K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2007, 19:10   #1
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Så har jeg modtaget min Rec.profil.

I tirsdags fik jeg(Langt om længe)min rec.profil,og TROR da det ser positivt ud .
Hun skriver som det sidste: Der indstilles derfor til påbegyndelse og tilkendelse af førtidspension jf. PENL §§ 16, 17 og 20.

Under Barrierer har hun skrevetet vurderes, at TT´s helbredsmæssige problemer udgør en massiv Barriere i forhold til at opnå tilknytning til arbejdsmarkedet.Barriererne vurderes at påvirke arbejdsevnen i en sådan grad,at der er tale om varig nedsættelse af arbejdsevnen inden for ethvert erhverv,der gør at TT ikke vil opnå beskæftigelse på hverken ordinære vilkår,flex-job bestemmelserne eller via andre sociale foranstaltninger.

Under Udviklingsmuligheder har hun skrevet:TT har ansøgt om FP på det foreliggende jf. PENL § 17 stk. 1.
Ud fra en samlet faglig vurdering af de foreliggende oplysninger vurderes det at,TT uanset mulighederne for støtte efter den sociale eller anden lovgivning,herunder beskæftigelse i flexjob,ikke vil være i stand til at blive selvforsørgende ved indtægtsgivende arbejde.


Syntes selv det ser "positivt" ud?? hvad siger i "gamle" ræve
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 19:24   #2
helle2440
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2007
Indlæg: 19
Styrke: 17
helle2440 er ny på vejen
sådan Gaxeergud, det er jeg gladfor at høre. Nu er det meget spændende hvor hurtigt det går til ftp´en går igennem??. Fra jeg modtog en lignende skrivelse (se evt. mine tidligere indlæg) gik der 4 ugers tid inden min ftp var en realitet, så jeg håber det samme for dig så du kan starte på en frisk med økonomisk stabil fremtid. Men du må endelig skrive så snart du hører mere. mange positive tanker fra Helle
helle2440 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 21:37   #3
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
tillykke

hvordan er det med pension,skal du så søge om du får den høje..mellemste eller laveste pension eller er det hele over en kam
hvordan har du det med at blive pensionist....er det ikke lidt svært at forholde/accepterer-eller er det en lettelse
knus og tillykke
__________________
bliv vinder i dit eget liv
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 22:13   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
gaxeergud tillykke med det

Det kan man vist roligt sige var på tide

håber ikke at du bliver en fremmede her på siden nu, der er masser her på siden der kan bruge både din erfaring og din succes til at se at det kan lykkedes

nille alle får det samme i førtidspension nu, der er ikke længere forskel på lavste og mellemste og højste,,,

dog er der forskel hvis man er samlevende/gift og enlig
  Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 22:18   #5
gaxeergud
Hvor skulle jeg ellers være
 
gaxeerguds avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2007
Lokation: Blodense
Alder: 50
Indlæg: 115
Styrke: 17
gaxeergud er ny på vejen
Nu er det ikke lykkedes endnu,men syntes da det ser positivt ud.
Med hensyn til hvordan jeg har det med at blive pensionist,så har jeg det rigtigt godt.
Det vil give mig en masse ro i hverdagen som vil give noget energi.
8½ år i klørerne på Odense kommune har drænet mig en del,men skal nok komme i omdrejninger psykisk,når sagen er slut.
Aner ikke noget om hvad sats jeg får,men det er ikke så vigtigt for mig lige nu.
Med hensyn til mine besøg herinde,så vil jeg være her lige så ofte som jeg er nu.
__________________
Det er ikke altid den som tærsker langhalm der trækker det længste strå.
gaxeergud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 22:39   #6
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
gaxeergud

Håber dælme det lykkes for dig

Ja jeg havede jo ikke held med det, selv om det var kommunen der selv søgte

alt så også positivt ud men lort var det, er stadig meget nede over afslaget, det er ikke nemt at blive ved med at rejse sig hver gang man får et gok i nødden.

krydser finger og tær for dig alt held med sagen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 00:59   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Øhhh he he he det kan vist kaldes en nå men det må skyldes at jeg er så optimistisk på dine vegne (fed undskyldning for at sove i timen ikk ? )

NÅ men så går jeg bare i seng , kan i sove godt jer der hænger ved endnu
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 06:29   #8
VinnieBikini
Ved at vænne sig til K10
 
VinnieBikinis avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2007
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 14
Styrke: 17
VinnieBikini er ny på vejen
Hej Gaxeergud


Pøj pøj med det, håber det går igennem for dig. Kan godt sætte mig ind i, at det giver ro at få en afklaring på det hele.

Knuz jeg krydser fingre


Vinnie
VinnieBikini er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har modtaget et brev fra ombudsmanden :) mookmik Alt det andet 8 27-06-2013 17:02
Har ikke modtaget min aktindsigt Mad Alt det andet 24 12-03-2011 11:33
FTP §17 søgt og modtaget :-) DortheJ Din historie 24 10-03-2011 22:56
modtaget check busser24 Alt det andet 13 26-12-2010 19:10
stop SP ikke modtaget afgørelse!! kalona Spørgsmål ang fleksjob 1 29-11-2010 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension