hvad jeg har kunne tælle mig frem til så er der kommet 22 ændringer i løbet af 06 mere eller mindre store , så hent den og tjek den, det vil klart være min anbefaling
  Besvar med citat
Gammel 02-11-2007, 01:20   #4
baldur
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2007
Indlæg: 315
Styrke: 18
baldur er rigtig godt på vej
tak for svar

mvh baldur
baldur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension