K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-10-2014, 16:06   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nicotin baser

Tænkte at jeg lige ville lægge et par link til hvor man kan købe sine nicotin baser...hvis man er til det...

Første link og hvor jeg selv har handlet er http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

I stående stund koster det 133 euro / 990 kr ca for 1 liter på 100 mg

Forhandleren ligger inden for EU så det er fuldstændig lovligt og man risikere ikke en masse problemer med tolden...

Hos Mixmatch pakker de deres nicotinbaser på flasker som er under tryk således at de kan holde sig en del længere end andre...

Denne forhandler er helt klart mit fortrukne sted at købe mine nicotin baser...og jeg har aldrig haft nogen problemer når jeg har handlet hos dem..

---------------------------

Så faldt jeg lige over denne forhandler som også er inden for EU....jeg har dog ikke handlet hos dem....men ville lægge linket alligevel...

http://e-cigshop.eu/DIY-E-Liquids/1L-Nicotine

1 liter nicotin base på 100 mg koster hos dem 170 euro / 1266 kr ca

----------------------------

Så er der selvfølgelig også E-Sug http://www.esug.dk/infopage/e-juice/...ke-bland-selv/

De har dog kun 36 mg som det højeste i deres nicotin baser

1 liter nicotin base på 36 mg koster 550 kr

Jeg har handlet der flere gange og har kun gode ting at sige om E-Sug

----------------------------

Så er der selvfølgelig Inawera i polen http://inawerashop.com/bases-glycol-glycerine-c-23.html

Jeg har ikke tjekket prisen hos dem

----------------------------

Har i links til andre forhandlere inden for EU der handler nicotin baser ja så kan i lægge dem i denne tråd...

Jeg har overvejet om jeg skulle lægge et link til Toscanamall....som også sælger baser....men jeg har valgt at lade være da jeg kender en som bestilte 1 liter....men da pakken kom med posten ja så var der kun ca 600 ml og ikke 1 liter...

Til trods for en masse henvendelser til forhandleren ja så kunne der ikke trænges igennem....og fejlen er ikke blevet rettet op...

Jo jo det er nemt nok for en kunde at bare sige at der mangler 400 ml væske....så jeg ved ikke om det bare er fordi de ikke tror på at der mangler så meget væske eller ej...

Men det at der kan ske en så kæmpe fejl...at der i det hele taget kan mangle 400 ml ud af 1 liter....ja det gør at jeg ikke vil lægge linket og anbefale folk at handle der..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2014, 19:56   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Kender udmærket historien om Toscanamal alt for godt.........

og der er ikke blevet rettet op på fejlen, så for guds skyld ikke nævne dem som en seriøs forhandler,

der er så samtidig kommet så meget negativt frem om Toscanamal på et dansk forum, så hold jer langt fra dem.........

Ellers et godt initiativ med links til gode nikotin forhandler, for de findes også.
__________________

Sidst redigeret af mand; 07-10-2014 kl. 19:59.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2014, 18:30   #3
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg kan bidrage med denne forhandler i Tyskland, har handlet der 2 gange og leveringstiden er ca. 1 uge,

Nikotinen er meget ren og smagen er god, prisen på 1L 72mg nikotin er 85 Euro, 633 kr.

http://smokeplanet.eu/catalog/index....f52bc8959b966f
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension