K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-09-2007, 17:00   #1
pem
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
pem er ny på vejen
Genoptagelse af førtidspension sag

Jeg har fået førtidspension i snart 5 år.
Der står at min sag skal genoptages efter 5 år.
Hvordan skal jeg forholde mig ?
Er der nogen der ved hvordan det forgår , jeg har ikke kræfter
til at skulle igenmen en lang sags behandling igen .
Med venlig hilsen
pem er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2007, 19:04   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

hej pem og velkommen til K10 ...jeg ville gerne hjælpe dig men jeg ved det ikke ...det er et godt spørgsmål

ER DER IKKE en FØRTIDSPENSIONIST DER KAN SVARE ?

Hallooo derude...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 11:32   #3
printz4l
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2006
Indlæg: 17
Styrke: 19
printz4l er ny på vejen
Revurdering af FtP

Hej Pem!
Har en nabo, der bliver revurderet hvert femte år, han skal så vurderes for sidste gang næste år?!?
Men såvidt jeg har forstået på ham, er det et egen lægetjek, hvor ens egen læge skal vurdere om man har fået det bedre siden man fik pensionen.
HVIS man så har det VÆSENTLIGT bedre, er der grundlag for en ny prøvning af ens erhvervsevne, men altså KUN hvis man har fået det VÆSENTLIGT bedre, f.eks., hvis ens arm er revet af, at der så er vokset en ny ud
I min nabos tilfælde er det ryggen der er slidt ned, og man kunne jo teoretisk forestille sig, at hvis han, med "pause" fra arbejdsmarkedet havde held til at træne ryggen op, så ville der måske kunne findes en ny "venlig" arbejdsgiver, der ville påtage sig at slide den ned igen

Held og lykke med det

Pøj-pøj til alle
printz4l er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 12:23   #4
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 47
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Det dr med at den skal tages op hver 5 år, hvor står det henne i jeres papirer ?

Stod det på det papir hvor i fik det tilkendt ?

Jeg fik kun et papir med kryds i tilkendt pension, ikke noget med at den skal tages op igen.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:35   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
amik hvis ikke der specifikt står at den skal tages op efter så og så mange år så er det fordi den ikke skal genoptages
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Genoptagelse af tildelt førtidspension custer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 07-02-2011 14:28
Genoptagelse af pensionssag. PMH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 16-08-2010 10:39
genoptagelse af erstatningssag Fina Dit og Dat 1 30-11-2008 19:00
Genoptagelse af førtidspension Hejdien Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 01-03-2007 00:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension