K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2007, 01:43   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
1000 tanker

Så sidder man her endnu en nat med så mange smerter man ikke kan sove , også er det lige at det hele kører rundt i hovedet.

Uha jeg stiller mig selv mange spørgsmål så som
Hvad skal det dog ende med
Hvorfor lige mig uha ved godt det er noget pjat meeeen alligevel
Med alle de piller dagligt hvad kan der så ske med kroppen
Hvorfor nu de bivirkninger igen af pillerne (hårtab )
også bander jeg lige min støttestrømpe på benet og åretegninger på maven langt væk. Man er vel stadigvæk lidt forfængelig.
Hvorfor bliver smerterne værre med tiden og hvorfor udskriver lægen bare flere og stærkere piller. øv når det er rigtigt slemt som nu så må jeg tage morfin piller, men det vil jeg jo helst undgå.

Fleksjob tjaaa hvornår finder de kloge mon et der "gider" have en, for de 2 steder jeg har prøvet det er endt med at første arbejdsgiver lukekde firmaet, og anden gang suk så får man endelig lov at arbejde hjememfra også blive rman fyret 5 mdr efter. pga man ikke sælger nok(telemarketing) tak sige rman så hvad så med de 50 salg man lavede i de 5 mdr. dem tjente han skam godt på.


Sjovt alle mine 3 søskende siger havde det været dem, så havde de ikke klaret det så godt som vi i vores familie har,(du er jo altid glad som de siger ) og når man så siger man har en dårlig dag og bare hviler, så skynder de sig at feje en af, for de vil helst ikke høre om det. Hvorfor fan.... så spørge hvordan jeg har det.


Da jeg kom hjem fra hospitalet i 2001 efter blodpropper i begge lunger og i venstre ben, så holdte jeg jo allle mine smerter hemmelig selv for min mand, men lærte så via en psykolog det nok ikke var så smart, så begyndte jo at sige når jeg havde det skidt. Når man så gør det så er det også galt. altså det er ikke nemt.

johhh vi er da kommet videre og det er jo bare en del af mig nu, men øv hvor jeg hader sådanne nætter og dage hvor alt bare er sort.

Det som jeg så kan glæde mig over er en rigtig dejlig mand som har holdt ved og holdt mig tilbage når jeg var ved at gå fra det hele.
også vores dejlige datter på 10 , som er blevet undersøgt for om hun også skulle have de 4 ting i blodet som gør mig disponibel for blodpropper, og NEJ det har hun gudskelov ikke, så det er en stor glæde.

Ikke ligefrem et positivt oplæg fra mig af, men havde lige brug for at få luft.

en lidt trist Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 06:49   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Kære Lone!

Det var godt, du kom herind og skrev dine tanker ned, det har man nemlig brug for, og her er der også plads til sådan noget.

Jeg kan genkende så meget af det, du skriver. Det er ikke noget nemt liv, man har som syg og mange i omgangskredsen kan have svært ved at favne det. Og ja, når man har træt og har ondt, så ér det altså svært at holde humøret oppe ind imellem, og man skal også have lov at være ked af det!

Jeg håber, du endte med at få lidt søvn!

Et kram herfra
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 12:45   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

hej Lone

Tak fordi du deler dine tanker med os...jeg kan godt forstå du tænker dem...der skal være plads til at få sagt de ting der virkelig foregår indeni...det skal bare ud så man kan få plads til noget optimisme igen ...

Knus Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 15:30   #4
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Gh72 Joh jeg endte med en smule søvn.

Stella ja det underlige tanker man går med men hold da op når jeg læser det indlæg idag, så er det godt nok alle mine negative tanker som jeg plejer at gemme langt væk som kom frem i lys lue puha.

men nu er jeg ved godt mod igen. men hold da op hvor en nedtur der kom fra den ud af den blå luft i går nat.

Lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 16:44   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hahaaha.. ja sådan er det..jeg tror vi alle kender det...jeg gør da... godt du er ved bedre mod nu...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 09:02   #6
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Det lyder da heller ikke som om, at dit forløb er særlig sjovt, så der er da ikke noget at sige til, at du får nedtur og bliver frustreret. Jeg kender også godt det med, at dem omkring en stikker hovedet i busken istedet for at spørger til hvordan man rent faktisk har det.

Du får lige en varm herfra mig.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 22:10   #7
larsj
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-10 2007
Lokation: syddjurs
Alder: 63
Indlæg: 3
Styrke: 0
larsj er ny på vejen
jeg tilslutter mig kender hele turen, men mit ægteskab holdte ikke til det, hun flytter på søndag....
lars
larsj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 22:25   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Der er mange "bivirkninger", når man er syg.

Der er vist et utal af historier som jeres.

til jer alle.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2007, 08:01   #9
Lise W
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2007
Lokation: Helsingør (Gud bedre det;-)
Indlæg: 48
Styrke: 17
Lise W er rigtig godt på vej
Kære Lone

Kære Lone

Jeg læste dit indlæg allerede d 17/10 og følte virkelig med dig, og havde den største lyst til at sende dig et stort Desværre havde jeg bare ikke overskud til det - jeg var for dårlig og havde for mange smerter

Jeg kan virkelig sætte mig ind i alle dine tanker, for jeg er selv i samme situation - dog ikke samme sygdom, men samme frustration over pilleindtagelse og bivirkninger, smerter og følelsen af at være Palle alene kl bæ om natten.

Det med din forfængelighed trak jeg genkendende lidt på smilebåndet af, for jeg har det præcis lige sådan, og selvfølgelig har vi ret til at være forfængelige, og vi skal, med alt hvad vi magter, holde fast i den - den skal sygdommen søren jensme ikke også tage fra os, vel

Det med at blive fejet af af familie og nære venner har jeg også prøvet. Jeg går hos den skønneste og sødeste psykolog (efter eget ønske) og fortalte hende om følelsen af at blive fejet af, især over telefonen. Hun rådede mig til at være mere direkte, og f.eks ligeud sige: " Jeg har det rigtig rigtig skidt, og jeg har brug for du lytter til mig" eller "lige nu har jeg det så dårligt at jeg har brug for du synes det er synd for mig og at du giver dig tid til at lytte til mig"

Ja, jeg ved ikke med dig, men dengang hun sagde det, sagde jeg: NEJ, om jeg vil sidde og "tigge" efter andres sympati!!

Hun overtalte mig nu alligevel til at give det en tester, og jeg kan kun sige til dig: Prøv det - det var og er nemlig noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.

Den respons jeg har oplevet fra både familie og venner har været fantastisk. Der er ikke een som ikke har reageret positivt, forstående og lyttende efter jeg er begyndt at sige ligeud af posen hvad jeg har brug for

Jeg håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet, og hvis ikke, så er det også ok

Jeg ønsker dig alt det bedste, og frem for alt, så ønsker jeg dig lidt modvind i sejlene

De bedste tanker fra Lise
Lise W er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2007, 12:25   #10
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Antoniette Se meddelelser
Det lyder da heller ikke som om, at dit forløb er særlig sjovt, så der er da ikke noget at sige til, at du får nedtur og bliver frustreret. Jeg kender også godt det med, at dem omkring en stikker hovedet i busken istedet for at spørger til hvordan man rent faktisk har det.

Du får lige en varm herfra mig.

Ja selv ens nærmeste stikker hovedet i busken. tak for du får lige en retur ved du har brug for den.

lone
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Betaler 1000 kr i timen for privat socialrådgiver MTVRV1 Politik og Samfund 17 15-08-2010 09:10
1000 kr I timen for en lægekonsulent Stella Lægekonsulenternes Rolle 3 11-04-2008 13:57
Tanker lonek Din historie 0 15-01-2008 14:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension