K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension fra før 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2013, 13:50   #1
Zqnder
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Zqnder er ny på vejen
Nogle der kan hjælpe.

Hej.
jeg vil høre i kunne hjælpe mig.
eller om det kan gøres noget ?
jeg er blev førtidspensionist i 2002. Og får i dag den, mellemste pension.
og går idag. På smerteklinken først i vejle og da de flyttede så kom jeg med,
over til middelfart.
Mit spørgsmål er. Det er at, jeg for 14 Md. Siden. Søgte om forhøjet pension sammen med min læge.
jeg havde et møde med sagsbehandleren, derefter hørte jeg intet i et år. Så Kontaktede jeg sagsbehandleren for at høre hvad der skete i sagen.
så skulle hun have flere udtagelser fra læger som hun så har fået.
og nu da jeg har fået kontakt med hende igen. Efter den tid.
har hun brand mig at til de hjemmebesøg og alle de telefon samtaler vi skulle have haft.
Sidst skulle hun have været ude hos mig. Ringede hun 15min efter, at hun ikke kom, da hun lige have fået papirerne fra psykologen. sagde hun.
Da jeg derefter talte med ham, havde hun modtaget dem 3 uger tidligere.
Så idag. Skulle jeg have svar på, om jeg kunne ansøge om forhøjelse eller ej, men ak hun kom ikke. Så jeg ringet til kommunen for at høre hvor hun blev af. Om hun er forsinkede. Men damen fra kommunen siger i tlf. at hun er fredet i denne uge.
Nu må jeg sige det dræner mig. Og tager alt energien ud af mig. At blive behandlet på denne måde,
Zqnder er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 14:28   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Har du overvejet at du med de nye regler kan overgå til den nye førtidspension fra efter 2003....

Du skal dog tænke,dig grundigt om inden du gør det...

Du skulle gerne have fået et brev fra dem om denne mulighed....

Du kan få lavet en udregning på om det kan svare sig for dig inden du evt gør det...

Men igen...tænk dig grundigt om inden du skifter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 21:28   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zqnder Se meddelelser
Nu må jeg sige det dræner mig. Og tager alt energien ud af mig. At blive behandlet på denne måde,
Skriv en klage til den fuldmægtige for pensionsafdelingen, og aflever den personligt ved skranken, og bed om en kvittering på, at de har modtaget den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 23:18   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg har hørt at cath 22 med at overgå til de nye regler er at det du Reelt skriver under på er at de må arbejds prøve dig igen og aktiverer dig hvis de finder du har bare en lille rest arbejdsevne.........

Har set det et eller andet sted finder det lige.....!!

( Advarsel )) Politikerne prøver for tiden at overtale ældre førtidspensionister til at underskrive en erklæring om at de kan bliver overført til den nye ordning, med en økonomisk gulerod der er taget fra deres førtidspensionist år, lige før de rammer folkepensionen, så den rammer dem tidligere, dette sparede beløb blive nu defineret som en forhøjelse af pensionens kr beløbet, så en underskrift kan forestås som en økonomisk gevinst, når den gives til systemet, mens fakta er at folk på lang sigt ikke for mere.... Selve underskriften formål består reelt i at der godtages aktivering og hvis aktiveringen viser at der kan arbejdes i et vist omfang så kan pensionen annullerende... Da stort set alle ældre førtidspensionister har ret til at arbejde i et eller andet omfang hvis de kan, vel skatte oplysninger formodentlig nu blive vendt hos de personer der arbejder i det omfang de kan og må., hvor efter de kan blive praktikanter i en form for arbejds-prøvning. Hvor efter systemet vel vurderes om disse forsat skal beholde deres ældre førtidspension. Så hvis du kender nogen så gør dem lige opmærksom på at hvad de enlig underskriver. med tak her for.


Var den jeg havde set.............
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 23:28   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det fint,at du har set noget et "sted"

Kunne du ikke vedlægge et link....hvem er det der udtaler sig...

Det du skriver går stik imod alt jeg har læst om at overgå til ny ordning....

Selvfølgelig mister de den garantiordning der findes for dem på gammel ordning....

Men når man overgår til ny ordning...så skal man ikke arbejdsprøves eller for den sags skyld aktiveres....

Så come on....lad os få noget saglighed ind her...

Man vil ikke kunne finde noget som helst der understøtter det du siger eller det du har hørt....så pas på med at viderebringe ting som ikke passer...

Det havde været en helt anden ting hvis du kunne dokumentere de påstande...altså med andet end en eller anden tilfældig person som udtaler noget som ikke kan dokumenteres...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 23:37   #6
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Er inde på Gruppen Stop FLeksjob reformen inde på facebook jeg så den forleden......

Og den kommer oprindeligt inde Fra Lafs hjemmeside kan jeg se
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 23:45   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du bør straks bede dem om noget dokumentation på deres påstande...

Jeg er sikker på at de ikke kan give dig nogen...eftersom der intet står om det du har fået at vide...

Men bed dem om noget dokumentation...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nogle søde folk der kan hjælpe mig? Isabella1 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 06-06-2012 11:13
Nogle der kan hjælpe l-kold Alt det andet 4 23-07-2011 10:01
er der nogle der kan hjælpe stop af sygedagpenge ? simon1 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 13 09-02-2011 16:11
Håber at nogle kan / vil hjælpe mig molin1966 Alt det andet 2 02-08-2010 22:32
Håber nogle kan hjælpe... forviret Spørgsmål ang fleksjob 22 01-09-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension