K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2012, 19:50   #1
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Exclamation et megagodt ?

forestil jer at en korrupt lægekonsulent blev permanent syg og stod uden indkomst for livet , og derfor måtte søge førtidspension,og derefter fik feks.2 lægeerklæringer på at han var permanent syg uden erhvervsevne.
og der så var en skiderik af en lægekonsulent der forfalskede hans lægeerklæringer så han fik afslag på pension!!
HVAD VILLE eks.lægekonsulenten så sige til kommunen?????
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 20:01   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den er jo ret nem og det har vi set før...folk som selv kommer fra systemet og som regner med en helt anden behandling....

Når de ikke får dette...og de oplever hvordan (mange) folk egentlig bliver behandlet...ja så er det faktisk dem der råber højst om hvor uretfærdig det hele er...

Nu har jeg ikke lige hørt en lægekonsulent råbe op...men jeg har hørt flere sagsbehandlere og jobkonsulenter gøre det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 20:01   #3
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 59
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Han ville vel være nød til at kæmpe med næb og kløer ligesom mange af vi andre har gjort. Men det kunne da være sjovt at se i praksis.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 21:23   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af einstein Se meddelelser
HVAD VILLE eks.lægekonsulenten så sige til kommunen?????
Inden han siger noget som helst til kommunen, så sætter han sig, i afmagt, ved sin pc og begynder at google på må og få, og lige pludselig dumper han ind på K10, hvor han vil få råd og vejledning til, at komme videre.

Men hvis han læser med her, så vil jeg anbefale ham ikke, at fortælle, at han er eks.lægekonsulent.

Der ku' jo være en og anden, som let og elegant sprang hans tråde over.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 21:39   #5
keld60
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2010
Indlæg: 528
Styrke: 14
keld60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Inden han siger noget som helst til kommunen, så sætter han sig, i afmagt, ved sin pc og begynder at google på må og få, og lige pludselig dumper han ind på K10, hvor han vil få råd og vejledning til, at komme videre.

Men hvis han læser med her, så vil jeg anbefale ham ikke, at fortælle, at han er eks.lægekonsulent.

Der ku' jo være en og anden, som let og elegant sprang hans tråde over.
Nu kender vi jo ikke denne fiktive persons rolle i systemt og om det er en af de "gode" eller "dårlige" af dem.

Hvorfor skulle vi her på k10 behandle dem anderledes end andre fordi de desværre er havnet midt i det.
keld60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 21:50   #6
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 12
carolines er ny på vejen
Det kan godt være der er brodne kar imellem lægekonsulenterne - men det er der vel alle steder?

Personligt har jeg kun haft rigtig gode oplevelser med lægekonsulenterne (i to forskellige kommuner), som til punkt og prikke har fuldt de anbefalinger der har været fra sygehusets speciallæger:-)

Så kom der en her på k10.dk -eller andre steder, for den sags skyld - så ville jeg behandle vedkommende fuldstændigt på lige fod med alle andre!
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 22:00   #7
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 15
Lunasdatter er ny på vejen
Ham den pensionerede lægekonsulent ville jo have en kopi af samtlige lægeatt. så det spørgsmål er lidt hjernedødt.. når resspurceprofilen skal gennemlæses, så blev det opdaget..

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor dælen du har et horn i siden på samtlige af landets lægekonsulenter..
Er det pga du ikke kan få din gamle pension sat op så satsen bliver til den højeste .. eller ?
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 23:11   #8
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Ham den pensionerede lægekonsulent ville jo have en kopi af samtlige lægeatt. så det spørgsmål er lidt hjernedødt.. når resspurceprofilen skal gennemlæses, så blev det opdaget..

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor dælen du har et horn i siden på samtlige af landets lægekonsulenter..
Er det pga du ikke kan få din gamle pension sat op så satsen bliver til den højeste .. eller ?
Jeg tænker det samme ...nu er vi ligesom blevet gjort opmærksom på i diverse tråde at Einstein + lægekonsulenter ikke bliver bedste venner sådan lige foreløbig.
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-05-2012, 23:23   #9
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
Nu skriver einstein jo, at det drejer sig om en "korrupt" lægekonsulent, men bortset fra det, så kan jeg ikke se trådens relevans.

Jeg synes, det kunne være mere interessant at spekulere over, hvad der ville ske, hvis Joachim B. Olsen oprettede en profil på K10, når man tænker på at...

1. Ethvert personligt angreb på k10.dk' s ... brugere vil føre til øjeblikkelig og permanent udelukkelse fra k10.dk.
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2012, 07:14   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Nu kender vi jo ikke denne fiktive persons rolle i systemt og om det er en af de "gode" eller "dårlige" af dem.

Hvorfor skulle vi her på k10 behandle dem anderledes end andre fordi de desværre er havnet midt i det.
Eftersom jeg svarede på einsteins spørgsmål:

"forestil jer at en korrupt lægekonsulent blev permanent syg og stod uden indkomst for livet , og derfor måtte søge førtidspension,og derefter fik feks.2 lægeerklæringer på at han var permanent syg uden erhvervsevne.
og der så var en skiderik af en lægekonsulent der forfalskede hans lægeerklæringer så han fik afslag på pension!!
HVAD VILLE eks.lægekonsulenten så sige til kommunen?????" (min markering)

så kender vi lige præcis denne fiktive persons rolle i systemet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension