K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2014, 10:58   #1
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Rehab møde

Står og skal til rehabiliteringsteamsmøde imorgen ang,flex og synes allerede nu jeg er ved at gå helt istå, hvad er det lige man sådan går og hire efter og så bare ikke rigtig tør når man skal...

away kunne bare godt bruge nogle gode råd inden jeg skal for "retten"

sb siger det nok tager 1 time, og hører fra andre at de kan blive komme ind på følsomme områder, ved ikke lige hvordan jeg skal tage det....
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 11:31   #2
lynge60
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2012
Indlæg: 80
Styrke: 12
lynge60 er ny på vejen
Ja man tænker meget, når sådan en møde står for døren, det gjorde jeg selv men vær dig selv og svar på det de spørger om. Og husk de har jo læst din sag igennem inden mødet. En god ide måske at have bisidder med. Og vær ærlig omkring dig selv, og ikke pakke noget ind ang hvordan du har det. Og pøj pøj med mødet.
lynge60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 11:34   #3
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
for midt vedkommende foregik det ved at sagsbehandler hentede mig og partsrepræsentanten og fulgte os ind til mødet.

Der var afsat 45 minutter ifølge det brev jeg havde modtaget, men på mødet blev jeg oplyst om at de 45 minutter var incl den tid de skulle bruge til at lave deres indstilling m.v.

alle præsenterede sig - et par stykker fra beskæftigelsesområdet, en fra sundhedsområdet (ergoterapeut), en sundhedskoordiantor fra regionen (læge)

Sagsbehandler lavede et lille oplæg om min sag og hvorfor det var at den nu var endt hos rehabiliterings teamet.

Så stillede de lidt spørgsmål - hvorfor det var at jeg ikke kunne arbejde, om jeg havde prøvet dit og dat (fx. varmtvandstræning, medicinændringer o.s.v.)

Efter 15 minutter kunne de ikke finde på mere at spørge om og sagsbehandler, jeg og partsrepræsentant blevbedt om at gå ud men de diskuterede deres indstilling.

Det tog også ca 15 minutter og da vi kom ind var den lavet skriftlig og jeg fik en mundtlig begrundelse også.

Heefter gik vi over på sagsbehandlerens kontor, hvor hun så forklarede hvad der nu skulle ske - hvordan med sagsbehandling, tidsfrister m.v.

Jeg fik ingen nærgående spørgsmål og eller kom ind på følsomme emner - de holdt sig til min rygskade og de konsekvenser den har og følte mere at de lige tjekkede at alt nu også var afprøvet.

Krydser fingere for at det også bliver en god oplevelse for dig imorgen.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 05:44   #4
Wasaki
Hvor skulle jeg ellers være
 
Wasakis avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2011
Indlæg: 137
Styrke: 13
Wasaki er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lynge60 Se meddelelser
Ja man tænker meget, når sådan en møde står for døren, det gjorde jeg selv men vær dig selv og svar på det de spørger om. Og husk de har jo læst din sag igennem inden mødet. En god ide måske at have bisidder med. Og vær ærlig omkring dig selv, og ikke pakke noget ind ang hvordan du har det. Og pøj pøj med mødet.

Tak har bisidder med...

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
for midt vedkommende foregik det ved at sagsbehandler hentede mig og partsrepræsentanten og fulgte os ind til mødet.

Der var afsat 45 minutter ifølge det brev jeg havde modtaget, men på mødet blev jeg oplyst om at de 45 minutter var incl den tid de skulle bruge til at lave deres indstilling m.v.

alle præsenterede sig - et par stykker fra beskæftigelsesområdet, en fra sundhedsområdet (ergoterapeut), en sundhedskoordiantor fra regionen (læge)

Sagsbehandler lavede et lille oplæg om min sag og hvorfor det var at den nu var endt hos rehabiliterings teamet.

Så stillede de lidt spørgsmål - hvorfor det var at jeg ikke kunne arbejde, om jeg havde prøvet dit og dat (fx. varmtvandstræning, medicinændringer o.s.v.)

Efter 15 minutter kunne de ikke finde på mere at spørge om og sagsbehandler, jeg og partsrepræsentant blevbedt om at gå ud men de diskuterede deres indstilling.

Det tog også ca 15 minutter og da vi kom ind var den lavet skriftlig og jeg fik en mundtlig begrundelse også.

Heefter gik vi over på sagsbehandlerens kontor, hvor hun så forklarede hvad der nu skulle ske - hvordan med sagsbehandling, tidsfrister m.v.

Jeg fik ingen nærgående spørgsmål og eller kom ind på følsomme emner - de holdt sig til min rygskade og de konsekvenser den har og følte mere at de lige tjekkede at alt nu også var afprøvet.

Krydser fingere for at det også bliver en god oplevelse for dig imorgen.
Takker jeg tænker på min socialfobi og frygter at gå helt istå...
__________________
Nogle mennesker giver deres sorger svømmeundervisning, i stedet for at drukne dem – Mark Twain
(Ledig flexjobber fra april 2014)
Wasaki er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension