K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2007, 07:47   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Skrivelse til Civilstyrelsen

Har sendt denne mail i dag;

Ansøgning om fri proces efter retsplejelovens §329

Hermed skal jeg forespørge på muligheden for - uanset økonomi - at opnå fri proces, såfremt vi er flere borgere i samme kommune som kan bevise;
  • Kommunen bruger uautoriserede psykologer i forbindelse med førtidspensionsansøgning
  • Disse psykologer fremkommer med en psykisk overbygning/diagnose/manglende motivation selvom borgeren har veldokumenterede fysiske lidelser
  • Ved konsultation hos (privatpraktiserende) autoriseret psykolog efterfølgende, falder kommunal psykologs analyse/vurdering helt igennem, og tilbagevises.
  • Kommunal uautoriseret psykolog har i nogen tilfælde 4 måneders praktisk erfaring inden de kommer med fatal vurdering, som efterfølgende tilbagevises kraftigt af erfaren autoriseret psykolog.
Er der basis for at opnå fri proces for en gruppe svage borgere, hvor kommunen bevidst tegner et forkert billede - for efterfølgende at kunne afvise en pensionsansøgning?

Supplerende kan oplyses at flere af disse borgere faktisk er tilkendt fuld dækning fra privattegnet forsikring, da disse kan se borgeren har under 1/3 arbejdsevne tilbage på baggrund af de fysiske forhold.

For god ordens skyld skal oplyses, at denne mail offentliggøres på www.k10.dk da mange følger denne udvikling med interesse


Med venlig hilsen


Lena Michelsen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2007, 15:50   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej lena

jeg for min del er spændt på at se når de forskellige svar forhåbentligt snart begynder at rende ind til dig , det kan ikke være rigtigt at der ikke er nogen retssikkerhed for borger i Danmark og specielt åbenbart i Odense kommune ...

Jeg tror ikke på at der ikke er nogen politikkere på borgen der ikke er bevidste om det, men tror mere bare at de vælger ikke at gøre noget ved det, for det er jo ikke sådan at de ikke har fået oplysninger om hvad der foregår.

Hvis det er sådan at man kan krænke menneske rettigheder som man vil så er der vel ingen grund til at have en retssikkerhedslov, det er jo alligevel noget der er helt til grin hvis og så frem politikkere kan vælge at blæse højt og flot på den


jeg sætter lige artiklen fra ude og hjemme på her så folk kan læse om din sag (også får vi jo også lige sat ansigt på dig )

MVH

Hejdien

  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Civilstyrelsen blanket ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 16 07-08-2011 14:50
Fastsættelse af årsløn og udbetaling fra Erstatningsnævnet/civilstyrelsen Anna1 Alt det andet 2 05-02-2011 17:39
Civilstyrelsen - erstatningsnævnet Anna1 Dit og Dat 7 31-05-2010 10:10
Åben skrivelse til folketingets mdl. @PerChr Det er da strengt ! 7 26-04-2009 19:40
Hjælp til skrivelse... Lund Dit og Dat 6 03-11-2008 21:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension