K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2015, 12:57   #1
Charley
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 28
Styrke: 10
Charley er ny på vejen
Det forberedende team - møde

Hej alle.

Jeg har lige fået af vide igår, at jeg bliver kaldt ind til et møde med Det Forberedende Team. Før min sag fremstillet for Reh.teamet.
Til jer der har været til et sådan møde - hvor mange personer vil der være tilstede fra kommunen?
Jeg er ikke specielt god til at møde mange - eller bare nye folk - hver gang jeg har været til et møde på kommunen, så har jeg skulle fortælle om mig selv og forklarer hele forløbet - det synes jeg er meget hårdt.

Måske en af jer, kan fortælle lidt om hvad jeg kan forvente?

Vh Charley.
Charley er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 14:08   #2
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Indkaldt til møde? Du mener ikke, du skal have lavet den forberedende del til rehabiliteringsplanen? Den skal du nemlig lave sammen med din SB....Det er noget som kun i to skal lave sammen. Jeg lavede min del hjemme os så mødtes vi og snakkede om resten....
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 14:16   #3
Charley
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 28
Styrke: 10
Charley er ny på vejen
Hej MilleMaj.
Nej min sagsbehandler sagde at hun nu havde overdraget min sag til 'det forberedende team' og at de vil kalde mig ind til samtale for at lave den foberedende del. Min sagsbehandler sagde at hun ikke skulle med. Jeg troede nemlig også at det var noget jeg sku' lave med min sb. Derfor blev jeg lidt forvirret��

Men jo det er den forberedende del af rehab.planen jeg skal have lavet.
Charley er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 14:28   #4
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Det kan måske være forskelligt... Har bare kun hørt om man laver den med SB. SB er jo også med til mødet med rehab team. Er selv lidt i din situation, har udfyldt alle papirer og venter på møde med rehabiliteringsteam til marts. Uvisheden er forfærdelig. Håber du snart får klarhed på hvordan den forberedende del skal laves...
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 14:32   #5
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Den var ny for mig.

I min kommune har man også et forberedende tram/screeningsteam. Men man møder dem ikke selv. Her er deres rolle at tjekke at alle papirer er udfyldt korrekt og der er alt hvad der skal være i sagen.

Det er for at undgå at ens sag bliver sendt retur af rehabiliterings teamet.

Vil du skrive når du har været til mødet om hvad det gik ud på, for har aldrig hørt om det før
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 15:16   #6
Charley
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 28
Styrke: 10
Charley er ny på vejen
Ja det lyder lidt sært, men min sagsbehandler havde indtalt det på min Tlf svarer igår, så det var ikke til at tage fejl af.
Min socialrådgiver(har en der er ansat på sygehus også til at hjælpe mig)sagde det lød lidt mærkeligt men at det sagtens kunne passe jeg skulle ind til møde med et forberedende team inden sagen overgår til rehab.teamet. Skal nok give besked når jeg ved mere. Lige nu skal jeg vente på indkaldelse fra kommunen og der kan jo godt gå lidt tid��
Charley er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2015, 15:37   #7
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Kan se der tidligere er en fra Odense, der har skrevet om et forberedende team.
Se indlæg 28 i tråden http://www.k10.dk/showthread.php?t=28419&page=3
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2015, 18:22   #8
Charley
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 28
Styrke: 10
Charley er ny på vejen
Har været til møde ved en sagsbehandler inden min sag sku for rehab-team. Det var for at udfylde spørgeskemaet og samle alle papirerne til rehab-team.
Charley er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2015, 18:37   #9
MilleMai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2014
Indlæg: 26
Styrke: 11
MilleMai er ny på vejen
Så skulle det efterhånden være på plads, nu skal du så bare vente på en tid i Rehab. team, der er desværre nok ventetid. Dejligt du er kommet så langt, håber det bedste for dig....
MilleMai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2015, 22:08   #10
Charley
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2015
Indlæg: 28
Styrke: 10
Charley er ny på vejen
Hej MilleMaj - skal du vente helt til marts næste år for at komme for rehab.team?

Og tak MilleMai;-)
Charley er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension