K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-08-2007, 10:55   #1
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
Irriterende

Jeg skal starte på et afklaringsforløb på reva-huset i Sep. som jeg har ventet på siden d. 25 juni.

Forløbet skal med stor sandsynlighed ende, med at jeg starte på uddannes som industritekniker.

Derfor er det irriterende, at jeg skal vente den ene uge efter den anden på Odense kommune, når der er mangel på lærlinge indenfor området.

http://www.fyens.dk/article/844647
Umuligt at få lærlinge
Metalindustrien står i kø for at få lærlinge. De unge påvirkes af tv og vælger fag som kok og gartner.
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-08-2007, 17:58   #2
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Hej andi

Jeg forstår så absolut godt din fustration. Alle nye uddannelser og kurser starter jo nu og så sidder du der og venter på over hovedet at kunne blive "visiteret"/afklaret.
Hvis du er i fagforening, så få dem med ind i din sag hvis de ikke er det. De har måske bedere muligheder for at påvirke tingene, for kommunen har jo et vist hensyn at tage til arbejdsmarkedet.
Eller hvad med et læserbrev, så alle kan se "komikken"? Det kunne måske også få nogle af virksomhederne til at reagere, for de er jo virkelig hårdt trængt.

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension