K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2007, 09:27   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation En mands kamp.

Her er et link til en mand som hedder Benny Gerhard der blev kørt ned af en spritbilist han har skrevet om hele sin sag på sin egen hjemmeside som jeg syntes hører med her....han vil nu trække stikket ud selv ...han har sendt brev til statsminister Anders Fogh. ( som ikke svarer )

http://www.benny-g.dk/

Alle breve ligger på hans side...gid vi kunne få ham til at lade være med at slå sig selv ihjel...

Måske skal vi invitere ham ind her..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2007, 09:53   #2
Annelise48
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2007
Indlæg: 1
Styrke: 0
Annelise48 er ny på vejen
En mands kamp

Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Her er et link til en mand som hedder Benny Gerhard der blev kørt ned af en spritbilist han har skrevet om hele sin sag på sin egen hjemmeside som jeg syntes hører med her....han vil nu trække stikket ud selv ...han har sendt brev til statsminister Anders Fogh. ( som ikke svarer )

http://www.benny-g.dk/

Alle breve ligger på hans side...gid vi kunne få ham til at lade være med at slå sig selv ihjel...

Måske skal vi invitere ham ind her..
Måske skulle vi lave en underskriftsindsamling for Benny, som jeg har kendt fra nettet i flere år.
Han skriver her: http://www.borgerdebat.dk/phorum07/r...7096#msg-37096

Aktiveres links her?

Davs, jeg hedder Annelise og jeg har lige fået tilkendt den højeste førtidspension, 7 år og 8 mdr. for sent.
Skal lige sondere terrænnet lidt her og se om jeg kan finde ud af jeres debatside. Nu har jeg gjort et forsøg;-))

Mvh
Annelise
Annelise48 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2007, 15:44   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hejsa Annelise og velkommen til siden

Ja link aktiveres her på siden og tak for linket til borgerdebatten, jeg har nu skrevet til Benny og inviteret ham her til siden og tilbudt at vi vil hjælpe ham på alle de måder vi kan det sig være skrive og prøve at presse nogen eller se om vi kan råbe pressen op, hvorvidt han ser min besked via borgerdebatten er jo ikke til at sige men vi har da lov at håbe

MVH
Hejdien

PS er der noget på siden der forvirre så smid en pb så skal jeg prøve at hjælpe dig

du kan også skrive til admin saturn , admin pluto admin neptun eller admin jupiter
  Besvar med citat
Gammel 08-09-2007, 12:22   #4
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Det overrasker mig ikke engang, at den stakkels mand er kommet så langt ud. Alle disse svigt og den uretfærdighed kan drive et hvert menneske til vanvid.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2007, 00:04   #5
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Angry Ja! Benny har måttet kæmpe hårdt til d.d.

Godt at se at Benny' s sag nu også omtales her på. - Jeg selv er en af dem der prøver at støtte Benny ved at ha' info og udbrede nyt på mine sider om hans sag.

Jeg håber at han tager mod jeres tilbud om at komme ind og deltage her.

Benny har fortjent stor opbakning og håber at det ej bliver nødvendigt for ham at *tage stikket ud* den 1. okt.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 12:20   #6
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
jeg kan ikke lade være med at tænke på Benny

så jeg har skreven om ham på min blog på ekstra bladet og tippet dem, syndes folk skulle se hvad der forgår her i danmark
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 13:59   #7
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
VELKOMMEN TIL DIG BENNY GERHARD sætter lige din tråd op så du kan se den...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 14:22   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hver gang jeg skriver til myndigheder, kommuner eller nyhedsmedier så omtaler jeg ham også , det ville være forfærdeligt at finde ud af at han havde gjort alvor af sine trusler den 1 Oktober...

jeg har skrevet til ham via hans profil over på borgerdebatten men der er desværre ikke noget svar fra ham lige som han heller ikke er dukket op herinde, men det kan man nok ikke fortænke ham i , han har masser af tænke over lige pt ...


så jeg tror at det bedste vi kan gøre pt er at blive ved med at råbe op om hans sag indtil nogen høre det.

Benny G har selv skrevet over på borgerdebatten hvis nogen vil læse det så står det her http://www.borgerdebat.dk/phorum07/r...0357#msg-40357

har i lyst til at finde ud af hvordan man i Dk behandler nybagte forældre så læs her http://www.123hjemmeside.dk/Baby-Emil/9493384 eller her
http://www.handicapportalen.dk/sekti...-fortraed.html

jeg sidder stadig med kæben nede på brystet (ser dumt ud) men det gør man altså ikke bare i 2007, hvad er syge og handicappet ? mennesker af laver værdi uden krav på at deres borger rettigheder bliver overholdt ???
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 14:33   #9
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg har skrevet til ham via hans profil over på borgerdebatten men der er desværre ikke noget svar fra ham lige som han heller ikke er dukket op herinde
Det har han sq.. Han er den sidst tilmeldte i dag
  Besvar med citat
Gammel 14-09-2007, 18:34   #10
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
"Handicappet"...,

"Handicappet", om retten til at have et liv!

Jeg er blevet opfordret til, at melde mig på denne debatside. Tak for det.

Jeg har for, at indlede med min historie oprettet en ny tråd.

"Handicappet"...,

Vi ses der

Benny G.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjobber i min mands virksomhed Kodered Spørgsmål ang fleksjob 1 11-06-2013 11:27
Ensom kamp Hanna Spørgsmål ang fleksjob 9 27-05-2010 00:13
22 års kamp buster Alt det andet 1 29-09-2008 18:53
flexjob i mands firma Monalisa Manglen på Fleksjob 4 20-01-2008 01:51
en lang sej kamp engelkes Hvordan forløb det da du søgte fleks? 6 23-04-2006 00:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension