K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-07-2012, 09:31   #1
sporup
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Indlæg: 7
Styrke: 0
sporup er ny på vejen
Smile Søg et fleksjob - nyt tilbud

På adressen http://fleksjob.blogspot.dk/p/ledige-fleksjobbere.html er der en etikette i toppen "Ledige fleksjobbere" og trykker du på den vil du se en lille vejlening og et kort.
Du kan udfylde skemaet - og så hurtigt som overhovedet muligt vil jeg lægge dine informationer på kortet.
En gang om måneden får du en mail, hvor jeg vil spørge dig om der er rettelser, f.eks. at du har fået et job
Bloggen er lavet på frivillig basis, så jeg håber at tilbuddet bliver taget godt imod.
Jeg håber en lille smule på, at bloggen på sigt kan give nogle fleksjobs finansieret af Beskæftigelsesministeriet - for vedligeholdelsen og udviklingen vil kunne klares fra egen bopæl, hvor jeg godt kan få øje på en lang række fleksjobbere, der vil tage imod et sådant job med kyshånd.
Men det kræver altså, at tilbuddet viser sin værdi - hvorfor jeg stærkt vil opfordre dig til at benytte dig af tilbuddet.
Jeg tænker også en del på, at fleksjobbere skal være aktivt jobsøgende fra den 1. januar 2013, hvor det selvsagt vil være fint, hvis man kan dokumentere at man er aktivt jobsøgende, når man står på kortet. Og dermed en opfordring til, at du tipper andre fleksjobbere.
sporup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 10:44   #2
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...ser da umiddelbart ud til - ved hurtig skimming af linket - at være et godt initiativ :-)

I den forbindelse strejfer en principafgørelse fra Ankestyrelse mig:

En kommune fik ikke medhold i fratagelse af ledighedsydelse, hvor Ankestyrelsen havde lagt vægt på, at borgeren stod opført på jobnet.dk med anførte skånebehov...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2012, 15:25   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ved første øjekast ser det jo fint ud....men jeg ville virkelig tænke mig grundigt om inden jeg udfyldte den formular og hermed gav alle mine oplysninger til en total fremmed...

Nu ved jeg ikke om det er dig der har lavet siden Sporup??

Måske hvis der kom en del mere på siden om hvem det er der har mine oplysninger og at mine oplysninger ikke ville blive brugt til andet formål end at komme på det kort...

Folk kan tjene store penge på at sælge oplysninger som disse...

Man må også håbe at personen bag har sørget for at have dokumentation på at personen har fået lov til at dele disse oplysninger....da man hurtigt kan få store problemer med Datatilsynet...

Det faktum at folk selv udfylder disse oplysninger og sender dem til dig er ikke en licens til at du må dele dem...

Men selve ideen er ret god...der mangler måske bare lidt ved udførslen af den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kommunalt tilbud - fleksjob? Nico Spørgsmål ang fleksjob 14 26-06-2012 12:15
Tilbud om bisidder O.Larsen Et godt link! 0 11-04-2012 11:39
Fik tilbud om et job rose Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 8 06-12-2008 23:34
Det er da et tilbud. Maj-Britt Politik og Samfund 1 25-08-2008 20:11
Dårligt tilbud fra LO plus andi1975 Dit og Dat 1 17-12-2007 15:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension