K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2014, 11:52   #1
Spec.studerend
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
Spec.studerend er ny på vejen
Hjælp til speciale

Kære brugere på K10.
Jeg skriver speciale i statskundskab om førtidspension og leder efter et indblik i sagsforløb vedrørende tilkendelse af pensionen.

Gammel / ny ordning er i denne forbindelse ikke så vigtig. Det vigtige er at få et indblik i enkeltsager, da litteraturen på området nærmest eksklusivt er skrevet af sagsbehandlere og forskere. Det er meget svært at finde vidnesbyrd fra førtidspensionister selv om, hvordan processen op til tilkendelsen af pensionen er forløbet.

Ideelt set har du fået aktindsigt i din egen sag og kan dermed vise mig alle officielle akter i din sag, som vi så kan sammenholde med et mindre interview om din egen oplevelse om forløbet.

Det er nødvendigt at sige, at jeg naturligvis vil behandle al information fortroligt - du vil ikke blive hængt ud nogen steder.

Skriv til mig på [email protected], og jeg vil svare dig hurtigst muligt.
På forhånd tak.
-Carsten Skytt
Spec.studerend er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension