K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2007, 08:20   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Møde med politikere

Jeg kunne godt tænke mig at sætte fokus på problemet med sociallæger som skriver hvis såfremt og ifald, når de tolker ellers klare lægepapirer.

Er der nogen herinde der har mod på at udleverer lægepapirer samt sociallægeerklæringer der kan dokumenterer dette? Alternativt klippe ud/skrive dokumentation for dette?

I så fald send dem på mail til mig [email protected] - meget gerne med overstregning så cpr.nr. og lign. ikke figurerer. Alternativt - og måske endda bedre send dem til Line Barfod <[email protected]>; Anne Baastrup <[email protected]>; Karen Jespersen <[email protected]>

Hvis I sender direkte til politikere vil I så sende besked til mig. For så vil jeg nævne dem på mødet i Odense, så de ved - at jeg ved - at de er bekendt med flere historier.

God weekend derude


Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2007, 10:18   #2
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
æv æv Og Atter æv

Kære Lena Bæk Michelsen

Jeg bliver desværre nødsaget til at udsætte vores møde til efter den 22. november, da jeg er løbet ind i en stribe af møder, som jeg ikke havde regnet med. Men på den måde kan vi jo også få Line med til mødet, og måske har du fået besked fra Ombudsmanden om, hvorvidt han vil tage sagen op.
Håber du har forståelse for min udsættelse.

mvh
Anne Baastrup
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nuværende førtidspensionister og politikere... hansc Politik og Samfund 2 04-03-2012 08:44
Få politikere har erhvervsuddannelse buster Politik og Samfund 1 22-11-2010 12:06
Handicappet politikere Hejdien Politik og Samfund 0 03-11-2007 12:54
Påfugle politikere Claus Andersen Dit og Dat 4 23-01-2007 16:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension