K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2012, 22:32   #1
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Cool lægekonsulenter er sindsyge!

SE her http://da.wikipedia.org/wiki/Vrangforestilling

da konsulenterne kommer med erklæringer som de stædigt holder fast på
men da de IKKE har undersøgt den som de udtaler sig om så opfylder de kriterierne for en vrangforestilling dvs. at de er psykotiske og det gælder specielt hvis der er direkte bevis på at det som konsulenten fantaserer om ikke er forankret i realiteterne
dvs. at konsulenterne er i følge internationale regler psykotiske ,ELLER bare fulde af løgn!
vælg selv
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2012, 23:07   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Lægekonsulenterne, danskerne, førtidspensionisterne er at skære bestemte grupper over én kam.

Hvad med at nøjes med at skrive NOGLE lægekonsulenter - for der er bestemt også en masse fair, gode og dygtige i mellem?! (der er knapt en kvart million førtidspensionister i DK, så nogen må jo være kompetente).....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2012, 23:15   #3
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
svar

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Lægekonsulenterne, danskerne, førtidspensionisterne er at skære bestemte grupper over én kam.

Hvad med at nøjes med at skrive NOGLE lægekonsulenter - for der er bestemt også en masse fair, gode og dygtige i mellem?! (der er knapt en kvart million førtidspensionister i DK, så nogen må jo være kompetente).....

Hvis lægekonsulenten har undersøgt den som han udtaler sig om SÅ ER HAN IKKE LÆGEKONSULENT MEN DERIMOD LÆGE!!(og inhabil da han arbejder for kummunen og forvalter sine + andres erklæringer)
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2012, 23:48   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er jeg godt klar over, det er jo ingen hemmelighed.......er du da selv blevet undersøgt at en lægekonsulent eller hvad er din pointe?

At skrive at lægekonsulenter er sindssyge og lider af psykoser, skizofreni og vrangforestillinger, kan jeg som har disse diagnoser, så vende om og sige, jamen så er jeg lægekonsulent.

Synes bare det er lavt at rende rundt og sætte mærkater på hinanden og bruge psykisk sygdom og diagnoser på den måde.

Sidst redigeret af Ninja; 26-08-2012 kl. 23:54.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 00:24   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja det ville vel egentlig også være en del bedre at gå efter systemet...altså måden systemet er sat op på...reglerne eller mangel på samme for disse lægekonsulenter...

For uanset hvor du kommer....det være sig lægekonsulenter, pensionister, lønmodtagere, politikere osv osv osv...så vil du altid finde nogle som snyder, svindler eller på anden måde er uærlige...

Så det vil klart være bedre at gå efter den måde de har det system op på ang de lægekonsulenter....for det er da råddent det system...

Ja det er læger...nååå nej det er jo ikke fordi vil bliver nødt til at kalde dem for konsulenter da vi helst ikke vil have at de skal gå ind under lægeansvaret.....ja man kunne blive ved...

Regler og love for lægekonsulenter....nå nej det går jo ikke...for så skal de jo overholdes...og det koster jo penge...nej så er det bedre at bare lave en skrivelse eller to til kommunerne....en skrivelse som ikke behøves at tages alvorligt af kommunerne...

Selvfølgelig findes der "gode" lægekonsulenter....som holder sig til at "oversætte" det de andre læger har skrevet....

Vi hører nok bare ikke om dem så tit herinde....og det er vel logisk nok da siden jo primært henvender til til folk som er kommet i klemme i systemet...

Det er lidt som den evige diskussion om rød og blå....det hjælper nemlig heller ikke at diskutere rød og blå...vel at mærke når der skal debatteres i et forum...men derimod hvis man diskuterede de problemer der findes og evt løsninger på samme....og så er det vel egentlig lige meget om det er den ene eller den anden farve...og måske man ligefrem kunne komme frem til noget konstruktivt...

Nå det var bare lige lidt ævl herfra ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 11:43   #6
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, det er jeg godt klar over, det er jo ingen hemmelighed.......er du da selv blevet undersøgt at en lægekonsulent eller hvad er din pointe?

At skrive at lægekonsulenter er sindssyge og lider af psykoser, skizofreni og vrangforestillinger, kan jeg som har disse diagnoser, så vende om og sige, jamen så er jeg lægekonsulent.

Synes bare det er lavt at rende rundt og sætte mærkater på hinanden og bruge psykisk sygdom og diagnoser på den måde.
Min pointe er at hvis en konsulent der ikke har undersøgt den han udtaler sig om ,sælvstændigt erklærer noget lægefageligt som er oven i købet er i direkte modstrid med det der står i klientens lægeerklæring ,ja så er konsulenten sindsyg i følge internationale regler og så må konsulenten IKKE arbejde med sagen af indlysene årsager
eller også så lyver han bare men så må han jo naturligvis heller ikke arbejde med sagen
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 15:48   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvis den lægekonsulent, der er knyttet til din sag, efter din mening ikke varetager funktionen efter hvad der er defineret i opgaven, må du jo klage over det. At skyde med spredehagl på alt og alle har ingen mening.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 18:52   #8
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
kunne være du skulle snakke med din psykiater omkring vrangforestillinger og dit had til lægekonsulenter.
er helt ude af proportioner og bruge psykisk sygdom som et skældsord

har selv kæmpet i flere år, inden lægekonsulenten overgav sig
men lægeerklæringerne var grunden til lægekonsulenten kunne finde huller
så har absolut intet had eller andet imod lægekonsulenten.
men er da helt sikker på der ikke er nogen behandlingsmuligheder
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2012, 19:54   #9
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
vil bare sige jeg ku har positiv at sige om lægekonsulent..så de findes også..de positive historier...

dermed ikke sagt det modsatte ikke findes

stribe førtidspensionist 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 19:18   #10
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Synes bare det er lavt at rende rundt og sætte mærkater på hinanden og bruge psykisk sygdom og diagnoser på den måde.
Jeg synes også deter trist at mine diagnose skal anvendes som nedsætende skældsord.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægekonsulenter Shanmoo Politik og Samfund 6 10-01-2012 17:29
lægekonsulenter annicab Lægekonsulenternes Rolle 1 28-11-2011 21:53
Lægekonsulenter... Trunten Alt det andet 2 15-09-2011 11:45
Lægekonsulenter falentin Lægekonsulenternes Rolle 15 22-06-2011 15:27
Lægekonsulenter i BAN? Carmen Politik og Samfund 17 10-01-2011 19:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension