K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2013, 14:54   #1
fabrix
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-04 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
fabrix er ny på vejen
Nye svar/indlæg kommer tilsidst i tråden

Hej
Jeg er i tvivl om jeg gør noget forkert. Når jeg fylder nyt Info eller svar på min tråd, skal folk klikke sig igennem til sidste side for at se nyeste indlæg?
Det er måske mig, der gør noget forkert, når jeg trykker besvar, hver gang jeg laver nyt indlæg i tråden?
fabrix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2013, 19:40   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg trækker lige denne her ''op'' igen, i håbet om at Web ser den.....

Jeg ved desværre ikke helt hvad du mener (men det er ikke din skyld!), jeg kan bare ikke finde ud af det selv.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2013, 02:20   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kommer an på hvad de gør for at komme ind i tråden....

Hvis de bare trykker på det alm link til tråden...ja så skal de kigge tråden igennem....men øverst finder man et link hvis man har været i tråden før....til det nyeste indlæg i tråden og så hopper man direkte til den nye del...

På forsiden kan man også trykke på det lille ikon helt ude til venstre....en pil der peger nedad....det ser sådan her ud hvis man gør det...så kommer man også direkte til den nye del....

Der findes også et lille ikon....ude til højre for linket til tråden....en pli der peger til højre....det ser sådan her ud... og trykker man på denne....ja så kommer man til absolut sidste indlæg i tråden...navnet på den der har lavet sidste indlæg i tråden står også lige ved siden af den pil....

Ved ikke om det hjælper dig...men ellers så prøv at krille på de små pile på forsiden af K10.....i sektioner Sidste nye indlæg....

Det er samme fremgang hvis man først trykker på Nye Indlæg på forsiden af K10...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rabat tråden SÅrdnok! Et godt link! 13 26-03-2010 13:34
Hvad kommer jeg reelt til at miste, hvis vi flytter sammen? Har meget brug for svar. Evaave Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 11-11-2009 00:53
SF tråden Maj-Britt Politik og Samfund 23 14-11-2008 12:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension