K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2013, 12:41   #1
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
praktik som ikke går som det skal

Jeg har været i praktik i flere måneder jeg har været glad for at være der og arbejdet går godt er der nogle timer om dagen. Jeg blev sat ned tid efter noget tid Jeg gik med til bare for at have et arbejde at stå op til Det var i efteråret og jeg skulle op i December så jeg ville ikke ud at finde noget andet på det tidspunkt. Jeg kom til bag efter op gik godt nu er jeg så igen igen blev sat ned tid og vil jeg have noget at lave.

Jeg vil bare gerne have ro ro på min dagligdag igen. Jeg er ved at gå Psykisk ned på det hele nu mad: OP fuld i nu jeg har meget svært ved at få mad nok det bruger jeg en del tid på.

Det positive er at jeg er på ftp så penge skal jeg ikke tænkte på. Jeg bor at s hvor der er hjælp og der arbejdes på at finde noget andet til mig Hvad det ender med må jeg se på vil bare gerne ha ro på Når jeg skal til London til foråret det bliver godt.
Det er det er holder mig oppe lig nu og der kun er 4 1/2 måneder til at jeg får mine togskinner af DET bliver godt at få dem af
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 21:47   #2
Lise1964
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2012
Lokation: Nyborg
Indlæg: 15
Styrke: 12
Lise1964 er ny på vejen
Håber du finder det helt rigtige for dig, som kan give dig den ro, du efterlyser

Rigtig god tur til London - skøn by som jeg holder meget af og, især, at shoppe i

Knus til dig
Lise1964 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 16:52   #3
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg er ret positiv normalt men nu er det svært at være positiv men jeg vil ikke gå ned nu. Jeg har overlevet alvorlig sygdom en gang
Jeg fik chancen for at leve livet og jeg er blevet ret god når jeg tænker på hvilken sygdom det er. Jeg får dårlig samvittighed når jeg er ved at giv op så tager jeg mig sammen og tænker på alle dem der er blevet meget hårdt ramt og døde af denne ****e sygdom
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 19:30   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Vej86,

Hvorfor er du i praktik på ftp. er det fordi du ikke kan sidde stille derhjemme.

Igennem min arbejdsprøvninger på vejen til ftp. der har jeg om noget lært at jeg ikke skal røre ved noget der har med "pligt" at gøre. Er det det du er i pt. og generelt evt.?

Du har jo fået en førtidspension fordi du ikke kan arbejde så hvad laver du lige i praktik? Jeg anklager ikke dig, jeg anklager dit velbefindende Kære Vej86!!

Undskyld hvis jeg har misforstået din tråd eller?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 20:49   #5
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Enteneller jeg er i praktik fordi jeg ikke kan sidde stille derhjemme. Det sa jeg var i praktik kunne ikke give mig penge for mit arbejde så derfor blev det til praktik på ud bestemt tid Jeg stod også overfor en stor op en gang i det nye år så derfor gøre jeg ikke noget ved det.
Op blev så i december Jeg gik så også ned med en Depression efter op Så kom chefen og sagde at jeg skal gå ned tid
så var jeg også lige ved tandlægen som sag at skulle igang med en anden behandling Jeg spurgte end da på sygehuset og jeg skulle igang med den behandling og der sagde de nej til

Nu er jeg også blevet svimmel hele tiden Ja det kunne tandlægen ikke svare på han kom med nogle bud på det. Godt jeg har en tid på sygehuset så tager jeg det med dem lige nu. Går jeg udenom egen læge lige nu hun kan nok ikke komme med bedre bud end tandlægen.
Det positive er at den afdeling jeg hører end under på sygehuset er gode til at lytte og det er et stort sygehuse. Den del skal der nok komme styr på. Om nogle måneder er der styr på mit liv igen. Og så kommer det psykiske overskud igen.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 09:40   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære Vej86,

Den eneste der kan sørge for at der kommer ro på dit liv "igen" er ene og alene dig selv.

Jeg kan forstå at du har brug for et arbejde at stå op til og derfor er i praktik, men det kunne lyde til at du har alt for meget at se til der evt. Umiddelbart lyder det til at du gang på gang brænder ud.

Svimmelhed er ofte et symtom på stress. Har du gået til psykolog eller fået talt om "sammensætningen" af dit liv og din dagligdag? Det lyder som om at du kæmper med liv og sjæl for på en måde at betale tilbage for at have overlevet den dødelige diagnose du havde!? Du bør prøve på at give dig selv lov til at leve og nyde den ro du har mulighed for med ftp. Det er helt ok, men det tager også tid at vende sig til ingen tvivl om det.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 10:21   #7
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Jeg har taget en stor beslutning i dag. Jeg kommer aldrig mere ud på min nuværende praktik plads. Sådan er det bare Jeg gør det frivilligt og jeg har jo min ftp - penge hver måned Nu sag jeg fra det er rigtigt stort af mig
Nu vil jeg til at være god og sød ved mig selv Jeg er ret hård ved mig selv

Svimmelhed har jeg været siden op. Det er en bivirkning af op
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 11:27   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det er en stor beslutning, men sikkert den bedste for dig. Der skal nok komme andre ting i livet som vil gøre det meget bedre for dig.

Vi bliver hurtigt vænnet til, at vi ikke kan leve uden det ene og det andet. Nye vaner kræver tid og tilvænning og din nye vane uden pratik plads skal nok også falde på plads. Du må give det tid og bære over med dig selv for en stund for det er ikke bare sådan lige heller.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 14:43   #9
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Nu hvor jeg har taget beslutte. Er overskud på vej tilbage. er bare så glad nu. Jeg skal nok få noget at lave. Jeg vil kun lave de ting jeg kan overskue end til der kommer noget arbejde til mig. Det bliver helt godt at have en periode hvor jeg kun skal høre lydbøger
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 20:38   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det lyder godt og skulle der komme nogle nedture undervejs, så stol på dig selv og tro på at du er på den rigtige vej. Du gør det bedste for dig selv pt. så vær tålmodig med dig selv ved evt. kriser.

Jeg kæmpede selv med mig selv omkring det ikke at arbejde. F.eks efter første arbejdsprøvning i 2008 og afventning på sagsafgørelse. Jeg tænkte/følte at jeg da ikke bare kunne sidde derhjemme og lave ingenting, så jeg meldte til mig noget frivilligt arbejde 2 timer om dage -5 DAGE OM UGEN. Ja jeg skriver det med stort, for hvad tænkte jeg på!!!

Og det er jo det Vej86, hvad er det lige vi tænker på når vi lover mere end vi kan, ikke mindst over for os selv!!??

Ligeså, så lad dog arbejdet være til dem der heldigvis kan, det har de og vi alle kun glæde af.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 04-02-2013 kl. 20:55.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skal kommunerne ikke overholde loven-jo de skal østerbro Skal kommuner ikke overholde loven? 4 04-08-2020 23:17
Stoppe praktik når der ikke er jobmulighed? bruger2013 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 29 02-04-2013 08:15
skal skal ikke tvungen behandling Dyrmose Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 19-03-2013 03:37
kommunen kan ikke finde praktik plads ette74 Alt det andet 7 03-03-2012 09:21
Skal, skal ikke søge fleksjob? frkhansen Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 29-08-2011 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension