K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2007, 08:47   #1
vonsyld
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 21
Styrke: 18
vonsyld er ny på vejen
Question jeg er blevt godkendt til Fleks

Hej Alle
Ja jeg blev sygemeldt for 1½ år siden og først var jeg på CLS et afklaringsforløb gud hvor kedelig i 3 mdr. gudskelov den ene mdr. var i praktik og sikke en kedelig lære og hun var god til at få folk ned med nakken.

derefter i jan. 2007 kom fik jeg af vide at jeg kunne komme i arbejdsprøvning,der gik dog 2 mdr før en jeg hørte første gang fra min jobvejleder da min sagsbehandler selv prøvede at finde et sted, men endelig hørte jeg fra min jobvejleder og her fandt jeg selv et sted at bleive arbejdsprøvet , og min vejleder ville gerne have haft mig op på mere end 18½ time men her gik min læge ind og sagde stop.
så 1 juli var jeg færdig med arbejdsprøvning og så havde både jobvejleder og sagsbehandler ferie , men de lovede mig svar i aug. 2007 , og i mens var jeg i praktik hvor jeg havde været i arbejdsprøvning da de gerne ville beholde mig men de havde ikke råd til at ansætte mig. men jeg fik ikke svar i aug først i efter at min mand havde været med der nede 7 sept , fik jeg af vide at min sag ville komme for 2 okt og hun gav endda lov til at vi kunne holde ferie bare det blev inden 2 okt.
så 2 okt. den dag vi skulle hjem fra ferie kom det dejlige og endelig ventet svar jeg var godkendt til fleks JUHU .

så nu skal jeg igang med at søge fleks job er der nogle af jer bruger der ved hvor man kan finde forslag til ansøgninger ?

Sidst redigeret af vonsyld; 08-10-2007 kl. 08:51.
vonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 09:17   #2
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
TIILYKKE!

Dejligt at det kapitel er overstået. Held og lykke med jobjagten! Kan desværre ikke lige komme i tanke om et sted, hvor der står noget om ansøgninger. Det kommer vel også lidt an på, hvilken slags job du søger... Måske er der nogen herinde, som har søgt fleksjob, der har nogle forslag.

Mange hilsner Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 10:49   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af vonsyld Se meddelelser
Hej Alle
Ja jeg blev sygemeldt for 1½ år siden og først var jeg på CLS et afklaringsforløb gud hvor kedelig i 3 mdr. gudskelov den ene mdr. var i praktik og sikke en kedelig lære og hun var god til at få folk ned med nakken.

derefter i jan. 2007 kom fik jeg af vide at jeg kunne komme i arbejdsprøvning,der gik dog 2 mdr før en jeg hørte første gang fra min jobvejleder da min sagsbehandler selv prøvede at finde et sted, men endelig hørte jeg fra min jobvejleder og her fandt jeg selv et sted at bleive arbejdsprøvet , og min vejleder ville gerne have haft mig op på mere end 18½ time men her gik min læge ind og sagde stop.
så 1 juli var jeg færdig med arbejdsprøvning og så havde både jobvejleder og sagsbehandler ferie , men de lovede mig svar i aug. 2007 , og i mens var jeg i praktik hvor jeg havde været i arbejdsprøvning da de gerne ville beholde mig men de havde ikke råd til at ansætte mig. men jeg fik ikke svar i aug først i efter at min mand havde været med der nede 7 sept , fik jeg af vide at min sag ville komme for 2 okt og hun gav endda lov til at vi kunne holde ferie bare det blev inden 2 okt.
så 2 okt. den dag vi skulle hjem fra ferie kom det dejlige og endelig ventet svar jeg var godkendt til fleks JUHU .

så nu skal jeg igang med at søge fleks job er der nogle af jer bruger der ved hvor man kan finde forslag til ansøgninger ?

Og tillykke med fødselsdagen i dag ...og så selvfølgelig er jeg glad på dine vegne omkring din fleksjob bevilling jeg håber du finder et fleksjob .
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 10:59   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vonsyld tillykke med fødselsdagen og tillykke med din nye status som flekser jeg håber at du har mulighed for at finde et job hurtigt

Og husk at jobcenteret skal hjælp dig også, (søg også masser af job selv man kan ikke få andet end nej )

der er lidt om cv og jobsøgning her i denne tråd.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=1644

der kan du også stille spørgsmål hvis der er noget du er i tvivl om , vi skal gerne hjælpe dig alt det vi kan

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 17:19   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig


Et "føsdasflag" skal du da ha Vonsyld
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2007, 17:36   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg vil da osså lige ønske en million milliard gange tillykke med dagen....
både med fødselsdagen og det at du er blevet flekser....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2007, 21:05   #7
Naima
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2007
Indlæg: 31
Styrke: 17
Naima er ny på vejen
Hej

Jeg har lige læst dit indlæg tillyke med godkendelse til fleks. DU kan søge fleksjob hos artmanns. Du skal ringe på det her telefon nummer:70200383 og sige at du søger fleks. Jeg vil ikke hvor du bor man de har kontorer i hele landet.
Held og lykke
Naima er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2007, 23:12   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Naima du har ret i at man kan få Hartmanns til at hjælpe sig med at skaffe fleksjob , det lyder som om du har erfaring med dem har du det ?

så er du meget velkommen til at skrive om det inde i tråden jeg har startet om Hartmanns du kan finde tråden her http://www.k10.dk/showthread.php?t=3528

MVH

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 24-12-2007, 10:50   #9
vonsyld
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2007
Lokation: Horsens
Indlæg: 21
Styrke: 18
vonsyld er ny på vejen
Hartmann

Hej
Takker for svarene.
Jeg kan fortælle jer at siden jeg skrev sidst kom jeg gemmen kommunen ud til anden aktør , og begyndte 29 okt og det var Hartmann men vi skulle jo sidde og finde job på computerne det holdte jeg til i 4 dage da min nakke og ryg ikke kunne klare at sidde ved comuteren så meget , så blev jeg sygemeldt, og måtte til kiroprager , og han sagde at min ryg og nakke var tilbage til punkt Surt.
begyndte så atter først i dec. med besked fra læge og kiropragter at jeg kun måtte være der de timer jeg kunne holde til om det så bare var ½ time så var det jo bedre end ingen timer , og ikke mere end 10 ca ved computer så vejlederen ved Hartmann blev sat på sagen for at hjælpe mig som jeg sagde til hende så var et job bedre en at sidde og søge job når ryg og nakke ikke kan klare den belastning foran computeren så i løbet af 4 dage havde hun heldigvis fundet et job hvor jeg starter 2 jan. 2008 i den første mdr i praktik, og det glæder jeg mig til og håber at det ender med et job det er i en Fakta butik i Horsens hvor jeg bor .
det gik jo godt da jeg var iarbejdsprøvning i butik. og Fakta ved at kassearbejde duer ikke til mig jeg skal sætte vare på plads og trimme butikken og de ved at jeg ikke må have nogle tunge løft og at jeg skal have variede arbejdsstillinger .

God jul til alle og godt nytår.

Mange hilsner fra Karin
vonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-12-2007, 11:22   #10
Naima
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-12 2007
Indlæg: 31
Styrke: 17
Naima er ny på vejen
Hej

Jeg fik vide om Hartmann fordi jeg lagde mit cv ind på jobindex så blev jeg kontaktet af Hartmann. Jeg fortalte at jeg havde dårlig ryg så sagde de vil sende mig i en virksomhed som havde hæve og sænke bord, men så var jeg ikke sikker på at jeg kan klare et 37timers arbejde så skal igang med en arbejdsprøvning, så sagde de at de også tilbyder fleksjob og når jeg blev færdig med arbejdsprøvning så skulle jeg ringe til dem.
God jul
Hilsen
Naima
Naima er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fra fleks til ordinært til fleks igen? Nico Spørgsmål ang fleksjob 3 08-06-2012 18:02
Måske fleks, eller ikke fleks, mand Spørgsmål ang fleksjob 0 14-09-2011 17:47
godkendt fleks... men :-( rpigen Spørgsmål ang fleksjob 13 07-12-2008 19:51
Blev godkendt til fleks anicegirl Er det overhovdet til at få fleksjob? 5 10-10-2008 15:47
jubiiiiii jeg er godkendt til fleks mijanne Hvordan forløb det da du søgte fleks? 7 08-02-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension