K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-09-2007, 10:20   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Så Er Det Nu Odense!!!!

Indslag på TV2-fyn i går aftes;

http://www.tv2fyn.dk/video/9319

Grib chancen nu, kontakt tv2-fyn - Jesper Ishøj, hvis du kan bidrage med noget'

tlf. 63 15 60 00

mvh

Lena Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 10:49   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg kan forstå at Lena fare op over det her indlæg på tv2 fyn , hun har en sag der er sendt til rådmanden (som glad og fro står og hævder at han aldrig får nogen klager) hun har en sag hvor hun påviser den ene håndgribelige fejl efter den anden, hun har juridisk ord for at det ikke er tilladt at afgøre hendes sag, ud fra lægedokumenter der ikke er hendes og alt dette er sendt til rådmanden...

Tænk sig så at sidde og se i tv at manden hævder at han aldrig har fået nogen klager , det er jo som man ser det ikk ?

Vi har alle sammen her på siden set de breve hun har sendt (også det til rådmanden ) som skriver at han ikke kan se nogen fejl i hendes sag ...

I folketinget er der stillet spørgsmål på baggrund af hendes sag og hun er i evig korrespondance med div medier og politikkere, og tænk sig så at åbne for sit tv og se en rådmand der glad står og hævder at han aldrig har fået nogen klager...

JO han har fået klager , men han har bare fejet dem af bordet...

Sig mig engang, læser den mand ikke sine aviser ...

Alle jer fra Odense kommune med sagsbehandlingsfejl send en klage til rådmanden, de af jer der allerede har sendt en klage , ring til den journalist som lena giver nummeret til ...for det er da lidt synd at manden ikke selv er klar over hvordan en klage ser ud, han burde tage sit gode tøj og fise af H til heller nu end i morgen, for det er da ikke nogen kommunalt løn værd at have en som ham sidene på sådan en post..

hvis ikke han ved hvordan en klage ser ud så er borgere i Odense ilde stedt og hvis han mener at der ikke er klager hvad er så lenas sag?
og hvorfor gør de ikke noget fra kommunens side ? (rådmanden) er det i virkeligheden sådan at man prøver at få lena til at gå ned med flaget og håber på at hun en dag holder sin kæft og giver kommunen ro og fred til at komme igang med at ødelægge andre mennesker ??
  Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 15:58   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Talt med TV2 Fyn

Har netop haft besøg af TV2-fyn i 1½ time.

Der kommer indslag i aften.......
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 16:07   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lena det glæder vi os til, kan du sætte et link på siden lige som med det andet indslag det er jo ikke os alle der er så "heldige" at bo på fyn

ved godt at det lige skal op på deres hjemmeside først ....
  Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 16:31   #5
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
he he

Den er god Heidi - det er sgutte heldigt at bo i Odense

Men selvfølgelig sætte jeg det ind - smiler

God vind derude
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 20:41   #6
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Indlæg TV2 Fyn i dag

http://www.tv2fyn.dk/video/9331
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-09-2007, 21:14   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Har lige set indlægget , skide godt hvis i får en ombudsmand som i kan gå til , gad vide hvor mange kommuner der her til lands har det ?

Jeg tror da at jeg vil skrive til Køge kommune og høre om ikke vi skal have en Ombudsmand guderne skal vide at vi også kunne bruge sådan en

det burde vel være logisk med alle de nye storkommuner der er kommet at vi har en ombudsmand , lena håber at de politikkere i din kommune nu snart opdager at der er noget helt galt i Odense kommune og i din sag særdels
  Besvar med citat
Gammel 17-09-2007, 11:47   #8
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Hej Lene

Jeg så dig på tv2 fyn i går. Sjovt at dig i levende live, hihi..

Det er total stærkt af dig at stille offentligt op, og du har jo ret i det du siger. Han skal da ikke bare stå der og lyve og påstå at han aldrig har fået nogen klager, sikke en omgang pis!

Så du også tv2 nyhederne kl. 19? Her var der også et indslag om en fyr på 22 som var død syg, men som havde fået afslag på pension. Hans far var nu gået ind i sagen og ville kæmpe hans sag. Kommunen havde løjet og kørt rundt med fyren i 4 år.

Åh altså den slags for bare mit pis i kog. Nogen ville måske spørger:" Jamen du kan jo være ligeglad, du har jo fået førtidspension og har dit på det tørre?" Og svaret er, at jeg bare ikke kan acceptere de uretfærdigheder, sjusk, inkompetance, ydmygelser, forhør, osv. som syge borgere gang på gang bliver undsat for. Det er jo ikke blot min sag som var et årelangt mareridt, men det er mange mennesker det drejer sig om, hvor det er gået galt.

Og kampen stopper jo ikke, efter at man har fået førtidspension. Enten bliver man behandlet som om man var død eller også som om man var skidt. F.eks. er det umuligt at komme til at tale med sin sagsbehandler. Jeg fik lige min telefon regning, og den var på 500 kr ekstra end den plejer. Hvorfor? Fordi jeg har haft ringet til Odense kommune igen og igen. Resultat? Intet. Ingen vil tage ansvar for noget, man bliver bare sendt rundt og rundt i ring, til man tilsidst giver op. Jeg fandt aldrig ud af om jeg kunne få tilskud.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2007, 12:42   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Antoniette en rigtigt god holdning at lægge for dagen og tænk hvis alle havde det sådan

Så ville der være meget mere modspil til politikkerne og de ville ikke kunne få lov til at løbe med halve vidne og løgne som de gør i dag ....

Antoniette hvis du ikke kan få fat i nogen pr telefon så syntes jeg du skulle klage til rådmanden nej joke , det får du jo nok ikke meget ud af he he

Jeg har siddet og læst artikler om ham i nat (kunne ikke sove igen igen ) og helt ærligt han virker mere røget end speget, også har han skiftet til ny alliance det tror jeg at de radikale venstre skal være glade for

Men en måde du kan komme igennem til kommunen på ang tilskud så er det via brev eller mail , de skal svare dig og du har også dit mere på det tørre hvis der senere skulle opstå tvivl...

men det er godt nok sørgeligt at vi har sådan et system at det skal være nødvendigt at sikre sig i hovdet og r** for at være sikker på at man bliver behandlet i tråd med hvad loven siger

Kan du ikke finde ud af på kommunen hvem du skal henvende dig til ang tilskud og så sende vedkommen et brev , ellers simpelthen send brevet til afdelingen og skriv at ingen kan fortælle dig hvem du skal snakke med og du er træt af at din telefon regning er så¨høj ... så skal de finde ud af det for dig .....
  Besvar med citat
Gammel 17-09-2007, 12:59   #10
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Antoniette en rigtigt god holdning at lægge for dagen og tænk hvis alle havde det sådan

Så ville der være meget mere modspil til politikkerne og de ville ikke kunne få lov til at løbe med halve vidne og løgne som de gør i dag ....

Antoniette hvis du ikke kan få fat i nogen pr telefon så syntes jeg du skulle klage til rådmanden nej joke , det får du jo nok ikke meget ud af he he

Jeg har siddet og læst artikler om ham i nat (kunne ikke sove igen igen ) og helt ærligt han virker mere røget end speget, også har han skiftet til ny alliance det tror jeg at de radikale venstre skal være glade for

Men en måde du kan komme igennem til kommunen på ang tilskud så er det via brev eller mail , de skal svare dig og du har også dit mere på det tørre hvis der senere skulle opstå tvivl...

men det er godt nok sørgeligt at vi har sådan et system at det skal være nødvendigt at sikre sig i hovdet og r** for at være sikker på at man bliver behandlet i tråd med hvad loven siger

Kan du ikke finde ud af på kommunen hvem du skal henvende dig til ang tilskud og så sende vedkommen et brev , ellers simpelthen send brevet til afdelingen og skriv at ingen kan fortælle dig hvem du skal snakke med og du er træt af at din telefon regning er så¨høj ... så skal de finde ud af det for dig .....
Hahaha, Ja jeg må klage til Hr. Rådmand, den stakkels mand siger jo at han slet ingen breve får... Hihi..

Og tænk at jeg skrev under på at Ny Alliance kunne stille op, jeg troede at Naser kunne komme med noget godt, men ak, de er jo ulve i fåreklæder, føj.

Ang. kontakt til Odense kommune, så har jeg lige måtte komme mig over mine sidste forsøge og blive lidt klar i hovedet igen. Det kan godt være at det lyder åndsvagt, men al kontakt til kommunen suger simpelthen al energi ud af mig. Har tænkt på at sende dem et anbefalet brev, men jeg har bare ikke noget navn at sende det til. Jeg har blot ikke kunne tage mig sammen til at gøre det endnu, altså at skrive et brev. En hver sætning jeg skriver, vil kommunen vende og dreje imod mig, så jeg skal jo nøje overveje hvad jeg skriver.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nogen i Odense, der ved... Carmen Alt det andet 2 26-10-2010 17:46
Odense - nu!!! Odenseaneren Politik og Samfund 2 11-11-2009 13:44
Odense byråd . Stella Politik og Samfund 0 25-02-2008 14:46
Odense Sag nille Spørgsmål ang fleksjob 16 15-11-2007 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension