K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2007, 21:58   #1
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
LAFS - Fyn

Det kunne være en rigtig god ide, at os på k10 kunne mødes.
Da vi hurtigt kan blive 10 personer eller mere, har jeg derfor ansøgt LAFS Fyn, om et tilskud på 600 kr. som skal dække lokalleje og lidt kafe, te og kage.

Men svaret er NEJ

Det har jeg meget svært ved at forstå ? ? ? da det er en Støtteforening for Fleks- og Skånejobbere på Fyn.

Hvor er støtten og opbakning ? ?

( Bor selv i Odense vest )

Sidst redigeret af andi1975; 04-10-2007 kl. 22:03.
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 00:47   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg ved ikke hvor den er

Men på den anden side så har jeg manglet den generelt hos LAFS det kan virke som om de hytter sit eget...

er du medlem af LAFS ? for måske det er et krav for at kunne få hjælp, men når det er sagt så skal du regne med at LAFS er en forening og de midler de har til rådighed i div afdelinger er dem de kan kradse ind via kontigenter og sponsorater så derfor er det ikke sikkert at LAFS fyn har så mange penge til rådighed at de kan tillade sig selv den luksus at betale 600 kr hvor lidt det så måtte være, for at sådan et møde kan sættes i stand...

Jeg er sikker på at der er mange flere her på K10 der gerne vil mødes men desværre kommer vi fra vidt forskellige dele af landet, så det kan jo godt blive lidt svært med div helbredsproblemer , transport og stramme økonomi

Her hvor jeg bor har hver blok et selskabslokale til rådighed gratis (ca 20 lejemål til et lokale) er der ingen af jer på fyn der har de samme muligheder, jeg ved godt at nogen har tilbudt at holde det, men jeg ville nu også syntes at et lokale ville være noget bedre...

selv om man siger at det hele skal være uformelt og den der holder det ikke skal gøre noget stads af det, ja så er det jo det mest almindelige at man simpelthen MÅ gå huset over en omgang når der kommer nye mennesker i ens hjem

Men LAFS dem tror jeg nu ikke at i skal regne med (måske hvis de har en list over hvor man evt kan låne lokaler ) i mange kommuner kan man låne lokaler men for at kunne få lov til det så skal man være en forening og det er K10 jo ikke , så skal i lave jeres egen forening på fyn

Men måske i skulle prøve at høre fagforeningen jeg ved at her i området er der nogle flekser som har slået sig sammen og mødes , det er en kaffeklub hvor der kan udveksles erfaringer og bare sluddere , og dette støtter fagforeningen op om, de har lånt et lokale og første møde fik de et par hundrede kroner til , og så betaler de nu ind til kaffekassen...

det er en stor succes, så måske det var værd at høre fagforeningen (bla 3f er nogen gange flinke til at hjælpe )

Jeg håber at det lykkedes for jer fynboer at finde på noget, det ville være synd hvis det gled ud i sandet med et sådan møde ...

og hvad ang LAFS ja så er det ikke en forening man høre meget til når det kommer til at støtte flekser (min personlige erfaring og holdning )
  Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 09:27   #3
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
suppleant til Bestyrelse

ja, Jeg er medlem af lafs og suppleant til Lafs Fyn bestyrelse
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2007, 20:04   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja så burde man vel mene at de kunne give dig en hjælpende hånd om ikke andet så fordi det er fleksere det drejer sig om

Jeg håber at i finder andre alternativer
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
LAFS - debatmøde 28 marts Piedeux Politik og Samfund 1 28-03-2012 21:11
Gode råd søges vedr. LAFS etc. isteen Alt det andet 25 26-09-2010 15:54
Lafs... Stella Dit og Dat 0 06-09-2007 11:41
LAFS til for flekser ??? Hejdien Dit og Dat 3 31-07-2007 09:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension