K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2007, 15:16   #1
Klein
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2007
Indlæg: 14
Styrke: 17
Klein er ny på vejen
Vudering af arbejdsevnen

Hej, jeg er gået ind i min mors ansøgning om førtidspension som partsrepræsentant, og har netop søgt om akindsigt.

I min mors sag er der udtalelser fra flere læger, hvori der står, at hun ikke må opholde sig på arbejdspladser med stærke lugte.

Min mor kan ikke tåle stærke lugte som, kemikalier, rengøringsmidler og parfume. Derfor kan hun faktisk ikke arbejde på en arbejdsplads, hvor der arbejder andre mennsker, da folk bruger parfume.


Problemet er, at da der skal laves en vudering af arbejdsevne, er hun nødsaget til at skulle ud på en arbejdsplads - hvilket hun ikke kan tåle.

Hvad gør jeg/vi?
Klein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 15:26   #2
SacredSpirit
På vej til at lære K10
 
SacredSpirits avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
SacredSpirit er ny på vejen
Vudering af arbejdsevnen

Fortæl dem, det skal være en duft neutralt arbejdsplads, vor ansatte ikke bruger parfume og at der ikke må dufte af stærke rengøringsmidler...
Hvis de ikke kan leve op til dette, kan din mor jo ikke deltage..
SacredSpirit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 15:44   #3
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Skrivelse fra socialministeriet

hej Klein

Jeg sidder med en skrivelse fra Socialministeriet fra 18. oktober 2005, hvor der blandt andet står;
"Fordi der netop er tale om en afprøvning af arbejdsevnen er det ikke hensigten, at borgeren skal udsættes for unødigt ubehag i forbindelse med forløbet"

Håber det hjælper dig. Det er underskrevet Torben Hede. Ring og tal med Socialministeriet.

Pøj pøj

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 17:14   #4
Klein
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2007
Indlæg: 14
Styrke: 17
Klein er ny på vejen
tak, det var 2 fode svar. Desværre søgte jeg forgæves efter den skrivelse som blev omtalt, både ved at google den og søge på socialministeriets hjemmeside, som ellers er fyldt med mange skrivelse.

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde den?

Men ellers vil jeg ringe til socialministeriet og høre dem.
Klein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 18:19   #5
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
skrivelse

Hej Klein

Den kan du ikke finde, da det er et svar fra socialministeriet til mig. Men hvis du sender mig din mail-adresse vil jeg gerne scanne det ind og sende det til dig

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 18:28   #6
Klein
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2007
Indlæg: 14
Styrke: 17
Klein er ny på vejen
det ville jeg meget gerne have

EDIT/Admin: mailadresse fjernet og sendt til Lena med Privat Meddelelse.
Klein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 19:22   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Lightbulb

Citat:
Oprindeligt indsendt af Klein Se meddelelser
Hej, jeg er gået ind i min mors ansøgning om førtidspension som partsrepræsentant, og har netop søgt om akindsigt.

I min mors sag er der udtalelser fra flere læger, hvori der står, at hun ikke må opholde sig på arbejdspladser med stærke lugte.

Min mor kan ikke tåle stærke lugte som, kemikalier, rengøringsmidler og parfume. Derfor kan hun faktisk ikke arbejde på en arbejdsplads, hvor der arbejder andre mennsker, da folk bruger parfume.


Problemet er, at da der skal laves en vudering af arbejdsevne, er hun nødsaget til at skulle ud på en arbejdsplads - hvilket hun ikke kan tåle.

Hvad gør jeg/vi?
Så skal kommunen respektere det, men med de såkaldte humane mennesker der sidder der , skal I kæmpe hårdt for at få hul igennem...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2007, 22:20   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har lokket Lena til at sende mig det omtalte dokument også , vi er garenteret andre der godt kunne bruge det , så her er det og tak til Lena
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  scan0002.jpg
Visninger: 614
Størrelse:  61,1 Kb
ID: 19  
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonsulentens vudering jeres synspunkter søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 26-07-2012 23:29
men gard og vudering sanne mor Alt det andet 5 05-06-2012 18:05
kan en jobkunsolent tage ens flexjob bevilling fra en. og evt. kræve en ny vudering annech Spørgsmål ang fleksjob 11 04-02-2012 20:59
Smerteklenik.Vudering af Arbejdsevnen ?? slagteren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-10-2010 19:32
forkert vudering af min pensionssag fønix Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 01-09-2009 20:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension