K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2007, 10:31   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question udskriver Fogh valg i dag ? ;-)

se tv kl 13...mon det er rigtigt...one can only hope 111 så kom det i efteråret som mange troede...


TV2: Fogh udskriver valg i dag
24. okt. 2007 DR nyheder

Statsminister Anders Fogh Rasmussen vil onsdag udskrive valg til Folketinget. Det meddeler TV2 Radio Nyhederne, der henviser til "centrale kilder på Christiansborg".

Direktør for TV2 Radio er Jens Rohde, som indtil september 2006 var Venstres politiske ordfører og dermed medlem af regeringspartiets inderkreds.

Fogh på talerstolen kl. 13
Hvis oplysningen er korrekt, er det muligt, at statsministeren vil give meddelelse om valget i Folketingssalen onsdag klokken 13.

Da optræder han nemlig selv som eneste minister i Folketingets ugentlige spørgetime, hvor Tingets medlemmer kan stille uanmeldte spørgsmål til regeringen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 10:50   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
----- Original Message -----
From: Lena Bæk Michelsen
To: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; Anne Baastrup ; Karen Jespersen
Cc: [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, October 24, 2007 10:40 AM
Subject: Valgrygter - et godt tema i valgdebatten


Jeg har i medierne i dag konstateret, at der er valgrygter.

Jeg er tidligere borgerlig vælger, og det vil glæde mig meget, om der nu kommer et valg!!!!

Baggrunden er den, at jeg på grund af sygdom, har brug for hjælp fra det offentlige. Guderne skal vide, at systemet i den grad ikke lever op til sine forpligtelser. Som dokumentation vedhæfter jeg forskellige anker og andet i min sag. Jeg håber I vil bruge 5 minutter på at læse disse!

I vil da kunne konkluderer, at retssikkerheden ikke eksisterer for syge mennesker!!!!

Det er dybt frustrerende at opdage, at lovgivningen ikke følges i de danske kommuner. Endnu værre bliver det, når man så opdager at der ikke bliver taget ansvar højere oppe (læs på Christiansborg)!

Jeg har valgt at få lavet en hjemmeside, hvor I kan læse mere om min sag; http://www.sitecenter.dk/radby/

Min sag fylder efterhånden 1½ mappe, og jeg sender den gerne, hvis I har lyst til at gå i dybden med den!!!

I forløbet har jeg alene konstateret en reel vilje for at løse mine problemer fra Line Barfod og Anne Baastrup. Det virker påfaldende på mig, at f.eks Dansk Folkeparti ikke er gået ind i min sag. Dansk Folkeparti står jo udadtil ellers for at hjælpe svage danskere. Jeg kan frygte, at der ikke er et reelt ønske om at få kendskab til disse problematikker, da vi jo desværre er mange som er ramt af dem. Dette harmonerer jo ikke helt med regeringens holdning, som jo nærmest er i stil med "sygdom skal arbejdes væk"!!!!

Inde på hjemmesiden www.k10.dk kan der ligeledes læses om danskere der er i klemme i systemet.

I håb om at Du vil tage et ansvar, ser jeg frem til at høre nærmere


Med venlig hilsen

Lena Bæk Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:07   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Kære Lena Bæk Michelsen

- først nu da du gør opmærksom på hvem du har hørt fra går det op for mig at jeg er den eneste radikale der har fået mail fra dig - jeg har læst din sag men ikke svaret da den normale arbejdsgang hos os radikale er at det er ordføreren der svarer - men det kræver unægtelig at hun ser mailen - det er Marianne Jelved der er vores ordfører og derfor får hun også dette - som en personlig bemærkning vil jeg gerne sige at der virkelig desværre er mange der kommer i klemme i systemet - og at retssikkerheden ikke er der i hvert fald ikke altid og at det nok i høj grad afhænger afhvilken kommune man bor i -

venlig hilsen

Lone Dybkjær-
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:28   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
...mange der kommer i klemme i systemet...ja det skal siges...

Gid danskerne ville stemme på en anden regering der er human og mere realistisk over for vores problemer med livet !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:33   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Gid vi selv husker at sætte vores kryds rigtigt

Ja der bliver udskrevet valg ellers havde de vel ikke så travlt med at hive politikkere hjem fra udlandet af, og i går lovede venstre jo at gøre noget ved asylansøger med børn , på trods af at de vidste at det ville df aldrig være med til , men det kunne de jo også roligt gøre når de vil have valg , så kan de gå ud i befolkningen og fortælle hvor humane og gode de er , de tænker på de stakkels børn (ikke en sgi ) de tænker på deres humane profil i en valg kamp....

En valg kamp hvor man har et hængeparti hvor der står flere 100 mennesker hver søndag foran asylcentrene for at hjælpe de stakkels unger og deres forældre den går slet ikke, så lov noget og udskriv valg.

På den måde kan de jo håbe at få ny alliance med i kapetalist toget ....

Hmmm politiks kommentator på amatør plan andre der vil være med
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:46   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jow jeg ved godt de prøver at spille de gode ..de humane ...der hjælper de stakkels små børn der har siddet i lukkede lejre i et årti...nu skal de lige pludselig hjælpes ...hohoho men den går ikke tror jeg...for 2 uger siden var der joikke noget at komme efter...

For alt i verden så stem aldrig på VKo og "alliancen"...Please...

For de er ikke en skid humane..tværtimod.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:56   #7
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja er på tide med det valg, så kan man da håbe på at den nuværende regering bliver væltet, for de er fulde af løgn og bedrag og der er ikke noget at komme efter.
Mit kryds bliver sat på det, men det gjorde det jo også sidste gang og der var der for mange der var hoppet på Anders Fjogs limpind, så håber på bedre held denne gang
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:56   #8
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 17
cl8 er rigtig godt på vej
Ih altså, lena... hvem der bare havde din kampgejst!!! Du er for sej
Misunder dig det virkelig!
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 11:56   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Spændende.

Ny Alliance mv. vil BEHOLDE kontanthjælpsloftet.

Det er grund nok i sig selv til at stemme anderledes... oveni en mulliard andre.


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:00   #10
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Valget bliver 13. november

Statsministeren vil udskrive folketingsvalget til 13. november.
Af Christine Cordsen


Statsminister Anders Fogh Rasmussen (V) udskriver valg til tirsdag 13. november.

Det oplyser kilder i regeringen efter det ekstraordinære ministermøde i Statsministeriet.

Valget bliver udskrevet, når Fogh skal i folketingssalen klokken 13 i dag.

det vil sige der kun er 3 uger til det....fræk som bare fanden er han...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Thorning udskriver valg og skifter til Venstre! GentleGiant Politik og Samfund 1 25-04-2013 01:52
Værre end under Fogh Risa Politik og Samfund 4 03-11-2012 23:52
Fogh får os aldrig Peacock Det er da strengt ! 4 05-01-2009 23:53
Ryst Fogh til Bloksbjerg. Stella Politik og Samfund 17 21-10-2007 16:40
Stop Fogh. Hejdien Et godt link! 1 03-06-2006 22:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension