K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2013, 15:32   #1
smørumdrengen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
smørumdrengen er ny på vejen
advokat til gennemlæsning af sag

Er der nogen der kan anbefale en god advokat, som kan gennemlæse ens sag, uden at det koster penge.
Jeg har tabt min sag i ankestyrelsen, og jeg mener ikke at kommunen har overholdt loven, bl. a. har de ikke foretaget arbejdsprøvning, og det eneste jeg kan gøre nu er at anlægge en retssag.
Alle involverede i min sag har anbefalet en forhøjelse at min mellemste til højeste pension, herunder 3 læger. Men nævnet er kommet til den modsatte afgørelse.
smørumdrengen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 15:54   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Idet du er på de gamle regler er det nok endnu mere usandsynligt at du finder en advokat med netop det speciale... det ville også være svært med hensyn til de nye regler.

Har du haft sagen hos ombudsmanden ?
Det var måske en god ide at prøve der for at få dennes mening inden eventuel retssag.

Jeg så et program der hedder "advokatvagten" ???
Det var jurister der gav gratis råd og vejledning.
Det ser ud til at være flere steder i landet, hvor folk bare kommer ind fra gaden.

Når alt det er sagt, har du så regnet igennem hvilke konsekvenser det kan have at stige til den højeste ? Man har jo på den mellemste nogle privilegier der bortfalder på den høje.

PS
Man komme ikke en meter uden en arbejdsprøvning i dagens Danmark, lægeerklæringer er ikke nok.

Sidst redigeret af Nøgne tær; 25-10-2013 kl. 15:56.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2013, 18:27   #3
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af smørumdrengen Se meddelelser
Er der nogen der kan anbefale en god advokat, som kan gennemlæse ens sag, uden at det koster penge.
Jeg har tabt min sag i ankestyrelsen, og jeg mener ikke at kommunen har overholdt loven, bl. a. har de ikke foretaget arbejdsprøvning, og det eneste jeg kan gøre nu er at anlægge en retssag.
Alle involverede i min sag har anbefalet en forhøjelse at min mellemste til højeste pension, herunder 3 læger. Men nævnet er kommet til den modsatte afgørelse.
Hej

Jeg bruger Advocare Aarhus, de vurdere din sag gratis, nogle har dårlig erfaring med dem men jeg kan klart anbefale dem.

ingen ubehagelige overraskelser!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2013, 13:24   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvilke præferencer mister man fra mellemste til højeste? Mig bekendt ingen. Begge er jo den nye ordning. Man får et erhvervsudygtighedsbeløb, som er skattepligtigt. Du kan jo skifte til pensionsreglerne efter 2003 og så sker der ganske rigtigt ændringer, men selve pensionen stiger også..
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension