K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-01-2012, 16:40   #1
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Thumbs up fleksjob i københavn-

Københavns Bybi Forening

(Arbejdspladsen ligger i København kommune)

Københavns Bybi Forening er en prisbelønnet socialøkonomiske virksomhed som har til formål at bringe millioner af honningbier til byen og oplære en ny generation af by-biavlere fra kanten af arbejdsmarkedet.

Vi søger en erfaren administrationsmedarbejder til at organisere og administrere vores medlemmer, kontor og aktiviteter i Københavns Bybi Forening.

Dine opgaver

- Administration af Københavns Bybi Forening, herunder håndtering af medlemskartotek, kontingentopkrævning, udarbejdelse af dagsorden og referat til foreningens møder.

- Udvikling af administrationssystem for Bybis honningcentral for at gøre det tilgængeligt for flere af foreningens medlemmer.Monitorering af projektets aktiviteter og effekter.

- Daglig håndtering af Bybis administration herunder indbetaling af regninger, bogføring og økonomi.

- Opdatering af Bybis hjemmeside og facebook med events og nyhedshistorier.

- Organisering af projektets eventskalender og intern tidsplanlægning.

- Støtte til bybis ledelse, assistenter og frivillige.

- Bidrage til udvikling af Projekt Honninghaver, som har til formål at etablere grønne lommer til biavl i byen samt oplære en ny generation af by-biavlere.

Din profil

- Du har erfaring som administrationsmedarbejder i en virksomhed eller forening med fokus på implementering af projekter med eksterne samarbejdspartnere og interessenter.

- Du har erfaring i foreningslivet og forståelse for hvordan man inddrager frivillige, medlemmer og andre interessenter.

- Du har erfaring med online systemer f.eks. e-conomics, batchbook og google docs

- Du er konkret og praktisk og er god til at finde løsninger på komplekse udfordringer.

- Du kommer til at være med til at forme en ny organisation under unikke og til tider hektiske forhold, så selvstændighed samt evne til at prioritere og improvisere er essentielle egenskaber.

- Til sidst skal du være åben og respektfuld og være i stand til at kommunikere med både tidligere hjemløse, flygtninge, frivillige samt erhvervslivets topchefer.

Om stillingen

Stillingen er en fuldtidsstilling, der hører under fleksjobordning.

Startdato: Februar 2012.

For yderligere information - kontakt Oliver Maxwell på 41 27 55 44.

Send os din ansøgning på [email protected]. Ansøgningsfrist er fredag 27. Januar 2012 kl. 12.00.

Om Bybi Læs mere om Københavns Bybi Forening på http://www.bybi.dk.

Download vores årsrapport her: http://issuu.com/bybi/docs/arsrappor...olor=%23222222 Vi har til huse på Aktivitetscenter Sundholm, Sundholmsvej 18, 1., 2300 Kbh. S.
Ledige stillinger: 1
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 19:55   #2
Batman
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-01 2011
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 21
Styrke: 14
Batman er ny på vejen
Det var lige et job for mig....

Bare ærgerligt at det er på fuld tid, for nedsat tid er er et af mine skånebehov, og sådan er det vist for de fleste med fleksjobbevilling.
Batman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 20:09   #3
JP2610
Elsker at være her på K10
 
JP2610s avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2012
Lokation: Rødovre
Indlæg: 56
Styrke: 13
JP2610 er ny på vejen
Ja, jeg har også set annoncen på nettet tidligere i dag, men da jeg nåede til timeantallet, måtte jeg konstatere at det ikke er en mulighed for mig...

Netop godkendt til fleks.. nogen der kender specielle jobportaler for ledige fleksjob??

Mvh Jette
JP2610 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 20:18   #4
Mymlen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2008
Indlæg: 72
Styrke: 16
Mymlen er ny på vejen
Held og lykke med at finde en der kan arbejde fuld tid, og som er visiteret til et fleksjob.
__________________
"Fald syv gange - men rejs dig otte"

Japansk ordsprog
Mymlen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2012, 21:00   #5
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg kunne ellers forestille mig, at det handler mere om, at man får fuld løn, og derfor hedder det fuldtidsstilling.... Det er det jo normalt, da nogle er deltids-fleksjobbere.

Hvis I er SÅ interesseret i jobbet, kan man jo af/bekræfte ved at ringe til den person, man kan få mere at vide om jobbet. Det ville jeg gøre - og så søge... Jeg ved det selvfølgelig ikke, om det er 37 timers fleksjobber, de vil finde, men sætningen kan godt misforstås, synes jeg. Vi vil jo alle som udgangspunkt være ansat på fuld tid - dog med nedsat tid.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2012, 00:28   #6
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jeg kunne ellers forestille mig, at det handler mere om, at man får fuld løn, og derfor hedder det fuldtidsstilling....
Sådan forstår jeg den også, hvorfor ellers nævne noget om flex...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2012, 12:14   #7
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
jeg fandt jobbet på

https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/Res...ng&format=json

se også dette, måske kan de job ændres til fleksjob
http://www.jobjunction.dk/job/?tx_jobportal_pi1[last]=11&tx_jobportal_pi1[sort]=highlight%20DESC&tx_jobportal_pi1[page]=1

http://www.jobindex.dk/cgi/jobsearch...id=20&subid=15

Sidst redigeret af østerbro; 21-01-2012 kl. 13:16. Årsag: ekstra link
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater København Vim Dit og Dat 12 15-09-2013 18:45
København tilbyder langt færre fleksjob end provinsen Webmaster K10 Nyheder 0 05-02-2013 20:00
er der nogen i københavn rolle Alt det andet 4 21-07-2009 19:24
København igen Hejdien Dit og Dat 17 23-12-2008 15:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension