K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2013, 22:33   #1
uva
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
uva er ny på vejen
Problemer med at registrere sig

Hej Webmaster.

Jeg er selv registreret herinde og har anbefalet siden til andre bruger men nu siger de, at de har problemer med at registrere sig herinde og de får ingen bekræftelses mail fra jer.

Hvad mon problemet kan være?

VH
Ulla
uva er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 00:37   #2
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Sansynligvis at mailen ryger i spam mappen
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 02:14   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja korrekt JH....mailen er som regel røget i deres spam mappe...

Det sker som regel for folk der har en hotmail, live mail, outlook mail....alle Microsoft mails....

Man kan altid sætte k10.dk på listen over sikre afsendere....

Nogle brugere af omtalte mails....ja de melder at de slet ikke har fået nogen mail....og hvis det er sandt....ja så må det være hotmail som sletter mailen...

Der er intet galt med K10 og siden fungere som den skal....og der sendes hver gang en bruger melder sig til....en mail ud...med et aktiverings link...

Jeg har forsøgt at komme dette i møde hvor jeg skriver om det på forsiden af K10 så gæster herinde kan se at de kan have problemer hvis de er så uheldige at have en hotmail...

Personligt havde jeg ikke fundet mig i at min mail udbyder bare sletter de mails som bliver sendt til mig....

Jeg ville skifte på stedet....evt til Gmail som opføre sig ordentligt...

På forsiden af K10....hvis folk ikke er logget ind....ja der vil man kunne finde et link så man selv kan sende sig en ny aktiverings mail...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 15:04   #4
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Jeg skiftede til gmail efter de problemer der var med hotmail...

Men gmail kan også finde på at klasificere mails fra K10 som spam, men lærer hurtigt at det ikke er spam, hvis man markere mailen og klikker på "not spam"

Efter det har der ikke været problemer.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 18:33   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jo jo det kan ske....og det er da også okay...men Gmail kunne ikke finde på at slette mailen helt...så brugeren slet ikke vil have nogen mulighed for at kunne se mailen...og det gør hotmail...hvis man skal tro de brugere som har meldt dette...

Nu så jeg lige at du skriver NOT mail....den kan sættes til dansk....det ved du vel godt...sådan at der står IKKE spam...

Skriver det kun fordi jeg har været faldet over nogle som slet ikke vidste at de kunne få deres gmail på dansk...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 23:32   #6
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Ja, ved godt den kan sættes til dansk, men jeg foretrækker engelsk...
Gmail er OK oversat, men tit er det tåbeligt oversat, især lidt mere tekniske udtryk i f.eks. en dansk Windows er til at krumme tær over, plus tingene ligger i "forkert" rækkefølge når de er oversat, pga. de står i alfabetisk rækkefølge.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2013, 23:42   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps kender det godt...jeg vælger selv engelsk indstillinger på flere ting...af samme grund....men synes de har gjort det nogenlunde på Gmail..

Ville også bare lige sige det hvis nu du ikke vidste at man kunne
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension