K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2007, 17:46   #1
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Kom så ind på BT debatten

Jeg skrev derovre:

Hvis du tror det, så smut en tur herover www.k10.dk

Læs så om syge mennesker, der trynes af kommunerne, vend tilbage og fortæl mig om DU ønsker at komme på kontanthjælp / dagpenge.


Dette svar kom:

.og nej jeg gider simpelthen ikke at se/høre flere ynkelige historier om folk der ikke kan få kommunen til at give dem deres drømme liv.

Debatten handler om Dags dato i går og jeg har knurret lidt.

http://debat.bt.dk/index.php?id=1&vi...d=6880&page=23
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2007, 23:34   #2
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Der er mange derinde der ikke har oplevet modgang.
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 14:55   #3
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Thumbs up er sq deprimeret

Aldrig finder vi hinanden, her i Danevang. hold da k... for en gang tilsvining af os der er nede på "bunden". Her er frit spil på alle rækker, har ikke set hele den famøse udsendelse, men det der lægges vægt på er at: personen" ryger, har internet og tlf.!!! Jubii, her kan der sq spares, så hvad er ellers problemet !!

Det er så håbløs en "blog" at jeg ikke orker at skrive derinde.

Jeg har til eksempel: 2300,- kr., at leve for, når mine faste udgifter, er betalt, det er som kontanthjælpsmodtager, der iøvrigt, er godkendt til fleksjob. Som jo ikke findes!!!
Jeg "klarer mig, håber bare ikke at jeg får tandpine, etc. Jeg har tlf. og internet, Gud forbyde det!! og er ryger, for fanden da, hvilke resourcer og penge, jeg kunne spare der.
Havde jeg ikke haft internet, var jeg mere på " røven" end nu, jeg har fået / fundet, utallige oplysninger både herinde og på nettet mht. til sociale love.

Ja, tøj køber jeg brugt, på nettet, ligeså sko / støvler, og kigger hver dag efter fleksjob på nettet,( det regner min jobkonsulent iøvrigt med, som en selvfølge ) Så Tak for kaffe Danmark, Vi er blevet en nation af Kæmpe Egoister, Tænk på dig selv, og Gud Nåde dig hvis du siger at du : hænger med røven i vandskorpen p.g.a. Regeringens Politik.
Da Jeg kan forstå der er tvivl om satserne" derinde fra det Offentlige, kan jeg fortælle at jeg ,som kontanthjælpsmodtager får" 6700,-kr. om måneden i kontanthjælp, samt særlig boligydelse, på 1600,-. dette beløb er ,til el vand og olie, og bliver tjekket" hver 3 måned. Så håber jeg alle er glade, og sover godt i overskuds danmark.
ps ved godt indlægget ikke hører hjemme her, men det er her jeg føler mig hjemme, mega knus til Jer alle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 16:01   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja det er håbløst...jeg orker det heller ikke !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 17:48   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
hehe, kunne ikke lade være

Jeg satte mit indlæg ind derinde alligevel ,men det var på grund af min galde nå så fik jeg da lidt luft, knus til alle her på k10
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mette Fredriksen og Pia Kærsgård i debatten iaften. Debutanten Politik og Samfund 21 02-03-2012 18:39
Mette Fredriksen og Pia Kærsgård i debatten iaften. Debutanten Politik og Samfund 0 01-03-2012 18:47
Vores historie på DR-debatten Hejdien Dit og Dat 1 29-08-2007 19:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension