K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2007, 00:05   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking Når en politiker er desperat og helt ude i hampen!

Jesper Langballe fra DF har nu fundet en yderst desperat NØDløsning på, hvad man kan gøre ved de "stakkels asylbørn".

Langballes nødløsning - måske for at virke bare en lille smule medfølende - er, som følger:

Citat:
At fjerne asylbørnene fra deres forældre og anbringe dem i pleje eller BORTADOPTERE dem.


Det er da noget nær det værste og kyniske ÆVL, jeg nogensinde i mit liv har hørt.

Hvordan kan en dansk myndighed TVANGS-adoptere en udenlandsk statsborgers barn?

Hvis Danmark skulle tvangsfjerne alle andre statsborgeres børn, der mistrives, så synes jeg da, at hr. Langballe skulle begynde i Afrika.

Få endelig en hel masse afrikanske forældreløse børn til Danmark, så de kan få en god behandling. (Jeg kan også komme i tanke om andre lande.)

Hans begrundelse var, at det gjorde man også,med danske børn i danske familier. De skulle OGSÅ fjernes fra deres forældre.

Og han mener åbenbart IKKE, at asylopholdet er årsag til forældrenes og børnenes dårlige trivsel.

Han påstår, at asylansøgerne vanrøgter deres børn i centrene.

Fogh Rasmussen har helt nye planer, der skal hjælpe på forholdene - for Irakerne. HVAD MED ALLE DE ANDRE NATIONALITETER???

Sikken medfølelse.
Sikken etisk begavelse.

Gad vide, hvor mange stemmer han høster på de udtalelser?
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2007, 09:47   #2
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det er skræmmende. Jeg var nær faldet ned af sofaen, da jeg læste det på ttv. Hvordan kan man være så kynisk? Det fatter jeg simpelthen ikke en brik af!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2007, 11:37   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
politianmeldelse af Rikke hvilshøj.

Alle danske borgere har i følge Social- og serviceloven pligt til at anmelde og underrette myndighederne, hvis man får kendskab til, at et barn eller en ung under 18 fra forældrenes eller andre udsættes for vanrøgt eller nedværdigende behandling eller lever under forhold, der kan bringe barnets eller den unges sundhed eller udvikling i fare.

Den danske regering skider på den lov velvidende at børn sidder i lejre i mange år her til lands uden ret til skole og socialt samvær med andre børn..
.

Rikke hvilshøj er politianmeldt nu !

http://anmeldrikkenu.blogspot.com/

Tænk sig at politikerne bruger disse børn og deres forældre til at score stemmer...og så er det ovenikøbet folk fra det land vi fører krig imod !!!!

Det er så afskyeligt
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2007, 16:30   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Irene Simonsen, Venstre, mener ikke, at man kan BUNKE-TVANGSFJERNE flere hundrede børn i eet hug.

Hun siger, det hører under Sociallovgivningen og kræver en individuel vurdering.

HUN forholder sig HELLER IKKE til, at man taler om at TVANGS-ADOPTERE UDENLANDSKE STATSBORGERES BØRN!!!!

INGEN forholder sig til, at de NÆGTES LÆGEHJÆLP!!!!

Sikken argumentation:

Først smider vi bomber i hovedet på jer og giver jer PTSD, så I flygter af skræk for både bomber og forfølgelse.

Når I så sidder INDESPÆRRET i DK med UBEHANDLET PTSD og UBEHANDLEDE INFEKTIONER osv., så ANKLAGER VI JER FOR OMSORGSSVIGT og MISRØGT, opstået på grund af VORES HANDLINGER (BOMBER, MANGLENDE LÆGEHJÆLP OG INDESPÆRRING MED UVISHED OM FREMTIDEN).

Og så TRUER man med TVANGSADOPTION af UDENLANDSKE STATSBORGERE, pga. FORHOLD, VI SELV HAR PÅFØRT JER.


Men der knækkede filmen TOTALT!!!!

Hvis dette skulle være muligt, kan Danmark så også fjerne børn af tyske familier på ferie i Danmark, hvis Danmark mener, de tyske børn misrøgtes???

Sikke nogle politikere.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kampen om hampen nocturne Politik og Samfund 17 28-04-2012 08:12
Totalt desperat! miamaja At søge førtidspension 14 14-10-2010 08:44
Modløs og desperat - lykkes det nogensinde?!! Tino Er det overhovdet til at få fleksjob? 9 27-11-2008 13:44
Desperat! cl8 Din historie 9 24-09-2007 22:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension